Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Squeeze etsii yrityksiä töihin itselleen

Lähettäjä: provikkapalkalla 
Päivämäärä:   2.8.26 14:52:22

Miksi nuo etsii työntekijäksi yritystä?

Kun yritys OSTAA toiselta yritykseltä palveluita, sitä kutsutaan ALIHANKINNAKSI.

Naurettava ilmoitus löytyy täältä:

https://urly.fi/4b03

Re: Squeeze etsii yrityksiä töihin itselleen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.8.26 14:54:19

Nuo ei haluakaan ostaa sitä somenäkyvyyttä, he haluavat sen jollain 0,00000001 promillen provisiolla :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.26 14:58:23

Voisinkohan mäkin perustaa yrityksen, johon "palkkaan" provikkapalkalla tj:n, työntekijät, lakimiehet, somevaikuttajat - ja nää kaikki saa omilla rahoillaan hommata mun yritykseen tuotannon, raaka-aineet + koneet + ym. välineet, asiakkaat ja toimiluvat ym.; niin, että itse voin istua levittämässä persettäni?

Ou jee mikä liikeidea!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.8.26 19:32:17

Erikoinen. Tein ilmiannon.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.8.26 19:50:35

Jopas oli. Onneksi vaikuttajat nykyään valveutuneita omista hinnoistaan ja omasta arvostaan.
Itsellenikin tulee vähän väliä mahdottoman huonoja "yhteistyö" tarjouksia, muutaman kympin tuotteen hinnalla pitäisi tehdä useita videoita ja tarinoita ja seuraajia on kymmeniä tuhansia. Juu ei, taksa on tuhannesta eurosta ylöspäin riippuen sisällön määrästä. Se kuvaaminen ja suunnittelu vie oikeasti TYÖaikaa ja sitä en ilmaiseksi tee. Tuskin kovin moni muissakaan töissä ilmaiseksi ilman palkkaa suostuisi töitä tekemään.
Tuossa siis laite pitää itse vielä lunastaa! Huhhuh. Eli käytännössä maksat siitä että pääset mainostamaan tuotetta.
Toivottavasti kukaan ei haksahda huonoihin diileihin.

Lähettäjä: tak 
Päivämäärä:   3.8.26 07:26:55

No huh huh, jo on "työtarjous". Toivottavasti kukaan ei tuollaiseen sotkeudu, ilmaista työtä omilla työvälineillä - kiitos ei.

Päivämäärä:   3.8.26 10:26:04

Ilmeisesti ilmoitus poistunut, tai ainakin minulla ilmoitti äsken ettei löydy enää.

Päivämäärä:   3.8.26 10:28:24

Ha, täältä löytyy vielä.

https://laura.fi/avoimet-tyopaikat/squee

Lähettäjä: KJ 
Päivämäärä:   3.8.26 13:20:48

No olipa kyllä ilmoitus. Yritys hakee siis henkilöä tekemään mahdollisesti kokonaan ilman korvausta heille markkinointia. Maksavat varmuudella vain laitteen leasingin verran. Mainoslauseena vielä, että tervetuloa mukaan rakentamaan yritystä. Kuulostaa siltä, että myynnin lähtiessä kunnolla käyntiin sisällöntuottaja lempataan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.