|
Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 31.7.26 12:17:08
Kyllähän lauseet voisi muotoilla fiksumminkin kuten noissa esimerkeissä.
Ja vtunko väliä miten siisti nopea ja vaivaton tavallinen veronmaksaja -asiakas toimissaan on, kun kuitenkin jotkut piittaamattomat (esim jotka pitää koiria irti, tekee nuotioita ja leiriytyy minne vaan ulkoilualueilla ja paskoo metsään, tai pysäköi mökkitiet tukkoon ym ym pikku ärsytystä), kaupan aulassa mölisevät narkit, osaamattomat virkamiehet tai rikolliset islamisti-jengit tuhoaa kaiken mennen tullen? Tässä vaaditaan samoilta lainkuuliaisilta ihmisiltä "pientä joustoa" niin monesta suunnasta ja monin tavoin ettei ole ihmekään että pienikin lisäpyyntö voi vtuttaa. Kun itse sadaan vastineeksi vain lisäpyynröjä, käskyjä (mitä edellä mainitut ei noudata) ja paskempaa kohtelua ja vähemmän vastinetta. Vain paskiaisilla on oikeuksia, pyyntöjä ja käskyjä noudattavilla vain yhä enemmän vaatimuksia joka suunnasta. Sitten pitäisi vielä antaa joulupuukeräyksellä rahaa roskaväen pentujen elättämiseen (kun itsellä ei ole töissäkäynnistä huolimatta edes vara hankkia lapsia), yhteisvastuukeräyksellä maksaa islamistiterroristin seitsemäntoista silvotun penikqn rokotukset ja järjestön johdon luksuselämä, luonnoss "rentoutuessa" kerätä retkeilijän jättämät roskat luonnosta astuttuaan sen irtokoiralta jääneeseen pskakasaan ja illalla pohtia mitä reittiä on turvallista kulkea lähikaupasta kotiin kun yhdellä kulmalla on peukkujengi ja toisaalla liikkuu irtokoiria.
Se persoonaton "kiitos kun teet asian x" voi olla se turvallisin asia johon ärsyyntyä kaiken tämän keskellä.
Niin ja itse haen paketin viipymättä, pyyhin jalat sisään tullessa, jätän turvavälin ja olen niin @!€tanan kohtelias kaiken aikaa. Yhteisvastuukeräykseen en anna rahaa niin kauan kuin se tukee liikakansoitusta mutta muuten olen kuuliianen lammas jota vain salaa harmittaa.
|