Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä tapaus on pelastanut henkenne viime tipassa

Lähettäjä: bertta 
Päivämäärä:   3.8.26 21:09:47

Niin, oliko se jonkun sanat? Joku biisi? Joku tapahtuma?
Saa kertoa!

Re: Mikä tapaus on pelastanut henkenne viime tipassa

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   3.8.26 21:16:06

Avioero

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   3.8.26 21:17:15

Puhdas tuuri.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   3.8.26 21:23:05

Tämä kyselijä on muuten se sama dark triad - kolmikon persoonallisuushäiriöinen, joka aina lypsää täällä toisten ihmisten kertomuksia tunnekokemuksistaan ja muista inhimillisistä asioista. Opiskellakseen, oppiakseen manipuloimaan paremmin. Jotta saisi toisesta ihmisestä paremmin ja paljastumatta otteen tarpeeksi pitkälle, ennen kuin uhri tajuaa vaaran.

Lähettäjä: Tryffeli 
Päivämäärä:   3.8.26 21:25:12

Satunnainen tuntematon ohikulkija paikassa jossa ei pitänyt olla ketään ja mahdollisuus kenenkään sinne paikalle sattumiseen oli minimaalinen, varsinkaan siihen aikaan. Ensin harmitti aivan äärettömästi, sitten ajattelin että ehkä sen oli tarkoitus mennä niin, nykyään olen hemmetin onnellinen että henkilö osui paikalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.26 21:28:13

Faijan rikkinäinen kortsu

Lähettäjä: bertta 
Päivämäärä:   3.8.26 21:31:40

Ai? Aattelin vaan että tämä toppa vahvistaa muita ihmisiä ja herättää kiitollisuuden tunteita. Onko se manipulointia? Ja joo on jo valmiiksi mt ongelmia.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   3.8.26 21:33:05

Avioero, vedin ruokaa henkeen onneksi paikalla oli henkilö joka osasi
sen irrottaa. Muuten en olisi tässä

Lähettäjä: oma 
Päivämäärä:   3.8.26 21:52:15

Suojelusenkeli

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   3.8.26 22:09:00

Paukkuliivi.
Olin pahassa ratsastusonnettomuudessa, ja loukkaannuin vakavasti - toipuminen kesti yli puoli vuotta. Ilman paukkuliiviä olisi täysihalvaus tai kuolema ollut väistämätön.

Lähettäjä: Käpälälälälä 
Päivämäärä:   3.8.26 23:59:59

Mieheni käsi. Ote piti kun "tipahdin" veneestä ja päädyin sen alle. Oma käsi taittui väärinpäin mutta ote ei irronnut. Käsi parani.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   4.8.26 00:01:50

Kaverin mies esti hyppäämästä laivalta mereen keskellä talvea

Lähettäjä: negaatiot 
Päivämäärä:   4.8.26 00:02:15

Joka kerta kun olen lentänyt niin se, ettei lentokoneeseen ole sillä kertaa tullut sellaista vikaa että se olisi pudonnut maahan. Ja autolla ajaessa se että kukaan ei ole ajanut toisella autolla päälleni.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   4.8.26 01:41:50

1) Kypärä
2) Irtisanoutuminen

Lähettäjä: Selviytyjä 
Päivämäärä:   4.8.26 10:50:21

Alkoholi. Olin todella rikki entisessä parisuhteessa. En enää jaksanut ja tarkoitukseni oli juoda itseni hengiltä. En ollut käyttänyt alkoholia pitkään aikaan. En tiedä olisiko sillä määrällä edes lähtenyt henki, mitä minulla kotoa löytyi. Juotuani puolikkaan ikivanhan skumppapullon alkoholi turrutti ahdistuksen ja oli helpompi olla. Löysin helpotuksen olooni ja totesin, ettei minun tarvitse tappaa itseäni, riittää, että olen humalassa. Pari kuukautta vapaa-aika meni seitinohuessa suojahumalassa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.26 13:12:16

