Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liian hyvä mies ollakseen totta?

Lähettäjä: Nnn 
Päivämäärä:   29.7.26 02:21:28

Olen hyvin hämilläni, olen mielestäni harmaavarpunen, arvosanalla ehkä 7. En korkeasti koulutettu, en minkään näköinen ja ikäkin jo näkyy naamasta.
Nyt korkeasti koulutettu ja siis muutenkin hyvin charmikas itsevarma mies on alkanut laittaa viestejä ja jutut mennyt siihen suuntaan, että ottaisi mut mielellään viereensä nukkumaan.. On ollut hyvinkin aloitteellinen tässä. Ollaan nähty pari kertaa siten, että ollut muitakin paikalla, nyt pyysi facekaveriksi ja siis haluaa tavata sekä tutustua paremmin.
Olen googlannut hänet tietysti ja on just sitä mitä sanoo, ei siis mikään Auervaara.

Voiko tällaisia tuhkimotarinoita oikeasti olla? Joku hieno mies tulee ja ihastuu varpuseen?
Tekisi mieli viheltää peli heti poikki ja estää somessa, jotta en vaan rakastuisi ja taas satuttaisi itseäni. Olen hyvin hämmentynyt, onko liian hyvää ollakseen totta ja onkin oikeasti joku psykopaatti etsimässä uutta uhriaan?

Re: Liian hyvä mies ollakseen totta?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   29.7.26 02:29:48

"Tekisi mieli viheltää peli heti poikki ja estää somessa, jotta en vaan rakastuisi ja taas satuttaisi itseäni."

Älä tee sitä vaikka nyt hiukan hirvittäisi, saatat katua myöhemmin (on kokemusta). Tutustu mieheen, mutta pidä järki päässä ("onkin oikeasti joku psykopaatti...") ja vihellä peli poikki heti jos tunnet olosi tai tilanteen epämukavaksi. Tähän "ottaisi mut mielellään viereensä nukkumaan" en ihan heti lähtisi, jos kävisikin niin, että sinulla on tunteita pelissä ja mies sattuisikin vain pyrkimään petiin ilman sen kummempia jatkosuunnitelmia.

Lähettäjä: pikapano 
Päivämäärä:   29.7.26 03:12:36

Haluaa jostain syystä yhden kerran panon, tuo "ottaisi viereensä nukkumaan" jo tässä vaiheessa on ihan satavarma merkki siitä. Ja sen jälkeen olet hänelle kuin ilmaa. Antaisin lapikasta jo ennakoivasti

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   29.7.26 03:53:14

Voi olla.

Lakkaa olemasta varpunen ja ala elää elämääsi kuningatarkolibrina! Hiukset, kasvot ja kynnet kuntoon. Uudet vaattet ja menoksi! Järvi ei soutamalla kulu!

Lähettäjä: 10 
Päivämäärä:   29.7.26 07:32:39

Kokeile, kyl näitäkin onnistuu

Lähettäjä: Niiskuneiti 
Päivämäärä:   29.7.26 07:33:39

Luottaisin omaan intuitiooni. Jos on olo että joku on liian hyvää ollakseen totta, se usein on sitä. Jostainhan tuo tunne sinulle tulee?

Lähettäjä: nick 
Päivämäärä:   29.7.26 08:06:40

Ei sitä tartte mitään räpsyripsiä jne. ettei ois harmaavarpunen. Harmaavarpuisuus on mun mielestä enemmän mentaliteetti. Jos on sellainen vähän epävarma ja ns. tavallisen näköinen, voi kokea itsensä harmaavarpuseksi. Itse olen ulkonäöltä tavis, mutta olen silti oman elämäni kuningatar. Tiedän mistä pidän, ja tiedän että mm. mun ei enää koskaan tartte alistua jonkun junttimiehen kynnysmatoksi. Joko mies sopeutuu elämään mun kanssa tai saa jatkaa elämää ilman minua.

