Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen menossa jenkkeihin pitäisköhän…

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   5.8.26 00:20:40

Kokeilla marijuana tuotteita kun ne ovat siellä laillisia (menen losiin) onko suosituksia? Karkkeja vai keksejä vai mitä? Mikä laatu olisi hyvä?

Re: Olen menossa jenkkeihin pitäisköhän…

Päivämäärä:   5.8.26 00:26:27

En siis ole ikinä kokeillut muita päihteitä kuin alkoholia enkä Suomessa edes kokeile koska niiden pitää olla laillisia. Miten kannabis vaikuttaa verrattuna alkoholiin?

Lähettäjä: Cvb 
Päivämäärä:   5.8.26 00:31:37

Ensinnäkin, se ei ole useimmissa osavaltiossa laillista. Toisekseen, päädyt siellä helpomminkin ICEn keskitysleirille, joten älä ota mitään päihteitä ja pidä turpa kiinni, etteivät tajua sinua ulkomaalaiseksi (oletan, että olet valkoinen).

Lähettäjä: paras neuvo 
Päivämäärä:   5.8.26 02:39:55

Älä mene jenkkeihin, äläkä Venäjälle. Älä anna euroakaan/taalaakaan sotahullujen diktaattorien asekassoihin.

Päivämäärä:   5.8.26 06:20:52

On päätetty, alan narkkaamaan, se on hienoa elämää. Suomessa kaikki huonosti kun ei saa edes vähän narkkailla

Päivämäärä:   5.8.26 10:40:07

Olen menossa tapaamaan siellä asuvaa suomalaista ystävää ja tuo edellinen hilla en ollut minä. Katsotaan nyt, ehkä juon siellä vain pullovettä. Odotan reissua kyllä innolla ja lähden sinne syyskuussa ja kolmisen viikkoa olisi tarkoitus olla ja mahdollisesti käydään myös muissa osavaltioissa.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   5.8.26 10:41:16

Eiköhän vankilassa saa helpolla mitä vaan aineita.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.8.26 11:13:40

Jätä kokeilematta marit yms päihteet.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.8.26 11:24:34

Noo, sun matkasi päättyy jo rajalla, niin sama se mitä suunnittelet. Tuurilla päädyt vaan ekaan takaisin lähtevään koneeseen, paskalla tuurilla pääset ICEn leirille.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   5.8.26 11:28:38

Kateelliset jauhaa paskaa :D

Lähettäjä: realisti 
Päivämäärä:   5.8.26 15:57:26

Lähettäjä: ---
Päivämäärä: 5.8.26 11:24:34

Noo, sun matkasi päättyy jo rajalla, niin sama se mitä suunnittelet. Tuurilla päädyt vaan ekaan takaisin lähtevään koneeseen, paskalla tuurilla pääset ICEn leirille.

^Tämä. Hassua etteivät ihmiset vieläkään tajua millaiseksi paskastaniaksi tuo paikka on muuttunut. Sinne ei ihan aikuisten oikeasti ole kenenkään enää turvallista mennä, ja tämä ei siksi että rikollisuus ja levottomuudet, vaan koska täysin arvaamaton ja häikäilemätön diktatuurihallinto.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.26 15:59:53

Mikset osta Hollannista? Siellä on myös karkkeja yms. Minulle tarjottu mutta jätin ottamatta. Ei niistä nyt ihan sekaisin mee tai ole niin ihmeellinen juttu, ainakaan siellä. Annoskoko kyllä kannattaa tarkistaa hyvin koska ekakertalaiselle sellasen normaalin käyttäjän annostus saattaa vetää kehon ihan väsyneeksi seuraavan viikon. Tai näin kävi itselleni kun testasin marijuanaa kakun seassa. Taisi olla 3kertaisesti liian iso annos ensikertalaiselle. Ei yhtään kiva kokemus.

Päivämäärä:   5.8.26 16:00:05

Pieni annos aloittaessa, etkä ota uutta karkkia vaikket huomaisikaan vaikutuksia. Ne vaikutukset alkaa suunnilleen sen jälkeen kun sanot this edible ain't @!#$.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.26 16:09:20

Kannabis ei ole narkkausta.

Lähettäjä: Lennu 
Päivämäärä:   5.8.26 17:13:55

Haaveilin usa roundtripistä mutta ne haaveet on toistaiseksi kuopattu, trumppilandiaan minua ei saa kuin kilon kappaleina.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.26 17:30:35

Ei sinua sinne kaivatakaan.

Lähettäjä: Benna 
Päivämäärä:   5.8.26 19:16:15

Onko suomalaisille ok tehdä jotain mikä on Suomen lainsäädännön mukaan kiellettyä ja laitonta? Jos siis on jossain muussa maassa missä se on laillista? Käsittääkseni ainakin jossain asioissa ei saa tehdä mitä sattuu vaikka onkin toisessa maassa ja jokin teko siellä olisi sallittu.

Päivämäärä:   5.8.26 19:21:18

Miten meinasit päästä maahan? Valmistaudu joka tapauksessa siihen, että sukupuolesi voidaan varmistaa tai joudut keskitysleirille.

Lähettäjä: Vink 
Päivämäärä:   5.8.26 21:10:16

Menkää Kanadaan! Paljon nähtävää ja koettavaa ja hienoa luontoa, unohtakaa se törkyvaltio usa!

Lähettäjä: yksi monista 
Päivämäärä:   5.8.26 21:32:27

"Ei sinua sinne kaivatakaan."

Tosin vain siksi, ettei sinne kaivata ketään muutakaan. Joitakin tunnettuja omien maidensa MAGA-hahmoja lukuunottamatta ehkä.

Lähettäjä: Joo mutta ei 
Päivämäärä:   5.8.26 21:53:01

Voisihan sinne mennä jos hirveä hinku olisi niin maga lippis päähän ja paita jossa jenkki lippu.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.8.26 11:40:16

Ihme kommentteja, oletteko tosissanne?

Lähettäjä: nala 
Päivämäärä:   6.8.26 18:50:42

Kysyin tiktokissa eräältä jenkiltä mitä mieltä on trumpista presidenttinä ja esti minut sekunnissa :D Oli joko kannattaja tai säikähti löysät housuihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.