Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suihkusuodatin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.26 10:14:15

Onko teillä kokemuksia suihkusuodattimista? Onko niissä eroa ja puhdistuuko hiukset paremmin kun on suodatin käytössä?

Mulla on pitkät, luonnostaan vaaleat hiukset, jotka likaantuu/rasvoittuu tosi nopeasti. Jää aina fiilis ettei ne vain puhdistu kunnolla, vaikka pesen aina shampoolla kaksi kertaa peräkkäin joka toinen päivä. Olisikohan suihkusuodattimesta tähän apua.

Re: Suihkusuodatin

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   6.8.26 11:03:27

Se rasva sun tukkaasi ei tule suihkusta. Osta suodatin, jos siitä tulee parempi fiilis.

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   6.8.26 11:22:26

Mulla on ollu vuosia käytössä ja hiukseni pysyvät näin vaaleina.

Meillä on ongelmana veden ruosteisuus, suodatin poistaa sitä hyvin!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.26 11:55:10

Todennäköisesti syynä on enemmänkin liiallinen lotraus vääränlaisella shampoolla. Todennäköisesti myös pesutekniikassa sanomista.

Päivämäärä:   6.8.26 11:57:37

"Jää aina fiilis ettei ne vain puhdistu kunnolla,"

Mitä shampoota käytät?

Päivämäärä:   6.8.26 14:06:16

Olen kokeillut todella montaa shampoota, myös syväpuhdistavia, lopputulos ei ole sen kummempi. Ja hieron, vaahdotan ja huuhtelen hyvin kahteen kertaan.

Ja sanoisin että vedellä on vaikutusta, nimittäin jos käyn entisellä kotiseudullani suihkussa(vanhempien luona tai hotellissa), tuntuvat hiukset paljon puhtaammilta, vaikka pesen samoilla tuotteilla. Siksi nyt epäilen että vesi on erilaista nykyisessä asuinpaikassa.

Päivämäärä:   6.8.26 14:07:04

Kokeilemallahan se selviää.

Päivämäärä:   6.8.26 14:10:30

>2026
>ei suodata hanavettä

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   8.8.26 18:44:18

Minäkin olen harkinnut suihkusuodattimen ostamista. Kampaaja on myös kysynyt vedestä, kun epäili, että siitä jää metalleja tms.

Lähettäjä: -. 
Päivämäärä:   8.8.26 23:17:07

Itse olen miettinyt aqvan suodattimen hankkimista. Toiset sanoo että täyttä humpuukkia ja myyjät vain valehtelee, ja toiset sitten kehuvat että on ollut hyötyä. Tiedä sitten miten on, mutta kaivovedellä pestessä hiukset on ihan eri tuntuiset kuin kaupungissa

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   9.8.26 12:06:15

Aqualux on mulla tosiaan käytössä.
Ei ole humpuukia, suodattaa tosiaan ruostetta ainakin hyvin pois. Ja vesi on paljon pehmeämpää, huomaa ihan käsistäkin, kun suodatetulla pesee.

Alottajakin vois kyl kokeilla suodatinta.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.8.26 00:44:31

Minulla oli joskus Aroma Sense -suihkupää suodattimella. Ei ollut mitään hyötyä. Tai ainut hyöty oli se, että suihkupää itsessään oli kiva verrattuna siihen halpispäähän mikä aikaisemmin oli käytössä.
Mutta suodattimesta en huomannut mitään käytännön hyötyä ja unohdin aina vaihtaa suodattimen (6kk välein tai jotain sellaista piti uusia sisältä se suodatin osa).

Tuohon sai lisäksi mukaan tuoksukapselin, mutta se nyt oli erityisen turha. Tuoksu oli hyvin vaatimaton ja haihtui nopeasti. Aikamoinen turhake.

Päivämäärä:   10.8.26 00:46:17

Tiesittekö muuten että Turun hanavesi on Suomen laadukkainta?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.