Ja se onkin kokemuksellani ohje aloittajalle. Jos tulee fiilis että on liian hyvä ollakseen totta, niin sille VOI olla syynsä. Kannustaisin kuitenkin tutustumaan, mutta omilla ehdoillasi. Sinä olet arvokas ja ansaitset hyvää kohtelua. Itsellä takana pari huonoa kokemusta. Ekan kohdalla en osannut varoa ja turpiin tuli. Myöhemmin elämässä tuli vastaan henkilö, josta tuli juuri tuo ”onko tää liian hyvää ollakseen totta?”-fiilis. Tutustuin kuitenkin, mutta tietoisesti seurasin varoitusmerkkejä ( esim. love bombing tai alkaako tulla jotain outoja kommentteja mun harrastuksista, menoista tai pukeutumisesta jne. Tai yritetäänkö mua alkaa eristää kavereista, ystävistä tai perheestä. Ja tässä tapauksessa merkit alkoi nousta ilmaan. Mutta onneksi olin varuillani. Sain lopetettua suhteen hyvin pian.

Nykyisestä miehestä ei tullut tuota ”onko tää liian hyvää ollakseen totta?”-fiilistä. Enemmänkin vain ihan puhdasta ihastumista. Mies auttoi jopa enemmän kuin tuo aiempi, mutta tyyli oli jotenkin eri. Toi ekatyyppi kuskasi autolla töihin, ensin lämmitettyään auton ettei mun tartte mennä kylmään autoon talvella tai teki vastaavia eleitä paljon. Piti kuin prinsessaa. Nykyinen ei tee tuollaisia eleitä, mutta auttaa pyyteettä (ja välillä täysin pyytämättä) niissä arjen oikeissa asioissa ja ongelmissa. Ja se on se mitä parisuhteen pitää minusta ollakin. Nykyisen kanssa yhdessä 15v ja pois en vaihtais. Kannatti olla varuillaan tuon yhden tyypin kanssa ja panna poikki.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.26 08:11:46

Oletteko tavanneet livenä? Vai facebookistako mies sinut pongasi?

Päivämäärä:   29.7.26 08:13:14

Luin huonosti, olette tavanneet. Yleensä oma tunne on oikea, olisin ainakin hyvin varovainen.

Lähettäjä: Mars 
Päivämäärä:   29.7.26 08:26:55

Älä nyt hassu vesitä omia mahdollisuuksiasi hyvään suhteeseen vain oman heikon itsetuntosi takia. Jos tykkäät tyypistä, niin anna mennä ja tutustu, et menetä siinä mitään. Mutta jos heität koko homman kaivoon vain, koska olet noin kovin epävarma itsestäsi voit menettää paljonkin.

Lähettäjä: bg 
Päivämäärä:   29.7.26 08:35:25

Mitä menetettävää sinulla on? Jos ei ole rahaa vailla, niin pidä hauskaa niin kauan kuin sitä kestää.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   29.7.26 08:50:30

Mistä sä voit tietää ennen kuin tutustut mieheen lisää? Voi olla, että paljastuu asioita, joista et tykkää. Tai sitten voi olla, että mies onkin joku unelma ja kävelet onnesi ohi, jos puhallat pelin poikki liian aikaisin. Toki aina pitää valitettavasti olla tuntosarvet herkillä mm. narsistisen käytöksen tai väkivallan uhan puolesta ihan kaikkien ihmisten kohdalla. Mutta liialla himmailulla ei ainakaan saa mitään.

Mulla on ihan todella komea, sosiaalisesti taitava ja valloittava mies, joka olisi voinut saada vähän "kenet tahansa" ja tämän lisäksi on kavereiden mukaan nirsokin vielä. Mä oon ihan tavallinen, en mitenkään superhoikka, vaatteet on kirppikseltä, meikeistä käytän lähinnä perustuotteet ja tukka on aina vähän sotkussa. Lisäksi ikä alkaa mullakin näkyä kasvoista juonteina ja koko kasvot alkaa valua alaspäin. Mutta mies kuulemma tykkää musta just tällaisena.

