Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lyhyyden hyvät puolet (on naisista)?

Lähettäjä: pikkuinen 
Päivämäärä:   2.8.26 13:47:34

Vai onko niitä? Jos lyhyeksi lasketaan alle 155cm.

Re: Lyhyyden hyvät puolet (on naisista)?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.8.26 13:56:32

Olen 150 cm ja elän ihan normaalia elämää hyvine ja huonoine asioineen. Ei lyhyydestä ole oikeastaan mitään todellista haittaa, tikapuut on keksitty jos haluan päästä korkeammalle.

Erityisenä etuna koostani pidän sitä, että pienten hevosteni ruokkiminen tulee halvemmaksi kuin isojen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.8.26 14:04:35

Mikäs siinä jos on kääpiöfetissi.

Lähettäjä: Eipä omalla 
Päivämäärä:   2.8.26 14:10:53

Voi ratsastaa poneilla (vaikka minun ratsuni onkin jättiheppa...), seuraavaksi otan takuulla pikkuisen.

Voi esittää lapsirooleja.

Yltää alahyllylle :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.26 15:03:42

Lyhyet ovat usein siroja.

Päivämäärä:   2.8.26 15:06:04

Ponit <3

Päivämäärä:   2.8.26 15:17:13

Ylisviiva, ei minulla ole kääpiöfetissiä. Ei ole myöskään ollut vaikeuksia muodostaa suhteita isojen, itsevarmojen miesten kanssa. Sinun vastakohtiesi siis. Yhden kanssa päädyin naimisiinkin. :)

Lyhyys miehellä ei ole ikinä ollut minulle mikään ongelma, jostain syystä minusta on kiinnostuvat miehet on kuitenkin yleensä olleet aika raamikkaita.

Päivämäärä:   2.8.26 15:29:10

Väitinkö että olet autogynefiili?

Päivämäärä:   2.8.26 15:44:20

Ei lyhyet naiset sen sirompia ole kun muutkaan, ihan sama ihmisyyden kirjo on kun muutoinkin.

Jostain syystä liikun paljon paikoissa missä muut lyövät päätänsä rappusissa tai kuten kaverini eräs päivä bussin kattoon, minä taas en huomannut mitään kummaa.

Päivämäärä:   2.8.26 17:24:58

Voi pituuden puolesta ratsastaa poneilla koko ikänsä.
Makuupusseissa on mukavammin jalkatilaa.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   2.8.26 17:33:53

En kuulu tuohon pituusryhmään, mutta pienehkönä naisena on helppo pujahtaa ihmismassojen läpi, voi halutessaan käyttää korkokenkiä, voi ostaa vaatteita mahdollisesti myös lasten osastolta (kaikille tämä ei toki sovi), voi ratsastaa poneilla, löytää aina itseään pidemmän kumppanin (jos se on tärkeää) jne.

Lähettäjä: Jip 
Päivämäärä:   2.8.26 19:35:22

- Autossa, junassa, bussissa ja lentokoneessa on hyvin jalkatilaa, istui missä tahansa.

- Koskaan ei tarvitse miettiä, onko hotellin tai muun majoituspaikan sänky ja/tai peitto liian lyhyt.

- Alemmilta hyllyiltä ja laatikoista saa tavaraa vaikka seisoo suorana tai kumartuu vain vähän

- Pään lyö kattoon/ovenkarmiin vain leikkimökissä tai vinokattoiseilla ullakolla

- Pitkälle parikymppiseksi myydään automaattisesti lasten lippu (esim. paikallisbussi, portilta ostettavat pääsyliput jne)

- Kaupassa ”helppo” iskeä miehiä. Tositarina: Olin ruokakaupassa, tarvitsin ylähyllyltä tuotteen, missään ei näkynyt jakkaraa, mutta samaan hyllyväliin tuli pitkä, noin parimetrinen mies. Kysyin, voisiko hän antaa tarvitsemani tuotteen ylähyllyltä. Mies antoi ja minä kiitin. Erään tutun lapsi oli ollut samaan aikaan kaupassa ja nähnyt, kun olin miehelle puhunut, mies oli antanut tuotteen ja puhunut minulle. Tutulta tuli viesti, jossa ihmetteli, miten olin uskaltanut mennä ko. miehelle juttelemaan. Kävi ilmi, että hän oli paikallisen jääkiekkojoukkueen pelaaja (en seuraa jääkiekkoa) ja pelannut myös Suomen maajoukkueessa. Ilmeisesti oli voittanut MM-kultaa. Tutun lapsi fanittaa miestä, mutta ei uskalla mennä kysymään nimmaria eikä tuttukaan taida uskaltaa mennä julkkiksille puhumaan.

Lähettäjä: brath 
Päivämäärä:   3.8.26 07:30:48

Lastenlipulla pääsee pitkään aikuisenakin, ja muutenkin joka paikassa luullaan nuoremmaksi kuin oikeasti on.

