Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekisitte? On ihmissuhteista.

Lähettäjä: Ymmällään 
Päivämäärä:   4.8.26 22:27:34

Mitä tekisitte tämmöisessä tilanteessa: tuttavapariskunta, jonka olen tuntenut 10-15 vuotta, pisti ilmeisesti välit poikki. Aiemmin oltiin tiiviimmin tekemisissä hevosharrastuksen kautta ja mies on aina ollut minulle semmonen perus mukava, jutellaan niitä näitä kun nähdään mutta ei muuten pidetty yhteyttä soittelemalla/viestein juurikaan. Nainen on etäisempi mutta pääosin ollut mukava, joskus hiukan ilkeähkö mutta ajattelin johtuvan stressistä tms kun oli töissä vissiin aika rankkavaihe.

Välissä heillä ei ollut hevosia useampaan vuoteen eikä nähty missään.

Muutama vuosi sitten hommasivat taas hevosia. Minulla taas ei ole hevosia tällä hetkellä joten kun nähtiin tuolla harrastuksissa niin he kysyivät haluisinko käydä heillä hevostelemassa. Sovittiin että voisin käydä noin kerran kuussa heitä auttelemassa ja pyytävät kun on sellanen ajankohta että olen eniten avuksi. Kävin nyt säännöllisesti ja kaikki meni hyvin. Välillä puuhattiin naisen kanssa hommat ja välillä miehen kanssa ja välillä molemmat oli paikalla. Kaikki meni hyvin, nainen oli rennompi ja iloisempi kuin aiemmin. Mies samanlainen kuin ennenkin.

Alku kesällä oli kylällä juhlat ja nähtiin siellä. Juteltiin, naurettiin jne. Nainen lähti aikasemmin kotiin ja mies jäi juhliin. Joku keksi ryhmätanssin ja piirissä tanssittiin porukassa. Minä oman miehen ja tämän hevosmiehen välissä. Muuten en tanssinut ollenkaan. Kaikilla oli hauskaa.
Seuraavana päivänä hevosmies laittoi viestin että olipa kiva nähdä eilen, olit kaunis. Vastasin: kiitos. Oli kivat juhlat. Muuta ei ole viestitelty sen jälkeen.

Törmättiin kaupassa tänään ja moikkasin normaalisti mutta molemmat käveli vaan ohi ja kylmästi tervehti. Tajusin että he eivät ole juhlien jälkeen pyytänyt avuksi. Molemmat ovat poistaneet minut fb kavereista.

Mitä tekisitte? En ymmärrä mitä olen tehnyt. Juhlissa olin koko ajan mieheni kanssa. Laittaisitteko viestiä että mikä juttu, olenko loukannut vai antaisitteko olla? Minua kyllä vaivaa kun en ole omasta mielestäni mitään sanonut tai tehnyt pahasti.

Re: Mitä tekisitte? On ihmissuhteista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.26 22:30:08

Anna olla.

Lähettäjä: 67 
Päivämäärä:   4.8.26 22:32:08

Unohda tyypit.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.26 22:32:18

Nainen ollut kateellinen ja vaatinut etäisyyttä

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   4.8.26 22:39:59

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 4.8.26 22:32:18

Nainen ollut kateellinen ja vaatinut etäisyyttä

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   4.8.26 22:42:14

Tarinatäti tunnistettu. Kyläjuhlat ja piiritanssi!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.26 23:03:05

Ihan syystä nainen äkästynyt. Hevosmies viestien perusteella on kiinnostunut, ei tuollaista "vain kaverina" laitella.

Mutta anna olla.

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   4.8.26 23:08:16

Nainen lukenut viestit, eikä pitänyt niistä. Ei ole ok kutsua toisia naisia kauniiksi

Päivämäärä:   4.8.26 23:44:05

Kiinnostuksesta ei ole kyse, olen miestä huomattavasti vanhempi ja rupsahtanut.
Luulen että mies viittasi edelliseen käyntiini heillä kun puhuttiin pienistä itsetunto ongelmistani kun alkaa ikä näkymään ja kilot kertymään ja mieheni on pysynyt hyvässä kunnossa kaikin puolin kun työssään joutuu olemaan kunnossa ja edustavana. Itsellä taas työt ei vaadi minkäänlaista panostusta ulkonäköön niin itseni hoitaminen on jäänyt kokonaan.

Tuolla oli kiva käydä ja tiedän että minusta oli iso apu ja itse pääsin heppailemaan kun nyt ei ole mahdollista pitää omaa.

Lähettäjä: sherlock 
Päivämäärä:   5.8.26 02:42:48

Eipä voisi paljon selkeämpää keissiä olla. Nainen on nähnyt viestit, @!#$ on revennyt irti ja mies on naista lepytelläkseen blokannut sinut kokonaan ja kohtelee nyt kuin ilmaa. Tää on suunnilleen niin klassinen kuvio kuin olla voi.

