Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko sinä...

Lähettäjä: hyvä valehtelija? 
Päivämäärä:   31.7.26 01:37:18

Vai huono? Kerro joitakin esimerkkejä, jolloin olet joko onnistunut loistavasti tai epäonnistunut surkeasti. :)

Re: Oletko sinä...

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   31.7.26 01:38:24

Paras.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   31.7.26 09:54:36

Työelämässä onnistun peittämään halveksuntani koko toimialaa kohtaan riittävässä määrin pitääkseni työni ja se on saavutus sinänsä, kun yleensä naamasta näkee mitä mietin, vaikka olisin hiljaa.

Olen huono näkemään valehtelussa mitään hyötyä, joten pääsääntöisesti olen liiankin avoin ja suorasanainen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.7.26 10:10:15

Olen. Pystyn tarpeen vaatiessa valehtelemaan ihan pokkana kun ajattelen mielessäni että se asia on totta.

Päivämäärä:   31.7.26 10:34:46

Liian hyvä, jopa patologinen valehtelija. Minulla on pakonomainen tarve valehdella kun koen, että minua vastaan "hyökätään". Ja puolustaudun aina, vaikka ei olisi syytä.

Jännästi se ympäröivä maailma muokkaa kun saa tarpeeksi elämänsä aikana paskaa niskaan.

Päivämäärä:   31.7.26 11:32:28

Huono. Valehtelin just eräälle kaverille olinpaikastani, koska en halunnut osallistua illanviettoon hänen kanssaan. Sitten pelkäsin koko ajan, että paljastun, ja olin suunnattoman ahdistunut tilanteesta. Vaikka mitään hemmetin hätää tilanteessa ei edes ollut :D

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   31.7.26 12:00:55

Olen erittäin hyvä olemaan huono valehtelija. Erityisesti läheisille, tuntemattomille pystyn valehtelemaan jotain.

Lähettäjä: johannes 
Päivämäärä:   31.7.26 15:23:36

Olen tosi huono,mut harjoittelen kyllä ahkerasti peilin edessä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.7.26 15:41:14

En ole hyvä valehtelemaan suoraan, mutta olen aika hyvä sivuuttamaan asioita ja valikoimaan mitä sanon. Yllätys ei myös kuulemma näy naamasta kovin helposti.

Päivämäärä:   31.7.26 15:46:27

Olen ihan surkea valehtelija, en osaa hallita kasvojani ja koen valehtelemisen todella hankalaksi myös kirjallisesti. Se on oikeasti aika iso ongelma.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   31.7.26 16:03:04

Olen hyvä välttelemään totuuden kertomista ja kiertämään puheenaiheen muualle ja keksimään edes jotain hyvää sanottavaa jostain huonosta. Itse valehtelun koen rankaksi koska sitten pitäisi muistaa mitä on valehdellut kenellekin. Lapsuudessa totesin tämän ja lopetin varsinaisten valeiden kertomisen siihen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.26 16:05:31

En. Voin ehkä onnistua valehtelemaan jostain, mutta unohdan mitä olen sanonut ja jään kiinni, jos myöhemmin pitäisi pysyä samassa valheessa. Usein en onnistu alunperinkään vaan naama paljastaa valehtelun ja siksi en edes yritä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 16:14:32

Olen. Netissä pystyn valehtelemaan ihan kevyesti. Monet jopa uskoneet mitä olen sanonut. Kasvotusten ei ole tarvinnut kenellekkään koskaan valehdella.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   31.7.26 23:43:00

Valehtelen harvoin. Mutta silloin kun valehtelen, olen vakuuttava. Olen tosin todennut että on helpompi olla rehellinen, vaikka se ei aina olisi ihan mieluisaa. ( eli joku saattaa loukkaantua) olen myös hyvä pitämään ihmisten asioita omana tietonani, jolloin toisinaan "valehtelen" utelijoille.. eli jos joku utelee jonkun toisen asioita, ihan silmät sinisenä sanon etten tiedä yhtään mitään :D siksi minuun luotetaan alallani.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   1.8.26 00:47:22

Jos haluan valehdella niin olen hyvä siinä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.