Mulla ei edes ollut mitään ihmeellisiä kuvia tinderissä, mutta mies aloittikin keskustelun jostain, mitä lukee mun profiilissa ja juttu luisti. Nyt on asuttu puoli vuotta yhdessä ja eletään jotain huumaa. Ollaan tosi rakastuneita enkä vaihtaisi tätä mihinkään. Hirvittää ajatuskin siitä, että tää olisi voinut jäädä multa kokematta.

Päivämäärä:   29.7.26 09:28:42

Mistä tämä mies sinut bongasi? Miten yhteydenpito alkoi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.7.26 09:40:55

En nyt ihan saa kiinni että millä tavalla tuo mies olisi liian hyvä ollakseen totta.

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   29.7.26 09:50:37

"Mitä menetettävää sinulla on?"

No vaikkapa itsetunto, jos joutuu jonkun narsistin uhriksi.

Lähettäjä: Sandi 
Päivämäärä:   29.7.26 10:02:50

Lähettäjä: ´
Päivämäärä: 29.7.26 09:50:37

"Mitä menetettävää sinulla on?"

No vaikkapa itsetunto, jos joutuu jonkun narsistin uhriksi.

Tämän pelon lähtökohdasta jos ajattelee aina uusia tuttavuuksia ja katselee maailmaa, niin ei voisi kyllä koskaan tutustua yhtään kehenkään. Siinä menettää ne kaikki mahdolliset hyvätkin ihmissuhteet pelätessään. Hyvin pieni joukko ihmisistä kun on narsisteja.

Päivämäärä:   29.7.26 11:21:58

Kiitos viesteistä, luen ne ajatuksella.
Mies on minua huomattavasti varakkaampi, joten en usko taloudelliseen hyväksikäyttöön.
Pelkään särkeväni sydämeni, koska olen helposti kiintyvää tyyppiä ja olin siksi jo päättänyt olematta etsimättä ketään. Jos tulisi suhde ja jättäisi, niin varmaan kuolisin sydänsuruun. En ole vahva ihminen, vaikka sellaista kyllä vähän esitän.

Lähettäjä: Pöp 
Päivämäärä:   29.7.26 11:38:09

"Haluaa jostain syystä yhden kerran panon, tuo "ottaisi viereensä nukkumaan" jo tässä vaiheessa on ihan satavarma merkki siitä. Ja sen jälkeen olet hänelle kuin ilmaa."

Höpö höpö. Jokainen miehestäni on/olisi mielellään ottanut heti viereen nukkumaan ja muutakin. Kaikki olleet sittemmin pitkäaikaisia suhteita. Nykyinen olisi kuulemma vaikka ensi treffeillä ollut valmis, kun oli niin kiinnostunut :D
Ei se, että on nopeasti valmis vällyihin tai läheisyyteen, tarkoita, että olisi vain sen perässä.

Minäkin sanon, että kokeile! Kaduttaa myöhemmin, jos et, mutta aina voi ottaa pakkia jos alkaakin hirvittää.

Päivämäärä:   29.7.26 11:52:51

" ottaisi mut mielellään viereensä nukkumaan.. On ollut hyvinkin aloitteellinen tässä."

Niinhän ne miehet mielellään ottaa, eikä se mitään tarkoita.

Mutta se, että tarkoitus tuodaan noin avoimesti heti esiin, kyllä tarkoittaa. Eli mies ottaisi ap:n vain sängynlämmittäjäksi, ei ole mitään suhdetta hakemassa.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   29.7.26 12:16:00

""ottaisi mut mielellään viereensä nukkumaan.. On ollut hyvinkin aloitteellinen tässä."

Mutta se, että tarkoitus tuodaan noin avoimesti heti esiin, kyllä tarkoittaa. Eli mies ottaisi ap:n vain sängynlämmittäjäksi, ei ole mitään suhdetta hakemassa."

- Tää 150%. Jos olette nähneet vaan porukalla ja viestitelleet, ette siis nähneet kahdestaan ja nyt jo kyselee aikuinen mies sängynlämmittäjäksi niin pelkästään YÄK. Ei paljon tuon suorempi voi olla aikeissaan, älkää naiset menkö näihin. Ellette nyt sitten halua olla vaan yhden yön huvi, mutta aloittaja ei ilmeisesti ainakaan halua.