Kenkä-alessa löytyy usein hyviä malleja sieltä pienemmistä kokoversioista.

Lähettäjä: Pöh 
Päivämäärä:   3.8.26 08:35:29

No itse en ainakaan ketään jääkiekkoilijoita tunnista niin ei tekis suurta vaikutusta:D

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   3.8.26 10:07:29

Minä 151 cm kurottelin tacomaustetta ässässä ylimmältä hyllyltä ja puhisin turhautuneisuuttani.
Pian se tacomauste oli naamani edessä ja minä tuijotin 2 metrisen miehen napaa kiittäen 

Kiitos sinulle klaukkalan hujoppi!

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   3.8.26 10:13:06

”Kaupassa ”helppo” iskeä miehiä. Tositarina: Olin ruokakaupassa, tarvitsin ylähyllyltä tuotteen, missään ei näkynyt jakkaraa, mutta samaan hyllyväliin tuli pitkä, noin parimetrinen mies. Kysyin, voisiko hän antaa tarvitsemani tuotteen ylähyllyltä. Mies antoi ja minä kiitin. Erään tutun lapsi oli ollut samaan aikaan kaupassa ja nähnyt, kun olin miehelle puhunut, mies oli antanut tuotteen ja puhunut minulle. Tutulta tuli viesti, jossa ihmetteli, miten olin uskaltanut mennä ko. miehelle juttelemaan. Kävi ilmi, että hän oli paikallisen jääkiekkojoukkueen pelaaja (en seuraa jääkiekkoa) ja pelannut myös Suomen maajoukkueessa. Ilmeisesti oli voittanut MM-kultaa. Tutun lapsi fanittaa miestä, mutta ei uskalla mennä kysymään nimmaria eikä tuttukaan taida uskaltaa mennä julkkiksille puhumaan.”

Missä tässä tapahtui se iskeminen?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.8.26 18:25:42

"Lyhyet ovat usein siroja:.
Entäs jos ei ole, 153 ja hartiat leveämmät kuin monella miehellä. Pikkasen vaikea löytää istuvia vaatteita. Lyhyyden hyviä puolia on se ettei lyö päätään niin helposti ja lattialle on lyhyt matka:D siihen ne sitten oikeastaan jääkin.

Lähettäjä: Tyhmät 
Päivämäärä:   3.8.26 18:31:52

Lyhyet ovat USEIN siroja. Esimerkiksi kengät ovat monella pienemmät kuin pitkillä. Se ei tarkoita, että jokainen lyhyt olisi siro...

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   3.8.26 18:58:47

Vähemmän selkävaivoja

Päivämäärä:   3.8.26 20:08:18

Ei tule mitään mieleen paitsi että oikein pitkät miehet ilmeisesti pitää mahdollisimman lyhyistä naisista ja että lyhyillä on usein pieni kengänkoko jolloin kenkiä löytää helposti. Ja lastenvaatteet on ihanakuosisia, niitä voi sitten käyttää.

Päivämäärä:   3.8.26 20:14:10

lyhyillä on usein pieni kengänkoko jolloin kenkiä löytää helposti.

^ Noup... t. Kengänkoko 35

Lähettäjä: silkki 
Päivämäärä:   3.8.26 20:17:34

Täällä myös pieni, 34 kokoa mutta onpahan nättejä/cooleja kenkiä ja lenkkareissa ei tarvitse olla nauhoja :)

Päivämäärä:   3.8.26 20:41:02

"Kengänkoko 35"

Sullahan on lastenosastot täynnä kenkiä.

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   3.8.26 23:43:07

”lyhyillä on usein pieni kengänkoko jolloin kenkiä löytää helposti.”

Millä logiikalla muka näin? Joskus sitä haluaa muitakin kenkiä kuin tarralenkkareita, niin valikoima on melko rajallinen.

Päivämäärä:   3.8.26 23:50:00

Toisekseen ne pienet kengät on tarkoitettu niille 30-kiloisille lapsille, ei aikuisen painoiselle, vaikka ei 50 kiloa enempää painaisikaan. Ne ei kestä käytössä paskaakaan.

Lähettäjä: daami 
Päivämäärä:   3.8.26 23:53:00

Höpsis.

Päivämäärä:   4.8.26 01:09:32

No jos 150cm pitkä painaa jotain 60kg on rumat kengät ongelmista pienin...

Aika moni pitkä mies pitää ihan normaaleista naisista eikä ole mitään lapsinainen-fetissejä. Ja tykkääminen johtuu lähinnä muusta kuin pituudesta, ja ilmenee jopa muuten kuin pyydetyn tuotteen ojentamisena ylähyllyltä. Ja normaalilla minkän mittaisella naisella ei varmaan ole niin pula miehistä että "miehet tykkää" olisi joku suuri plussa :D ?