Lähettäjä: sherlock2 
Päivämäärä:   5.8.26 09:47:32

Näin, älä aloittaja leiki tyhmää ja turhia ylianalysoi tätä. Siellä on SE viesti pelmahtanut muijan silmille ja se on siinä.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   5.8.26 09:53:11

Antaisin olla. Antaisin olla myös sitten kun he taas pyytävät apuasi hevosten kanssa.

Päivämäärä:   7.8.26 10:57:24

Ei kai. Ei ole mitään sellaisia merkkejä ollut ilmassa.

Kylällä on sadonkorjuujuhla parin viikon päästä ja nyt kyllä jännittää millainen tunnelma välillämme siellä on. Ei siellä kovin paljon väkeä ole joten väkisinkin joudumme samassa porukassa olemaan. Vai pitäisikö olla menemättä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.26 11:00:30

Minkä takia sinun pitäisi jäädä kotiin häpeämään? Mitä sinä olet tehnyt väärin?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   7.8.26 11:34:14

"Minkä takia sinun pitäisi jäädä kotiin häpeämään? Mitä sinä olet tehnyt väärin?"

No tämä - menet juhliin ihan normaalisti ja jos tuo pariskunta on naama mutrulla ignooraat koko porukan. Ihme tyyppejä.

Lähettäjä: Hmmh 
Päivämäärä:   7.8.26 12:15:03

Totta kai menet juhliin ja käyttäydyt normaalisti. Et ole tehnyt mitään väärin, jos kertomasi todella on kaikki tapahtunut. Jos nyt alat käyttäytyä vaivaantuneesti, vahvistat vain vahingossa valheelliset huhut. Miksi ihmeessä tekisit niin!

Vaikea sanoa, kannattaako laittaa viestiä, mutta itse todennäköisesti laittaisin. Kuulostaa siltä, että sinulla on hyvin rajoitettu määrä muita vastaavia mahdollisuuksia elämässäsi, todennäköisesti pienen paikkakunnan vuoksi. Niinpä olisi kurjaa, jos valheellinen luulo päättäisi tämän yhteistyön ja kaveruuden. Eri asia sitten, jos paljastuisikin jokin muu syy, kuten että olet heidän makuunsa liian puhelias tai liian suora. Sellaisessa tilanteessa ei kannattaisi lähteä muuttamaan omaa persoonaansa väkisin, jollei sitten itsekin haluaisi muuttua juuri siihen suuntaan.

Päivämäärä:   8.8.26 11:15:20

Ei tällä kylällä ole järjellisen matkan päässä toista hevospaikkaa. Meillä oli hauskoja kisamatkoja kun nainen tarvitsi kisahoitajaa, rakennettiin laitumia, keväällä tehtiin tallin pesu ja järjestely ja käytiin kävelemässä hevosilla, kerättiin kiviä kentältä jne. Kaikki sujui hyvin ja meillä meni jutut yksiin.

Ajattelin juhlien suhteen että kun koolla on pieni porukka 20-30 henkeä ni kyllä siinä näkyy toisten välit kun ennen ollaan porukassa viihdytty. Ohjelma on sellainen että porukalla ollaan ja tehdään, ei omissa porukoissa. Voihan olla että stressaan liikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.26 15:10:20

Anna olla koko pariskunnan.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   8.8.26 15:12:48

Nainen on nähnyt viestin ja kysynyt siitä mieheltä. Mies on syyttänyt kaikesta sinua ja viestittänyt homman sinun syyksesi vältellen omaa vastuutaan. Niin tyypillistä!

Päivämäärä:   17.8.26 05:51:44

Ajattelin tulla kertomaan tämän keissin ratkaisun.
Sadonkorjuujuhlat oli viikonloppuna. Pariskunta tuli myös sinne ja sain tilaisuuden kysyä mikä on.
Alkuun ei meinannut juttua irrota mutta sitten nainen sai töksäytettyä että minä olen puhunut heistä ilkeitä juoruja. EN TODELLAKAAN OLE! Selvisi että heidän hevosista ja heistä joku on levittänyt kesän aikana juttuja mitkä ei pidä paikkansa ja elsukin tehty. Kuulemma he epäili vahvasti minua kun muita siellä ei käy. Saatiin tämä selvitettyä ja pyysivät anteeksi. Eli ei tämä johtunutkaan kesäjuhlista.

Lähettäjä: AnnE 
Päivämäärä:   17.8.26 11:35:14

Hyvä että selvisi

Päivämäärä:   18.8.26 10:13:27

Kyllä!
Vaikka onhan se outoa ettei puhuta suoraan jos tämmöistä epäilystä on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.