|
Lähettäjä: Mints
Päivämäärä: 30.7.26 19:33:33
Vinkkaa aloittaja kiltti mitä työtä sinä teet, mikä on tuollainen homma? Halusisin just sellaiseen työhön, missä ei tarvitsisi kehittyä, saisi tehdä samaa päivästä toiseen ilman aivojen rassausta, kireää aikataulua tai muutoksia, ei pomoa jatkuvasti olan takana eikö työyhteisön hälyä. Tuo sun työ kuulostaa minun unelmalta kaikin puolin! Enkä edes tarvitsisi isoa palkkaa.
Minä olen itse ihan burnoutin partaalla omassa työssäni nimittäin. Hirveät paineet, koko ajan pitää kehittyä, odotetaan että kaikki tavoittelee aina vaan ylempää poistoista ja palkkaa, pitää ihan jatkuvasti kehittää, olla parempi, innovatiivinen ja tehdä hommat aina vaan nopeammin ja tehokkaammin, yhteisössä pitää olla aktiivinen, kilpailuhenkinen muita tiimejä vastaan ja pomo on itse aivan liian aktiivinen meidän suuntaan. Minulla on korkea koulutus ja osaamista jota kovin monella firmassa ei ole, joten sitäkin vielä pitäisi olla käyttämässä aina vaan enemmän ja enemmän, revitään jatkuvasti selkärangasta enemmän irti.
Joo on hyvin reilu palkka, mutta en minä sillä tilille kertyvällä rahalla tee yhtään mitään, haluaisin mielummin olla vain onnellinen. Suunnitellessa auton ajamista päin kalliota joka vatub aamu työmatkalla ja kolmen vuoden kooman toivominen nukahtaessa tekee siitä säästöön kertyvästä rahasta mulle ihan arvottoman. En vaan hitto vie kestä tällaista, mutta ”pitää kestää” kun on kerta kouluttautunut ja olen työssä mikä on monen unelma… Olen yrittänyt hakea salaa ties mihin kaupan hyllyttäjäksi, mutta ei oo lykästänyt. Tuntuu etten saa mitään muuta työtä, joten olen tässä rattaaassa jumissa. Pelkään, että ainoa reittiin ulos tuosta kehittymisen hel*etistä, eikun siis työstä on se, että joku päivä ihan kaikki minun osalta päättyy. Anteeksi tällainen ruma purkaus, vieläpä aloittaja sinun topaasi, on ”vähän” painetta kattilassa tässä..
|