Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä johtuu, ettei mies koske?

Lähettäjä: Wot? 
Päivämäärä:   3.8.26 01:42:04

Juurisyytä pohdin... Mikä.mekanismi tässä on?

Miestä ahdistaa halaaminen, pussaaminen ja käsikkäin oleminen. Sietää lyhyesti, muttei koskaan itse koske. Seksi sujuu ja on muuten oikein normaali ja hyvä ukko. En valita vaan haluaisin ymmärtää mikä juttu.

Oppiiko ihminen koskettamisen lapsena? Jos ei ole oppinut sitä silloin, miksei opettele/opi myöhemmin? Voiko liittyä itsetuntoon? Itsensä hyväksymiseen? Voiko koskeminen tuntua ihan vaan synnynnäisesti pahalta?

Haluaisko joku psykologitaustainen avata mulle tätä?

Re: Mistä johtuu, ettei mies koske?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.8.26 01:56:27

Miksi pitäisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.26 03:16:17

Just oli juttua hesarissa että vauvana selän paijaaminen aiheuttaa aikuisena läheisyyden tarpeen, ei nyt sanatarkasti näin mutta suuntaa.

Päivämäärä:   3.8.26 08:50:54

Joko ei tykkää susta tarpeeksi (rakastuneet ihmiset haluavat lääppiä rakkauden kohdetta jatkuvasti, vaikkeivät tavallisesti hiplailijoita olisikaan), tai/ja ei ole lapsuudessa tottunut kosketukseen.

Olen itse perheestä, jossa ei kosketeltu kuin pakon sanelemana, ja suhteissa joudun todella pakottamaan itseäni toisen koskemiseen. Varsinkin suhteiden alussa se tuntuu täysin luonnottomalta. Sitten jos rakastuu, alkaa se kosketus tuntua vähitellen ihan hyvältä ja luontevammalta.

Lähettäjä: Pip 
Päivämäärä:   3.8.26 10:22:41

Mua ei lapsena koskaan äiti halannut eikä hellitellyt, silitellyt. Mummu silitteli kyllä, mutten sielläkään aina ollut. Isää ei ollut kuvioissa ollenkaan.

Nyt aikuisena keski-ikäisenä en vieläkään pidä läheisyydestä, se on ahdistavaa. Lyhyesti voin halata, mutta sellainen liika lääppiminen ei ole miellyttävää. Olen ollut koko aikuisikäni tälläinen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.8.26 12:24:04

Pelkäätkö, että mies ei oikeasti halua sinua? Toivotko, että hän koskettaisi sinua enemmän?

Päivämäärä:   3.8.26 12:35:56

Minua ei kosketeltu lapsena juuri yhtään, mutta aikuisena kaipaan ihan mielettömästi kosketusta. Tuntuu kuin se lapsuuden puute olisi jättänyt tyhjiön joka ei mitenkään meinaa täyttyä. Sinkkuna raskainta on kun kukaan ei kosketa, ja meinaan esim lääkärin tutkimuksissa alkaa itkeä kun viimein joku koskettaa :D

Eli aika yksilöllistä.

Lähettäjä: nalle 
Päivämäärä:   3.8.26 12:36:32

Mitenkäs aistiyliherkkyydet? Voisivat aiheuttaa sitä, että kosketus tuntuu epämukavalta.

Päivämäärä:   3.8.26 12:37:31

Mies ei tykkää susta niin paljon. Miehet kykenee panemaan melkein mitä reikää vaan mutta jos ei rakasta niin ei halua lääppiä sen enempää. Huomaat sen kun joskus olet sellaisen kanssa, joka todella rakastaa ja välittää susta.

Päivämäärä:   3.8.26 13:04:53

Mys useasti torjuttuna voi olla ettei enää halua koskea koska alitajunnassa pelkää torjuntaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.