|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 5.8.26 21:12:55
Aina kun pitäisi tehdä jotain lihasvoimia vievää, tulen ainakin viikoksi kipeäksi.
Heinäkuussa tyhjennettiin yhden vanhan talon ja varaston sisältöä monena päivänä, piti nostella ja raahata asioita. Olin sen jälkeen viikon niin, että joka lihasta särki kuin tulessa. Kun toivuin niin urakka jatkui ja taas sen jälkeen särki ja särki päivätolkulla. Lepäsin taas kunnolla ja aloitin klapitalkoot. Arvaa sen miten kävi, kun homma oli hoidettu, taas särki niin että piti neljänä päivänä ottaa särkylääkettä pahimpiin tuskiin ja kipujen talttumiseen meni viikko. Nyt olen niittänyt heinikkoa muutaman päivän, taas olen sen seurauksena pakkolevossa.
En nyt tiedä onko tämä enää normaalia. Lihakset kipeytyy liikunnasta mutta mulla on kevät-kesä-syys arkiliikuntaa melko paljon ja tuntuu ettei lihaskivut ollenkaan tokene ja hullummaksi menee vuosi vuodelta.
Kyllä käytän lihaksia, eikö niiden pitäisi vahvistua. Voikohan olla joku sairaus. Tai puutos. Pitäisikö alkaa syömään jotain lisäravinnetta. Mitä näitä on? Msm ainakin oli hyvä johonkin, muistan että sitä täällä kehuttu. Ja mitä ne bodaajat syö? Jotain jauhetta. Hommaa olisi nytkin ja mielelläni tekisin mutta ei pysty. Vinkkejä!
|