|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 31.7.26 13:50:40
Meillä mies tekee aina ruoan. Miksi? - Osaa maustaa sen paremmin, kuin minä. Ja muutenkin se on jäänyt suhteemme edetessä miehen "tehtäväksi". Osaan minäkin tehdä ruokaa. Kiitän aina miestä ruoasta. Kun suhteemme alkuaikoina minä tein ruokaa, niin mies kiitti ruoasta. Siivotessamme emme kiitä toisiamme, koska on normaalia siivota, kun yhdessä asuu. Ja silloin, kun emme asuneet yhdessä, niin tottakai toinen kiitti siivouksesta, jos tämä sitä oli tehnyt. Eli jos minä olin koirieni kanssa lenkillä (nyt siis edesmenneet) ja mies oli siivonnut sillävälin, niin tottakai kiitin miestä. Se oli ihan itsestään selvä asia. Kun mies teki / tekee töitä, niin silloin minä siivoan ja teen ruoan. Mies kiittää ruoasta ja siitä, että olen siivonnut. Meillä monesti käy vielä niin, että kun ollaan syöty, niin mies korjaa astiat ja viruttaa ne ja laittaa astianpesukoneeseen, niin kiitän miestä siitä, että korjasi myöskin minun astiat ja virutti ne ja laittoi astianpesukoneeseen (ja tätä ei tapahdu joka kerta, vaan silloin tällöin).
|