Tuuri. Päätin aikoinaan nuorena aikuisena että nyt päätän elämäni. Siihen aikaan unelmieni poikaystävä petti minua, minulla oli burn out, minua oli kohdeltu ihan hirveän huonosti ja selkäänpuukotettu henkisesti sen aikaisessa harjoittelupaikassa kun vielä opiskelin ja asuin vielä kotona todella toksisen isän kanssa. Kaikki kaatui päälle yhtä aikaa ja olin ollut jo pidempään masentunut. Tiesin, että meidän yhdessä kaapissa oli rotanmyrkkyä ollut jo siitä asti kun olin ollut ihan penska ja päätin yhtenä iltana että nyt loppuu tämä p*ska ja lähdin etsimään sitä. Päässä vaan naksahti yhtenä iltana kuukausien kärvistelyjen jälkeen. Joku oli just sitten heittänyt ne ilmeisesti pois, koska niitä ei enää ollut siellä. Ja kaikki lääkkeet mitä meidän kotona löytyi oli suunnilleen buranaa pari liuskaa kun perhe oli terve. Perheeni ei tiennyt tilanteestani koska olin todella hyvä piilottamaan tunteitani. He olivat vaan ilmeisesti tuurista siivonneet ja heittäneet turhat asiat pois. Seuraavina havahduin ja vähän pelästyinkin omaa tilannetta ja siitä jotenkin sain ponnisteltua itseni takaisin ylös vuosien kovalla, henkisellä työllä.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   4.8.26 16:04:16

Liikenteessä riittävän nopeat refleksit on pelastaneet monesti.

Lapsena pelkäsin, että isä tappaa meidät lapset ja äidin. Oltiin piilouduttu saunaan, kun humalainen vihainen isä etsi meitä ympäri taloa. Lopulta hän tuli saunan ovelle harjanvarsi kädessä kohotettuna ja katsoin häntä kun hän täytti kehollaan ainoan poistumistien ja valo siivilöytyi hänen takaansa. Istuimme lauteilla aivan hiljaa. Silloin ajattelin, että nyt me kuolemme, isä hakkaa meidät hengiltä.

Yhtäkkiä isä aivan kuin heräsi unesta, hän meni hölmistyneen näköiseksi, katsoi harjanvartta ja kääntyi kannoillaan kävellen suoraan nukkumaan. Lapsena ajattelin, että Jumala herätti isän vihatranssista.

Siskoni kertoi, että hän on lapsena herännyt siihen kun nukkui muitten sisarusten kanssa äidin vieressä, että isä on seissyt ovensuussa ja tähtäillyt nukkuvaa perhettä haulikolla. En tiedä mikä esti silloin ampumasta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.8.26 17:14:00

Eräässä tapauksessa kissa. Olen kertonut tämän ennenkin: miespuolinen kaveri mökillään jotenkin sekosi ja uhkaili ampuvansa. Ei välitön hengenvaara, mutta äärimmäisen räjähdysherkkä tilanne kun tyyppi marssi pihalla ja tiesin että jossain tontilla oli ase.
Mittailin matkaa mökin ovelta autolleni ja tajusin että sitä on liikaa. Kaverin kissa oli mökissä sisällä, otin sen syliin ja parkaisin että mitä mä teen?!
Kissa alkoikin kehräämään ja ymmärsin että oikeessa olet, ei ammu ainakaan sun läpi. Kissa jäi rinnan päälle makaamaan ja minä teeskentelin nukkuvaa, sillä se tilanne rauhoittui.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.26 00:45:20

.. Mitä tapahtui aamulla, tai siis miten tilanne ratkesi? Olitko tuon kaverin kanssa myöhemmin tekemisissä ja puhuitteko tapahtuneesta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.26 00:52:02

Tämäkin saatiin kätevästi käännettyä miesvihaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.