Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun deitti vaan katoaa !?

Lähettäjä: Sinkku 
Päivämäärä:   31.7.26 22:22:08

Tapasin kivan miehen ja ollaan nähty ehkä 8 kertaa. Mies on ollut tosi aktiivinen tapaamisten suhteen ja ollut myös intiimiä läheisyyttä. Nyt mies yhtäkkiä käytännössä vaan katosi. Oon ehdottanut tapaamista, vastaa kyllä viiveellä viestiehin mutta keksii jatkuvasti syitä olla tapaamatta. Siis mitä ihmettä tää tälläinen on. Eikö +30v. Ihminen voi vaan sanoa ettei halua enää tavata, ei kiinnosta tms. Tälläistäkö tämä aikuisten ihmisten deittailu nykyään on? Tuli ihan fläsärit jostain teiniajoilta :'D.

Re: Kun deitti vaan katoaa !?

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   31.7.26 22:29:27

Kyllä, tällaista se on :D

Itsellä samanlainen kokemus. Mies ehdotti uutta tapaamista ja tunti ennen sovittua aikaa lopetti vastaamisen, eikä hänestä kuulunut enää koskaan :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.7.26 22:35:56

Mä laittaisin varmaan viestin jossa kysyisin, onko kaikki ok kun on käytös muuttunut niin selvästi. Siinä saisi sitten luvan kertoa jos ei kiinnosta tai jos on elämässä jotain muuta joka nyt vaikuttaa asiaan.

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   31.7.26 22:38:17

Vaimo tjllut lomalta kotiin.

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   31.7.26 22:41:56

Tapailin muutaman kerfan kivaa miestä, tiesin että on naimisissa. Omtiin juufi harrastettu seksiä kun vaimo slitti mökiltä, että onko muistanut pestä pyykit

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.26 22:43:24

Härötetty.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   31.7.26 22:54:41

Älä enää mitään kirjota. Ihan selvästi ei ole mitään halua enää tavata.

Lähettäjä: Sinkku 
Päivämäärä:   1.8.26 00:48:59

Joo en oo perään sen kummemmin huudellut. Parina päivänä laitoin lyhyen viestin ja ehdotin tapaamista/tekemistä aikana x. Tuntuu vaan tosi kummalliselta että ei voi sanoa jos ei halua enää nähdä tai tullut siihen tulokseen ettei meillä kemiat kohtaa. Viimeksi kun tavattiin oli kuitenkin s€ksiä, läheisyyttä ja ei olisi halunnut että lähden. Ja nyt kelkka ihan totaalisesti kääntynyt.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.8.26 01:03:45

>pumppaa ja dumppaa

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   1.8.26 01:36:49

Se on nykyaikaa. Itsestä se on selkärangatonta, ettei viitsi ilmottaa, ettei enää kiinnosta tai on löytynyt toinen.
Mutta kai se on vain helpompaa kadota, niin ei tarvitse selitellä mitään.

Lähettäjä: suew 
Päivämäärä:   1.8.26 04:26:12

Varmaan löytänyt jonkun kiinnostavamman. Ei ole kuitenkaan viitsinyt ghostata sinua, koska jos sen nykyisen kanssa ei onnaakaan, niin sinulta voi tulla taas vonkaamaan pillua.

Miehet ovat tuollaisia.

Lähettäjä: Kp 
Päivämäärä:   1.8.26 08:39:33

Normaali nykymies. Ei ole sen vertaa palleja tai selkärankaa, että sanoisi suoraan. Eli ei halua kohdata negatiivisia tunteita, joten feidaa helpoimmalla mahdollisella tavalla. Parempi vaan, että tuli ilmi, ei tuollaisten kanssa kannata aikaansa hukata. Puolen neliön mukavuusalue ja fretin keskittymiskyky, ja kaiken pitää olla ihanaa ja kivaa. Todennäköisesti myös sarjaihastuja.

Päivämäärä:   1.8.26 09:20:22

Minullakin on kokemusta tuollaisesta. Paha vain että oli jo ehtinyt kuvitella että se mies ihan tosissaan pitää minusta ja seksi oli mahtavaa.
Tunsin itseni ihan idiootiksi kun en meinannut millään uskoa että hän ei enää halua pitää yhteyttä. Tekstiviestillä lopetti koko jutun.
Hassua että noin puoli vuotta myöhemmin lähestyi ihan pokkana sähköpostilla niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
En katsonut enää mitä olisi tullut vaan vastasin ettei tarvitse enää kirjoitella.

Päivämäärä:   1.8.26 09:47:19

Älä tuhlaa aikaa vetkuttelijoihin. Liuskaan ja uudet verkot vesille.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   1.8.26 14:20:28

Tommosta se kuulemma nykyään on. :(

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   5.8.26 10:58:41

- haluaa (vain) seksiä
- löytänyt toisen/kolmannen joihin keskittyy nyt
- varattu
- mielenkiinto lopahti

Noi tulee ensimmäisenä mieleen ja on todennäköisyys-järjestyksessä.

