Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voisko olla sisäilmaoireita?

Lähettäjä: huh 
Päivämäärä:   29.7.26 23:37:16

Tiloissa ollessa ei oireita, mutta aivosumu, migreeni, väsymys ja ihme kooma aamuisin. Pieni päänsärky oli toisena päivänä, kolmantena oli vaikeaa päästä ylös sängystä kun palasin töihin neljän viikon loman jälkeen.
Eikä kyse ole mistään normaalista väsymyksestä aamuisin vaan en vaan yksinkertaisesti tule tajuihini..

Psyykkistä tämä ei ole, tykkään työstäni ihan hirveästi mutta tosi kurjaa kun fyysisesti väsähtää jo kahden päivän jälkeen.

Olen aikoinaan ollut töissä useammassa paikassa jossa useampi on oireillut sisäilmasta mutta itsellä ei ole koskaan ollut mitään oireita.

Re: Voisko olla sisäilmaoireita?

Lähettäjä: Ruska 
Päivämäärä:   29.7.26 23:53:49

Voi hyvinkin olla. Oliko oireita ennen lomaa?

Lähettäjä: huh 
Päivämäärä:   30.7.26 08:36:33

Kaikki oireet muutama kuukausi sen jälkeen kun muutettiin noihin tiloihin.
Laitoin kaiken sen piikkiin, että olen vain väsynyt kun viime kesänä ei ollut kuin muutama päivä lomaa. Jossain vaiheessa huomasin, että päänsärky iskee jos olen tietyssä toimistossa koko päivän joten siellä työskentelyä olen välttänyt mutta nyt sama muissakin huoneissa..

Lähettäjä: yep 
Päivämäärä:   30.7.26 08:51:44

Todellakin voi olla!

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   30.7.26 09:23:52

Voi olla, mutta voi olla myös jotain muutakin. Hormonaalista? Ravintopuoli kunnossa? Kuitenkin jotain uupumiseen liittyvää, vaikket koekaan työtä huonona.. Mulla oli/on nimittäin samanlaista, ja nyt on parissa vuodessa vaihtunut sekä koti, että työpaikka, eikä ympäristön vaihto ole vaikuttanut oireisiin mitenkään.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   30.7.26 12:51:05

Itselläni oli aina aamuisin takaraivo kuin tiiliskivi, ei ollut saada tyynystä ylös. Samoin alkoi olla oksettava kuin krapulainen olo. Työpäivän jälkeen jos meni päikkäreille oli aivan taju kankaalla, herätessä ei tiennyt mikä päivä mikä vrkn aika jne. Myöhemmin sitten astma ja muut oireet.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.7.26 13:06:42

Työskentelin sellaisissa tiloissa, jotka nykyisin ovat käyttökiellossa.
En huomannut muuta oireilua kuin hengitysvaikeudet, jotka ikävä kyllä tuntuvat vieläkin :(

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.