Lähettäjä: .,, 
Päivämäärä:   29.7.26 15:53:01

Aloittaja, tavatkaa kymmenen kertaa kahdestaan, vaikka kävelyllä, kahvilla yms monella eri arkisella tavalla. Nyt olette nähneet vain kaveripiirissä.

Päivämäärä:   29.7.26 16:25:42

Edelleen haluaisin tietää, miten teidän tutustumisenne alkoi.

"Mies on minua huomattavasti varakkaampi,"

Mistä lähteestä tämä tieto on?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   29.7.26 16:39:46

Mistä ihmeestä edes tiedät onko "liian hyvä" vai ei ? Speksit näin paperilla ok, mutta sehän on vain ihan pintaraapaisu eikä kerro vielä hänen persoonastaan eli tästä "liian hyvänä olemisesta" yhtään mitään ! Sydän voi olla musta kuin pajapölkky, piilossa hirveät perversiot, ei huomioi kumppaneitaan ollenkaan kun on saanut satimeen, on hylännyt lapsensa tai sairaan äitinsä tai mitälie kaikkea mikä ei mitenkään ole hyvää, liian hyvää ainakaan.

Jos nyt vain tutustuisit edes vähän ko ihmiseen ja rupeaisit sitten vasta murehtimaan etukäteen vuosisadan romanssin murenemista.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   29.7.26 17:00:10

Aloittajalle : Voi olla.

Itse olin myöskin hämilläni. Olen lihava, ruma, arvosanlla 1.

Minua lähestyi eräs mieshenkilö kuvattomana.

Tapasimme kasvotusten.

Tämä mies vei jalat altani.

Maailman suloinen ja komea mies.

Oli siis ihastunut minuun.

Ja hänkin laittoi viestiä, että ottaisi minut mielellään viereensä nukkumaan, ennen kuin tapasimme.

Kuinka ollakkaan, tästä kehittyi vuosisadan rakkaustarina.

Alettiin seurustelemaan, muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin.

Yhdessä nyt 14 vuotta, eikä loppua näy.

Ja kyllä, lasken tämän vuosisadan rakkaustarinaksi, koska on kummallekin osapuolelle pisin suhde ikinä ja molemmat halutaan jatkaa yhteistä elämää edelleenkin eteenpäin.

Jos sinua "pelottaa", tavatkaa miehen kanssa julkisella paikalla, jossa on muita ja katsokaa mihin se siitä etenee.

Jos mies ei halua heti seksiä, se on hyvä merkki ja voitte ehkä tavata toisenkin kerran.

Olen minäkin satuttanut itseäni montakin kertaa, mutta niin siinä vain kävi, että ihastuin ja rakastuin ja nyt olen maailman onnellisin nainen.

Päivämäärä:   29.7.26 17:13:07

Aloittaja aloittaa sillä, että tapailee miestä kahdestaan treffien merkeissä jokusen kerran. Näkee vähän, että millainen hän on ihan kasvotusten. Sänkyyn meneminen on ihan itsestäsi kiinni: Jos haluat pitää kivaa, niin se on ihan ok. Myös useammat treffit ilman lakanoihin hyppäämistä ovat ihan ok eikä pelkkä sänkyhupia haluava mies ehkä viitsi kovin monia treffejä roikkua mukana.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   29.7.26 18:55:30

Itse olen jo ns. vanha ja väsynyt. Väsymys todellakin näkyy naamasta. Yhtäkkiä elämääni ilmestyi vähän nuorempi mies, joka on kaikin puolin aivan napakymppi. Pitää melkein itseä nipistää, että olenko jossain unessa. Yksikään mies ei ole ikinä kohdellut minua näin hyvin aiemmissa parisuhteissa.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   29.7.26 19:53:12

Et sinä välttämättä ole harmaavarpunen, kuin vain omasta mielestäsi <3
Minäkin ihmettelin kun korkeammin koulutettu (omaan silmääni komeahko) mies osoitti kiinnostusta minua kohtaan, en meikkaa ja olen hyvin tavallinen. Mutta miehen sinnikkyydestä johtuen annoin meille mahdollisuuden, eikä ole tarvinnut katua. Mies kertoi ihastuneensa minussa juuri aitouteen, rehellisyyteen ja miten helppoa oli kun asiat sujuvat huumorilla eikä turhasta nipoteta. Anna mennä!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   29.7.26 22:58:53

On myös se näkökulma, että hän on saanut "liian kauniilta" pakit perheen perustamisessa. Etsii naista, joka vois toteuttaa sitä unelmaa ja ei vain keskity omaan napaan niinku monet.

