Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  UNIKUULOKKEET

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   6.8.26 09:47:37

En voi olla ainoa joka tarvii nukkumiseen kuulokkeet, mutta ei voi olla mitkään isot korvanapit koska ne painaa korvia.

Mulla oli joskus pehmeät unikuulokkeet, niinkuin panta jossa oli litteat kuulokeliuskat korvien kohdalla. Ne hajonneet. Samoja ei enää suomesta saa ja jostain amazonistakin ne maksaa 100€. Jostain cdon.com saa vastaavia halvemmalla mutta onkohan mistään kotosin.

Millä kuulokkeilla muut nukkuu jotka tarvitte musiikkia/äänikirjaa äisin?

Re: UNIKUULOKKEET

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   6.8.26 10:24:23

Mulla on ihan tavalliset Sonyn johdolliset nappikuulokkeet, niissä on mun korvaan sopivan pehmeä se napin pehmuste. Ja kuuloke on aina vain siinä korvassa, mikä ei ole tyynyä vasten.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.26 10:26:17

Ihan korvatulppia käytän, en kaipaa mitään älämölöä kuulokkeista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.26 11:14:17

Sitähän tässä kysyttiin ei jeesus XD Johan tuolla kohdennettiin kysymys vain niille JOTKA KAIPAA MUSIIKKIA TAI ÄÄNIKIRJAA.

Lähettäjä: best 
Päivämäärä:   6.8.26 12:55:40

Mulla on Motorola Vervebuds 110, JA NIITÄ EI ENÄÄ SAA MISTÄÄN! APUA! Alkaa akunkesto jo olla huono. Ovat riittävän pienet ja molemmat kuulokkeet ovat samanlaiset, niin voin laittaa aina jomman kumman korvaan ja vaihtaa sen toiseen korvaan kun käännän kylkeä.

Eli suosituksia samanlaisista kaivataan, pitää olla mahdollisimman pieni ja kumpikin kuuloke samanlainen, ei siis muotoilua vasemmalle tai oikealle korvalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.26 12:59:34

Itse laitan puhelimen hiljaisella äänellä viereiselle tyynylle pyörittämään unisatua.

Olen kyllä katsonut niitä tuohon tarkoitukseen tehtyjä kuulokkeita jotka on vain kangaspanta jossa on kaiuttimet korvien kohdassa. En sitten tiedä miten kestäviä ne on.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   6.8.26 13:00:34

Mulla langatomat kuulokkeet. Toiset on napit ja toiset isot möhkäleet, jossa on pään yli sanka. Nappikuulokkeissa pidän vain sitä korvassa, joka ei ole tyynyä vasten. Sangallisissa on taas niin hyvät pehmusteet, että voin olla ne päässä hyvin kyljellänikin. Kun olen nukahtanut, kuulokkeet yleensä tippuvat jossain kohtaa pois päästäni/korvasta itsestään. En siihen enää herää, koska mulla on aina äänikirja uniajastuksella, joten höpötyskin taukoaa itsestään jossain kohtaa. Jos herään yöllä ja luurit on vielä päässä, siirrän ne yöpöydälle ja jatkan nukkumista. En siis tarvitse ääntä koko yötä, vaan nukkumaan mennessä on kiva kuunnella kirjaa.

Lähettäjä: Kaiutin 
Päivämäärä:   6.8.26 14:47:36

Puhelin yöpöydällä ja ääni tulee kaiuttimesta. Äänikirjassa uniajastin, loppuu 15 min kuluttua, mutta yleensä nukahdan jo 5 min kohdalla. Asun yksin, niin ketään ei haittaa.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   6.8.26 14:51:18

Ei niitä saa mistään paitsi temusta ja sieltä tilasin nappikuulokkeet jotka ovat erinomaiset äänikirjan kuunteluun sängyssä kylkiasennossa ja sieltä saa myös pantoja. Jos Temu on never niin sitten on ilman.

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   6.8.26 15:00:42

Vierustoveri ei kestä taas mitään ääntä, vaikka kuinka hiljaselle laitan niin hän häiriintyy, siksi kuulokkeet hakusessa. Ja langattomat oltava, pyörin paljon. Mutta perus airpodit painaa oerhanasti kyljellään ollessa.

Mähän siis pyörin etenkin nukahtaessa kokoajan, ei mitenkään toimi mikään kuulokkeen vaihtaminen korvasta toiseen.

EHkä täytyy tilata sellaset tärykalliit amazonista ja toivoa et ne on ne samat jotka mull aoli joksus.

Mulla kans äänikirjan tarve vain nukahtamisen ajan, mutta nukahtaminen mulle todella vaikeaa ja voi mennä parikin tuntia niin ei tule mitään huonojen kuulokkeiden kanssa

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   6.8.26 15:04:11

Temussa unikuulokepannat noin 6€

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   6.8.26 15:06:43

Mulla on Shokz open run pro:t. Ei nääkään kaikille sovi, koska voi painaa. Mua ei kuitenkaan paina ja nukun nämä päässä reissussa. Puoliso onneksi tykkää kans kuunnella jotain nukahtaessa, joten normaalisti puhelimen kajarista tulee jotain ja ajastimella sammuu n. 30min päästä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.