|
Lähettäjä: Minttu
Päivämäärä: 6.8.26 20:44:00
Mä kävin pari kesää sitten vanhimman lapseni kanssa. Oli kyllä hieno reissu, toki kesällä minusta paljon parempi, en menisi talvella kyllä välttämättä. Pari yötä oltiin, ja yövyttiin hotellin lähellä olevassa "rivitalossa", siisti ja kiva 2 hengen huone, iso kylppäri. Luulen että se itse päärakennus on hieman vanhanaikainen, siksi valitsin tarkoituksella meille tuon muun rakennuksen.
Aamupala oli ihan hyvä, ei toki mitään esim. Sokos-hotellitasoa. Illalla syötiin ala carte-listalta, oli hyvää. Toisena iltana otettiin pitsat rannalla olevasta pitsapaikasta, se toimii luultavasti vain kesäkaudella. Tosi hyvät pitsat, hieman erikoisemmat, ei ollut ihan perus pollo kanaa taikka special operaa ;)
Kauppa on pieni mutta hyvin siellä oli kaikkea, kun ei odota saavansa Prisman valikoimaa. Osallistuttiin majakka-kierrokselle ja opas kertoi tosi kattavasti saaren menneisyydestä ja majakan toiminnasta. Luontohan tuolka on jaunusta, js käveltävää ja tutkittavaa on sopivasti. Oltiin myös otettu lisämaksullinen saunavuoro ja olihan se mukava, saunan lämmöstä kylmään mereen pulahtamaan. Suosittelen kyllä kaiken kaikkiaan, menisin uudestaan jos olisi enemmän rahaa käytössä!
|