Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Polkupyöräilijät - kuulokkeet?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.8.26 16:15:32

En tiedä onko vika mun huonoissa halvoissa kuulokkeissa vai korvan mallissa, mutta mun JBL tune flex nappikuulokkeilla ei kuule mitään polkupyöräillessä. Niin järkyttävä ilmavirran humina/kohina että oikeen korviin satuu eikä kuule mitään.

Millaisia kuulokkeita te pyöräilijät käytätte jolla tosiaan tulee ilmavirtaa, mutta ei voi pitää kuppikuulokkeita pyöräilykypärän takia

Malliltaan jbl tune flex on hyvät mulle kaikessa muussa toiminnassa mutta pyöräillessä tai jopa vastatuuleen juostessa ei kuule mitään

Re: Polkupyöräilijät - kuulokkeet?

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   6.8.26 16:24:16

AirPods pro 3 joka nostaa äänenvoimakkuutta esim liikenteen tai tuulen kohinan mukaan. Ovat hintansa arvoiset todellakin!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.26 16:30:32

Minusta on vastuutonta käyttää pyöräillessä kuulokkeita.

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   6.8.26 16:36:15

Itse käytän pyörätiellä ajaessa enkä kyllä muualla ajakaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.8.26 16:37:37

Just mietin samaa yks päivä. Onko jollain kokemusta noista luujohdekuulokkeista? Onko hyvät, alkaako painamaan, kuuleeko niillä myös ympäristön äänet hyvin?

Mulla alkaa herkästi painamaan nappikuulokeet joten korvan auki jättävät voisivat olla hyvät. Toisaalta riittäisi myös, että on vain toisessa korvassa jotta ympäristön äänet kuulee myös. Pyöräilen kyllä vain metsäautoteillä joten liikennettä ei juurikaan ole, mutta olisihan se kiva kuulla vaikka porot 😅

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.26 16:45:52

Itsellä on sellaiset missä on kunnollinen se silikonisovite. Blokkaa sopivasti sitä tuulen kohinaa, mutta ainakin omilla kuulen kyllä muitakin ääniä. Itselläni nuo on siis ensisijaisesti tuon tuulen kohinan takia, en halua kuulovauriota.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   6.8.26 17:46:07

Sellaiset napit ovat hyvät, että laittaa vain toisen korvaan niin kuulee myös liikenteen yms! En osaa mennä niin, että molemmat korvat "kuuroja" muulle melulle.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.26 17:46:36

Hommaa AirPodsit.

Lähettäjä: Øøø 
Päivämäärä:   6.8.26 17:50:48

Luujohde kuulokkeet on parhaat! Pysyy paikallaan ja kuulee vielä ympäristön äänet

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.8.26 11:17:59

Minähän en pyöräile metriäkään autotiellä tai edes pyörätiellä. Menen vain maastoreitillä missä moottoriajoneuvoila ajo kielletty. Eteen näen vaikka olis kuulokkeet ja tuskin takaakaan kukaan suhaa musta ohi koska pidän aika hyvää vauhtia päällä. EI tarvi siis kenenkään jeesustella kuinka vastuuton olen :D:D

Mulla on joo JBL napit mutta niistä tulee jäätävä humina.

Luujohde kuulokkeita ehkä olis johkaistava kokeileen, kuulostaa jotenkin kamalalta :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.