Päivämäärä:   30.7.26 03:05:27

Hänellä on jo lapsia, tuskinpa niitä lisää haluaa.
En pelkää väkivaltaa tms missään muodossa ainakaan ensitreffeillä, hänellä on oma ja ilmeisen hyvin menestyvän yrityksensä maine kuitenkin suojeltavana.
Missä tavattiin? No siis harrastusyhdistykseni osti hänen firmalta palveluja ja sitä kautta on tavattu.

Kiva kuulla, että muillakin on tuhkimotarinoita. Ehkä annan mahdollisuuden, vaikka oikeasti pelkäänkin rakkautta. Ja omalla pelollani voin sössiä koko jutun :(

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   30.7.26 06:37:41

Jos palvoo kaikin keinoin ja hakee vaikka kuun taivaalta, niin kannattaa pysyä kaukana. Täällä joku joskus avautuikin samanlaisesta miehestä ja siihen tuli muutama muukin kertomaan kokemuksiaan ja varoittelemaan, että tuollainen mies saisi olla yksin ja jättää naiset rauhaan.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   30.7.26 07:14:24

Kokeile, mut saattaa olla myös sulka hattuun juttu

Lähettäjä: Morning 
Päivämäärä:   30.7.26 07:59:21

Lähettäjä: Ö
Päivämäärä: 29.7.26 19:53:12

Et sinä välttämättä ole harmaavarpunen, kuin vain omasta mielestäsi <3

No tämä just tuli mullekin mieleen. Surullisen moni kun mollaa, lyttää ja alentaa itse itseään aivan suotta! Siis se on oikeasti hämmentävää, kuinka moni upea nainen kuvittelee itse itsensä jotenkin harmaaksi, rumaksi tms, vaikka muut ympärillä näkee aivan muuta.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   30.7.26 09:16:29

Jos mies tuntuu liian lipevältä niin jätä väliin.

Lähettäjä: Opel 
Päivämäärä:   30.7.26 15:24:52

Ootko nyt ihan varma että oot joku "varpunen"? Jospa olet juuri tuollaisena miehen mieleen?

Mun työkaveri on oikeasti todella kaunis nainen, mutta mollaa itseään jatkuvasti ja etsii vikoja. Hirveen surullista!

Lähettäjä: Tosimies 
Päivämäärä:   30.7.26 16:15:54

"Ei sitä tartte mitään räpsyripsiä jne. ettei ois harmaavarpunen. Harmaavarpuisuus on mun mielestä enemmän mentaliteetti. Jos on sellainen vähän epävarma ja ns. tavallisen näköinen, voi kokea itsensä harmaavarpuseksi."

Tämä 100%. Itse tunnistan tämmöisen esim viihteellä ollessa välittömästi, meikistä ja laittautumisesta huolimatta. Katson että ohhoh, onpas tuossa vahvasti tälläytynyt/tällätty harmaavarpunen,

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   31.7.26 16:41:06

Noinkin voi käydä!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012174410.html

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.26 16:52:50

Tuo mieshän oli ihan valtakunnallisesti tunnettu tuosta toiminnasta. Jos nainen siitä huolimatta haluaa olla sellaisen miehen kanssa on syy siellä peilissä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 16:55:40

Lähettäjä: mitää
Päivämäärä: 31.7.26 16:41:06

Noinkin voi käydä!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012174410.html

Vastaus : Voi. Mutta kannattaako alkaa kauheasti pelotella aloittajaa taikka ketään muitakaan, jotka etsii kumppania itselleen? Jos lukee näitä ja alkaa jokaikistä miestä pelkäämään, niin ei sitä koskaan löydä itselleen sitä kumppania.

