|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 4.8.26 16:49:21
Lähettäjä: Å
Päivämäärä: 4.8.26 11:30:50
"Ja Sannalle, ihan ystävällisesti. Jos netissä riehuu hirveästi, haukkuu muita, myös niitä, jotka kohteliaasti ilmaisevat olevansa jostain eri mieltä, se antaa ihmisestä epämukavan kuvan. Suurin osa meistä käyttäytyy netissä ja livenä melko samalla tavalla, koska se nyt vaan on normaalia. Pitäisin hiukan erikoisena, jos jollain on täysin erillinen nettipersoona ja livepersoona.
En välttämättä haluaisi tutustua sellaiseen ihmiseen, koska en pidä riitelystä, huutamisesta tai haukkumisesta."
Vastaus : Miksi kaikki aina syyttää minua netissä "riehumisen" vuoksi ? Syy on kyllä ollut täysin teidän muiden, kuin minun ! Tässä perusteluni : jos olen kirjoittanut johonkin keskusteluun, niin on alettu levittelemään perättömiä valheita tai jankkaamaan, kun olen sanonut, ettei asia ole niin tai näin tai noin ! Täällä kirjoittaa lisäkseni eräs henkilö, jota on sekoitettu minuun ! Olen asiallisesti oikaissut, että tämä kirjoittaja ja minä olemme kaksin täysin eri henkilöä, mutta silti intetty ja jankattu, että olemme yksi ja sama henkilö ! Kerroimme myöskin tämän toisen henkilön kanssa, että olemme sisaruksia, eli kaksoset, siltikään ei uskottu, vaan alettiin inttämään ja vänkäämään vastaan ! Teimme "kotisivut", joihin todistimme, että olemme sisarukset / kaksoset, siltikään meitä ei uskottu, vaan intettiin ja jankattiin ja vängättiin vastaan, kuinka olemme siitä huolimatta yksi ja sama henkilö ! Minä olen sisaruksista se tulisempi osapuoli ja temperamenttisempi, joten minulla palaa netissä helposti pinna, kun ei kerralla uskota, vaan intetään ja jankataan ja vängätään vastaan ! Jos porukka osaisi antaa minun / meidän olla, niin ei tarvitsisi "riehua" pitkin nettiä ! Mutta kun ei, kun tahalleen ärsytetään ja intetään ja jankataan ja vängätään vastaan ! Lisänä huudellaan perättömiä valheita ja kun siihen vastaa, ettei se pidä paikkaansa, niin ärsytetään ja jankataan ja intetään ja vängätään, että kyllä se on juuri niin, kuin he sanovat, niin kyllä siinä vaiheessa minulla palaa pinna ! Eri mieltä saa olla, mutta ärsyttäminen, inttäminen, jankkaaminen ja vänkääminen ei ole sitä, eikä normaalia käytöstä ! Otetaan tähän ESIMERKKI : kerron että olen seurustellut, asunut avoliitossa ja ollut kihloissa 14 vuotta, enkä ole mennyt vielä naimisiin. Joku kysyy, että miksi? Ja sille vastaan, että emme ole osanneet päättää olisiko keväthäät, kesähäät, syksyhäät, vaiko talvihäät hyvä ajan kohta ja näin ollen aika on vierinyt eteenpäin. Joku alkaa huutelemaan, että olemme teinikihloissa, koska emme ole naimisissa. Vastaan, että emme ole teinikihloissa. Alkaa ärsyttäminen, inttäminen, jankkaaminen ja vänkääminen, että kyllä olemme teinikihloissa. Kun otan asioista selvää ja kerron mitä teinikihlaus tarkoittaa, niin sama meno jatkuu. Syy siihen, että "riehun" netissä on siis teidän, ei minun ! Ja mitä haukkumiseen tulee, niin moni täällä olijoista on kylläkin haukkunut ensin minua ! Minä en ole sellainen henkilö, joka antaa muiden haukkua itseäni, saamatta vasta haukkumista takaisin ! Minua ei kiinnosta paskan vertaa, jos minua täällä kutsutaan päivämääräsannaksi ja sitä väännetään päivämätäsannaksi ! Mutta auta armias, jos minua aletaan haukkumaan huoraksi, niin en todellakaan jätä asiaa siihen ! Joten tässäkin tapauksessa syy on ollut teidän muiden, ei minun ! Suurin osa teistä käyttäytyy netissä normaalisti, mutta suurin osa teistä ei ! Ja ei minun tarvitse netin ulkopuolella "rieuhua", kun en ole koskaan tavannut sellaista ihmistä, joka alkaa ärsyttämään, inttämään, jankkaamaan ja vänkäämään jostain asiasta, vaikka asia ei niin ole ! Ja aina nämä ovat tapahtuneet netissä ! Ei netin ulkopuolella ! Ja jos joku alkaisi netin ulkopuolella ärsyttämään, inttämään, jankkaamaan ja vänkäämään, niin poistun paikalta ! Netissä sitä en tee, koska se ei ole minun velvollisuuteni !
Tosin en minäkään haluaisi tutustua sellaiseen ihmiseen, kuin mitä täällä suurin osa on !
|