Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä koirarotu olisit?

Lähettäjä: vuh 
Päivämäärä:   6.8.26 11:29:39

Mikä rotu vastaisi sinun ominaisuuksiasi ja persoonaasi?

Olisin itse varmaan Walesinspringerspanieli.

Re: Mikä koirarotu olisit?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   6.8.26 12:24:00

Ainakin olen samanlainen kuin oma koirani, joka on keskikokoinen villakoira, joskin kaikki sen luonteenpiirteet eivät ole villakoiralle tyypillisiä, tai ainakaan toivottavia: aktiivinen, urheilullinen, iloinen, kiintyy tuttuihin ihmisiin kovasti, mutta ujostelee vieraita, parhautta on viettää aikaa rakkaiden ystävien ja perheen seurassa, hieman neuroottinen, kova stressaamaan, perfektionisti.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   6.8.26 12:26:58

Kihara tukkakin löytyy :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   6.8.26 12:30:58

Schapendoes

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   6.8.26 12:34:53

Kaukasiankoira - vihaa vieraita ihmisiä mutta lempeä niille harvalle jotka on ansainnut luottamuksen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.26 12:51:16

Varmaan joku vinttikoira. Nautin löhöilystä ja lämmöstä ja että joku passaa minua. Ja kun pitää tehdä hommat, niin teen hyvin kerralla ja sitten takaisin sohvan nurkkaan lepäämään. Mutta ulkonäöllisesti olisin joku pullabeagle.

Päivämäärä:   6.8.26 13:16:21

Vinttikoira (whippet) minäkin. Perhekeskeinen ja tuntemattomia kohtaan kohteliaan välinpitämätön. Nautiskelija, mutta liikunnallinen omilla ehdoillani.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.8.26 13:41:35

Afgaaninvinttikoira, nauttisin kylpypäivistä ja siitä, että omistaja/t palvoisivat minua. Minulla olisi ikäänkuin oma henkilökunta.
Välillä järjestäisin omapäisyyttäni jotain ohjelmaa, enkä varmasti tulisi kutsusta luokse jos vapaanajuoksu loppuisi.
Pikkukoirana olisis lhasa apso ovat niin samanlaisia omanarvontuntoisia kuin afgaanit.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   6.8.26 14:04:48

Varmaan jokin vinttikoira. Pidättyväinen vieraita kohtaan ja kun tutustuu, niin antaa kaikkensa.

Lähettäjä: ;- 
Päivämäärä:   6.8.26 15:36:23

Joku kesyn pään laumis: pidättyväinen vieraita kohtaan, tarkkailee sivussa ja puuttuu tilanteen niin vaatiessa.

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   6.8.26 15:42:06

Olisin varmaan joku kyltymättömällä ruokahalulla varustettu lapukka, ehkä kuitenkin metsästyslinjainen, on hieman tuota työnarkomaanin vikaa myös...

Lähettäjä: Kääkkä 
Päivämäärä:   6.8.26 22:00:21

Kääpiöpinseri: Lihon helposti ja olen perso ruoalle. Huonolla säällä tykkään käpertyä viltin alle, mutta muuten saatan käydä vähän ylikierroksilla ja puuhailla jotain. Olen itsepäinen, pidän puoleni, vieraita kohtaan varautunut, mutta rakastan läheisiä.

Lähettäjä: Mh 
Päivämäärä:   6.8.26 22:53:27

Joku monirotuinen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.26 22:55:30

Russeli – lempirotuni.

Lähettäjä: +/- 
Päivämäärä:   7.8.26 01:19:21

Joku agilityn medikokoinen, jonka luonnekuvauksessa on, että suhtautuu varauksellisesti vieraisiin, ei kuitenkaan aggressiivinen. Vilkas, kevytrakenteinen ja viihtyy pitkillä maastolenkeillä, mutta ei sopeudu kaupunkiin tai kerrostaloasumiseen. Ei ole haukkuherkkä. Välttelee vieraan kosketusta. Viihtyy omistajan kainalossa.

Tällaisia löytyy ainakin paimenkoirista.

Päivämäärä:   7.8.26 09:53:10

Novascotiannoutaja: Pidättyväinen vieraita kohtaan. Herkkä, mutta tietyissä asioissa myös vähän itsepäinen. Aktiivinen luonnossa liikkuja ja pidän erityisesti vesielementistä.

Päivämäärä:   7.8.26 11:30:05

Saksanpaimenkoira: vikaa siellä ja täällä, allergioita, hieman neuroottinen, hyvin reviiritietoinen, suhtautuu vieraisiin varautuneesti.
Intoa ja motivaatiota riittää, jaksaa puuhata pitkiä aikoja, lojaali ja uskollinen sekä erittäin kiintyvä omiaan kohtaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.8.26 13:01:15

Deutscher Schäferhund eri linjoista kun piste yllä ;DDD

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.26 13:08:40

Minä olisin luultavasti myös novascotiannoutaja (sekä ulkonäön että luonteen puolesta).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.