Toi poneilla raisastaminen on kiistaton ja iso etu pienikokoisilla, olettaen siis ettei ole joku roteva 70kg lihaskimppu

Kaiken pituusena voi elää ihan hyvää elämää mutta kuitenkin veikkaan että suuri poikkeama keskiverrosta niin lyhyeen tai pitkään suuntaan on enemmän taakka kuin siunaus. Terveydellisesti ja elinajanodotteen kannalta huomattavan pitkillä taitaa olla huonoin ennuste. Huomattava lyhyillä taas tuntuu olevan ongelmia vakuuttavuuden, ja itsetunnon eli sitä kautta myös luonteen kanssa?

Lähettäjä: Evil 
Päivämäärä:   4.8.26 10:31:52

Jos senttien puuttumisessa jotain iloa on niin eniten se tosiaan ilmenee esim. lentokoneessa matkustaessa kun "aina on tilaa" ja nukkumaan pystyy varsin mukavasti miten päin vain. Ja kyllä, osan vaatteista saa lastenosastolta (ei tyköistuvia, kun ei lastenvaatteissa lantiota tai rintoja oikein ole huomioitu) ja kenkiä saa usein halvemmalla ja alennushinnoin kuin koko 36 ei ole mikään hittituote aikuisten valikoimissa. (Tämä pätee myös ratsastussaappaisiin.)

Silti ottaisin kernaasti senttejä lisää, vaikka poniratsastajaksi varmasti iän myötä palaankin ihan ilolla. Viimeksi kirosin lyhyyttäni rimpuillessani parkkilippua auton ikkunasta - yltämättä siihen, sitten pitää avata ovi ja kammeta ulos asti hakemaan lippu.... Ainainen keittöjakkaroille kapuilu ei ole myöskään minusta mitenkään hauskaa, vaikka kotona tietenkin on sijoitettu käyttötavarat pääsääntöisesti niin, että itse niihin yllän hyvin. Auton pesu ilman jakkaraa on mahdottomuus (katto), hevoset saa satuloida semi heitto taktiikalla jne. Olkapäät on kovilla ja sen alkaa tässä viidessäkympissä kyllä tuntemaan nahoissaan.

Päivämäärä:   4.8.26 10:54:02

Nimimerkki -, olen huomannut että jos jollain on jostain syystä tarve sanoa jotain ikävää pienistä naisista, se on käytännössä aina nainen. Miehiä ei yleensä haittaa. Tottakai mies- ja naismaussa on kaikilla eroja, toiset tykkää isoista, toiset pienistä, jotkut pulleista tai sittrn laihoista. Ja puolisoksi voi silti päätyä joku joka ei ole sinne päinkään, kuin alkuperäinen ihanne. Muutkin asiat ratkaisevat kuin kehon mitat.

Mitä itsetuntoon tulee, minulla ei pienenä naisena ole mitään tarvetta puhua esimerkiksi mistään lipputankofetisseistä pitkille naisille. Miksi sinä haluat loukata pieniä naisia, puhumalla lapsinaisfetissistä, tai arvuutella heidän varmaankin koosta johtuvasta huonosta itsetunnostaan? Jälkimmäistä lienee kaiken kokoisilla. Usein se ilmenee tarpeena tavalla tai toisella väheksyä ja yrittää loukata niitä, jotka eivät ole kuin minä. :)

Mutta itsellä, näin pian viisikymppisenä, suurin ongelma koosta on tosiaan siellä kenkäosastolla, onneksi maailmalta tilaamalla saa kivoja kenkiä myös pieni nainen. Hevoset on valittu kokoon sopivaksi ja liikunnallinen elämäntapa yhdistettynä pieneen painoon ja luultavasti myös hyvään tuuriin geenilotossa, on pitänyt minut hyvin terveenä, mistä olen todella kiitollinen. Mies on iso ja roteva, eikä silti näe minua lapsena :D. Kaikki hyvin siis.

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   4.8.26 12:20:10

Mä oon 159 cm lyhyt, mutta enpä ole siro, enkä pienijalkainen (39). Mulla lyhyys tulee lyhyistä jaloista:D . Hyvä puoli lienee, että näihin pötkylöihin tarttuu lihas helpommin kuin pitkiin ja siroihin kinttuihin. Muuallekin toki lihasmassa tulee melko vähäisellä treenillä. Toki 80-90-luvuilla otaksuttiin, että nainen ei voi olla lihaksikas, vaan kaikki luiden päällä on naisella lihavuutta!

En hirveästi keksi lyhyydestä muita hyviä puolia. No, sängyt ja peitot ovat aina riittävän pituisia. Ajoittain tuleekin mieleen, miten pitkä pärjäävät näiden kanssa, kun tuntuu että itsellekin normaali peitto on ihan sopivan kokoinen - eikö se ole pitkälle aivan liian lyhyt? Samoin sänky: tykkään esim. lukea vatsallani ja ei sinne jalkopäähän nyt niin paljon tilaa jää.

Päivämäärä:   4.8.26 12:30:07

"No jos 150cm pitkä painaa jotain 60kg on rumat kengät ongelmista pienin..."

Kerrotko vielä miksi?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.