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   5.8.26 11:21:24

Juu unohda. Pitää sinua vaan varalla ja roikuttaa mukana, sen takia vastailee viiveellä eikä kuitenkaan saa sanottua, että homma oli tässä. juulilla hyvä lista, eiköhän syy ole tuolla. Jos miehellä olisi joku oikeasti hätänä ja haluaisi silti jatkaa tapailua niin sanoisi kyllä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.8.26 11:40:49

Mulla oli kiva ghostaus viime kesältä.

Oltiin tavattu kolmesti ja oltu intiimisti, mies jutteli rennosti että haluaa viedä minut sinne ja tänne ja voitais jotain yhteistä pientä ulkomaanmatkaakin miettiä syksylle. ajattelin että tässä on ainaki joksikin aikaa tosi ihana poikkisehdokas!

ekalla viikolla vietettiin jo neljä päivää/yötä yhdessä molempien luona ja sit piti tavata parin päivän päästä taas. Deitistä ei kuulunut enää mitään. Laitoin pari viestiä missä kysyin aikataulua, hänellä ei ollut lukukuittaukset päällä wa.

soitin vielä kerran silloin kun piti tavata ja annoin soida pitkään, ei vastausta. Tinderissä näkyi mätseissä ja sieltä näin etäisyydestä että oli ainakin elossa koska etäisyys vaihtui ja oli lomareissulla siellä missä pitikin. tai ainakin yhtä kaukana ulkomailla.

Aloin siinä sitten seurustella itse jossain vaiheessa ja poistin Tinderin. En tietenkään ole kuullut hänestä mitään.

Onneksi katosi noinkin nopeasti eikä vaikka puolen vuoden jälkeen.

Lähettäjä: Ruusu 
Päivämäärä:   5.8.26 11:59:18

Mulla piti olla viikonloppuna treffit. Oltiin sovittu että mennään tietyn kaupungin tiettyyn kaupunginosaan kahville ja tavataan läheisessä puistossa klo 16. Olin järjestänyt päivän niin että ehdin (työt, treenit, hevosen hoidon..). Olin käynyt suihkussa, meikannut ja menin bussilla keskustaan. Odottelin puistossa vartin ja laittelin deitille viestiä. Poisti mätsin ja hänestä ei ole enää kuulunut.

Tosi kiva hei! En yhtään kestä että joku tuhlaa mun aikaa näin. Jatkossa saa deitit tulla treffaamaan mua kentänlaidalle jos kiinnostelee. Voivat tuoda kahvit sinne.

Sinänsä ajattelen että näissä ohareissa väistää myös luodin. Jos ihmisen käytöstavat ja vuorovaikutustaidot on tolla tasolla, niin en näe että meillä olis mitään yhteistä tulevaisuutta.

Lähettäjä: Ttt 
Päivämäärä:   5.8.26 12:18:47

Sille sinkkuudelle on osan kohdalla hyvä.syy. joko on kelvoton tai ei oikeasti edes halua suhdetta.

Eipä väliä onko kuollut vai vain kiireinen, kun vastausta ei kuulu muutamaan päivään niin tyypin voi laittaa mielessään roskikseen. Koska liian kiireiselläkin on aikaa tehdä valitsemiaan asioita joka päivä se sama 24h kuin vähemmän tärkeinä pitämillään ihmisillä.

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   5.8.26 12:35:54

Unohda viestittelyt ja penäämiset. Tuollaista nettideittailu on, oikein mikään ei tarkoita mitään :D

Mun teoria on että mies on tavannut kiinnostavamman naisen ja keskittyy tähän. Seksinsaaminen on kuitenkin miehille tosi motivoivaa, joten pitää sinua varalla jos supernaisen kanssa homma karahtaa kiville.

Sinällään tuossa ei ole mitään väärää, kun oletettavasti teillä ei ole sovittu että ollaan eksklusiivisia. Silloin ei ole velkaa mitään "noniin minä en aio enää viestitellä, heippa" viestejä.

Se vaan tulee helposti yllätyksenä, kun me naiset kai usein aletaan kuvittelemaan vaikka ja mitä viestittelyjen, tapaamisen tai muhinoinninkin seurauksena.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   5.8.26 17:08:46

Juu, tällaista se nykyään on. Tapasin muutaman kerran miestä ennen lomareissuani ja sovittiin näkevämme uudestaan, kun palaan. Mies oli se aktiivisempi ja merkkasi kalenteriinkin. Palasin reissusta, sain jonkun vastauksen viestiini ja viimeisimmän viestini mies jätti luetulle. Tästä nyt yli viikko. Varmaan se kaivautuu kolostaan, kun seksiä tekisi mieli :D

Lähettäjä: ehh 
Päivämäärä:   5.8.26 21:05:39

Luin että dietti katoaa..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.