Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uusi seurustelukumppani kaipasi exäänsä

Lähettäjä: Exä 
Päivämäärä:   31.7.26 20:06:24

Aloin pari kuukautta sitten seurustelemaan miehen kanssa, joka myönsi eilen että hänellä on vielä tunteita exäänsä kohtaan. Erottiin sitten samantien, mutta olo tuntuu aivan kamalalta ja harhaan johdetulta. Miten pääsen tästä yli? Nyt vertailen vaan itseäni hänen exään. Miksi en riittänyt miksi exä oli parempi?

Re: Uusi seurustelukumppani kaipasi exäänsä

Lähettäjä: Opel 
Päivämäärä:   31.7.26 20:30:26

Ei se exä ole ollut parempi vaan hän on ollut erilainen ja häneen on ajan kanssa kiintynyt. Tottakai voi olla tunteita exää kohtaan, ei sille oikein mitään mahda.

Mä tuun ikuisesti ikävöimään exääni, jonka menetin mielenterveysongelmille. Mutta en kylläkään mainitsisi asiasta ääneen mikäli olisi uusi seurustelukumppani.

Lähettäjä: sinä 
Päivämäärä:   31.7.26 20:37:33

Olit laastari. Elämä on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.7.26 20:52:22

Exällä on herkkupipari, ei makaa lahnana.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 21:36:48

Kauanko tämän miehen ja exänsä erosta on aikaa?

On naisia jotka ikävöi exäänsä tai on miehiä jotka ikävöi exäänsä. Varsinkin jos erosta ei ole kovinkauaa aikaa.

Minulla on exiä. Heitä on kolme kappaletta. En ikävöi yhtäkään heistä.

Kun aloitin suhteen nykyisen kumppanini kanssa kerroin hänelle rehellisesti existäni ja siitä miten suhteeni heidän kanssaan meni.

Nykyisellä kumppanillanikin on exiä. Hän ei ikävöi yhtäkään heistä.

Kun aloimme parisuhteeseen, nykyinen kumppanini kertoi heistä.

Kummatkin ollaan siis päästy existä yli.

Ensimmäisestä exästäni pääsin yli vuodessa. Toisen exästäni pääsin yli kuukaudessa. Kolmannesta exästäni pääsin yli viikossa.

Nykyinen kumppanini on myöskin päässyt nopeasti yli existänsä.

Ja ei se tarkoita sitä että olisi laastari jos mies kaipaa exäänsä. Voihan se olla että mm pitkä parisuhde takana ja erosta vielä niin vähän aikaa.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   31.7.26 21:38:00

Minäkin tulen ikuisesti rakastamaan ja ikävöimään eksääni. Kahta aiempaa eksää en ikävöi koskaan ja tunteet kuolivat jo suhteen aikana. Viimeisimmän eksän kanssa oli sellainen suhde että en osannut edes unelmoida sellaisesta. On todella vaikea kuvitella että löytäisin enää koskaan mitään vastaavaa saati parempaa. Joissain ihmisissä ja suhteissa vaan on jotain sellaista selittämätöntä taikaa, ja se on harvinaista.

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   31.7.26 21:41:09

No jos oli niin ihanaa, niin miksi erositte?

Lähettäjä: Occam 
Päivämäärä:   31.7.26 21:45:21

Todennäköisesti s ei vain sen vastapuolen mielestä ollut lainkaan yhtä täydellinen.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   31.7.26 21:58:54

Juuri niin, ei tainnut "taika" olla ihan siinä suhteessa eli molemminpuolista.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   31.7.26 22:21:18

Mies joi liikaa kaljaa.

Lähettäjä: Tsemppiä 
Päivämäärä:   31.7.26 22:29:59

Onneksi aloittaja selvisi kuitenkin suht varhaisessa vaiheessa. Älä vertaa itseäsi eksään ja murehdi miksi et riittänyt miehelle. Tuo mies ei ollut sinua varten ja ansaitset miehen joka arvostaa ja rakastaa sinua sellaisena kuin olet.

Itse olen myös nuorempana ollut pari kertaa laastari. Parissa tapauksessa juttu ei ole toiminut ja sitten parin viikon päästä kuullut, että onkin eksän kanssa palannut yhteen.

Viimeisellä kerralla sain sitten jälkikäteen kuulla, että eksällä oli sama nimi kuin minulla, oli saman pituinen kuin minä, samanlaiset hiukset ja vielä löytyi jopa pari samanlaista vaatettakin. Kaiken lisäksi tämä eksä sitten raivostui minulle ja jonkin aikaa vainosi minua, puhui pahaa jne.

Tuon jälkeen en tapaillut enää ollenkaan vasta eronneita miehiä enkä miehiä jotka puuhuu eksistään.

Onneksi ei enää tarvitse tapailla ketään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.7.26 22:34:36

Mun ex oli kiinni exässään vielä kolmen vuoden seurustelun jälkeen... Olihan siitä merkkejä, mutta kiisti asian aina kun otin puheeksi. Kunnes sitten kerran totesi, että nyt on vihdoin yli exästään. Tuskin oli silloinkaan. Hirmuisen katkera oli kaikille exilleen ja takuulla on minullekin. Vuosi eron jälkeen kävin kerran kylässä seksin merkeissä. Siitä meni kuukausi tai pari kun löysin nykyisen mieheni ja kun exä tästä kuuli olin kuulemma pettänyt häntä ja hoki sitten ympäri nettiä miten oli tullut petetyksi ja jätetyksi :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.