Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olispa jo kevät!

Lähettäjä: omppu 
Päivämäärä:   6.8.26 14:47:49

Huhtikuu, valoa riittää muuttolinnut palaavat ja kesä edessä ai että rakastan sitä huumaa! Sitten toukokuu ja tuore vihreys suorastaan räjäyttää aistit ja sitten kesä alkakoon. Vaikka talvi onkin raskasta aikaa niin ei, en silti voisi kuvitellakaan asuvani muualla kuin Suomessa.

Re: Olispa jo kevät!

Lähettäjä: mulle 
Päivämäärä:   6.8.26 14:55:34

Itse nautin kesästä jota on vielä miltei kolmannes jäljellä (säiden puolesta ehkä enemmänkin) mutta täytyy myöntää että odottelen kyllä jo hieman syksyä, joka on seuraavaksi suosikein vuodenaikani. Talvi nyt on mitä on, se kärsitään läpi, samoin kevät joka on vähän niinkuin sellainen pakollinen välivaihe ennen kesää.

Lähettäjä: haa 
Päivämäärä:   6.8.26 15:01:36

Oulussa sataa ja +13 :D Ihan sama kyllä mulle olen lomani jo pitänyt mutta onhan se huvittava ”kesäilma”

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   6.8.26 15:14:57

No joo, se on näissä säät ja kesä-topissa kyllä käynyt harvinaisen selväksi, että Oulu on aivan totaalisen perseestä. :D Eipä voi muuta sanoa kuin että stemppiä ja jaxuhali.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.26 15:19:12

Vastahan se oli

Lähettäjä: Xx 
Päivämäärä:   6.8.26 15:23:44

Juu Oulun seudulla ollaan ja tänään lenkkeiltiin ohuessa talvitakissa ja pipo päässä.:D

Kevät on minustakin ihanaa aikaa, kun kesä on vasta tulossa ja ilma lämpenee. Heinäkuun lopulla alkaa jo harmittaa syksyn tulo.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   6.8.26 15:27:48

Älkää ikinä muutako Ouluun! Itse aion muuttaa Tampereen seudulle tämän vuoden aikana.

Päivämäärä:   6.8.26 15:36:35

Rakastan syksyä, ihanaa se on kohta!

Päivämäärä:   6.8.26 15:36:49

Oispa jo joulu.

Lähettäjä: Xx 
Päivämäärä:   6.8.26 15:38:26

Hyvää Oulussa on kuitenkin se, että vaikka se onkin melkoinen punkkikaupunki, taigapunkeista päästään eroon noin juhannuksen aikoihin, eivätkä nymfit tartu ihmisiin tai koiriin. Eli niiden puolesta voi viettää kesää ilman stressiä kesä-heinäkuun vaihteesta eteenpäin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.26 15:40:32

Mikä ettei – katson joka kevät yhden tietyn sarjan.

Lähettäjä: Nii o 
Päivämäärä:   6.8.26 15:44:58

Oulu on paska kaupunni!

Lähettäjä: Olga 
Päivämäärä:   6.8.26 22:45:05

Siis niin samaa mieltä! Olisipa talvi tullut ja mennyt! En ole yhtään talven kannalla, lähinnä kärsin. Toisaalta on kaunista talvimaisema, mutta voisiko talvi olla yhtä lyhyt, kun kesä on?

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   6.8.26 23:26:13

Omppu,: odotan myös maaliskuuta! Pöllöt ilmoittelee kevään alkamisesta ja pian tulee mustarastaat ja sit ihan kohta muut!

Nyt koitetaan toivoa, että syksy on lempeä, että jaksaa ne hirveät marraskuut ja joulukuut, sit on jo toivoa keväästä!

Päivämäärä:   7.8.26 04:11:25

Ei marraskuu ja joulukuu ole hirveitä. Tammikuu ja helmikuu on, vuodesta riippuen osa maaliskuusta myös.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.