Ei kenenkään tarvitse nähdä jotain miestä vaikkapa metsässä tai vastaavissa paikoissa. Kannattaa tavata julkisella paikalla, jossa on paljon ihmisiä, niin ei välttämättä tapahdu mitään ikävää. Ja omaan kotiinsakin kannattaa harkiten ottaa mies kyläilemään.

Päivämäärä:   31.7.26 17:26:45

^ Olen samaa mieltä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 17:49:17

Toisaalta ovelakin olisi hyvä ominaisuus. Kuten sitä minulla ainakin on.

Kaikilla tämä ei välttämättä onnistu, mutta itselläni onnistui.

En muista mistä löysin erään miehen. Sovimme tapaamisen erään kaupan pihalle. Minä menin sinne kahden koirani kanssa kävelemällä ja mies tuli omalla autolla. Pian mies kysyi, voidaanko mennä minun luokseni. Vastasin että voidaan. Annoin osoitteen. Mies oli päässyt autolla antamaani osoitteeseen. Matkalla itseäni alkoi tämä kaduttamaan. Osoite jossa asuin, oli sellainen u:n mallinen "kääntöpaikka". Miehellä oli auton keula taloonpäin, jossa asuin. Kun pääsin auton kohdalle, huikkasin miehelle, että ajaa auton paremmin parkkiin, eli ajaa hieman eri kohtaan sillä autollansa, jotta muut pääsisivät omilla autoillansa siitä sitten kulkemaan. Kun mies jäi tätä tekemään, niin kävelin ripeämpää tahtia omalle rappukäytävälle (talossa oli 4 rappua ja asuin toiseksi viimeisessä (pihalle tultaessa 3 rappu)) koirieni kanssa. Talossa alaovet olivat lukossa 24/7. Otin kotiavaimet, menin rappukäytävään, kiipesin portaita ja yhdellä tasanteella ollessani laitoin puhelimen äänettömälle. Näin mies jäi rannalle ruikuttamaan.

Toinen mies. En muista mistä tämän löysin. Hän oli humalassa. Hän tuli ihan käymään luonani. Hän poltti tupakkia. Jostain kumman syystä hän oli ottanut minun luo tultaessa sukatkin pois jaloista. Sanoin hänelle, että laitahan sukat jalkaan, kun olet menossa tupakille. Hän laittoi sukat jalkaan ja kengät jalkaan ja lähti tupakille. Oletin että hän ei olisi älynnyt jättää rappukäytävän oven väliin mitään, kun poltti tupakkia, mutta ilmeisesti oli kuitenkin, kun tupakan polttamisen jälkeen pääsi asuntoni oven taakse. Hän soitti ovikelloa. En avannut. Ajattelin, että kyllä hän kohta lähtee, mutta eipä lähtenytkään. Jatkoi ovikellon soittamista. Tuohon aikaan asunnoissa oli väliovi (jokainen varmaan tietää mikä on väliovi, joten jätän kertomatta siitä sen enempää). Aukaisin välioven ja sanoin asunnon oven läpi, että jos et lähde, soitan poliisit. Mies kännissä vastaa, että olin luvannut hänelle, että saa jäädä yöksii. Vastasin etten missään välissä ollut sanonut niin, vaan olin sanonut, että ehkä ja että jos vielä kerran soittaa ovikelloa, niin aivan varmasti soitan poliisit paikalle. Ilmeisesti tämä tehosi, kun ei enää mitään kuulunut.

Lähettäjä: topakka 
Päivämäärä:   31.7.26 18:09:33

Onneksi ei tartte olla tuon Lopakan kanssa missään tekemisissä.

Päivämäärä:   31.7.26 18:10:53

Nyt vähän enemmän itsekunnioitusta ja itsearvostusta peliin!

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 18:14:35

Topakka : Kuinka niin ? En ole tehnyt kummassakaan tapauksessa mitään väärää ! Jos en halua että joku mies tulee luokseni kylään saan tehdä juuri niin kuin haluan ! Tai jos en halua että se humalassa oleva mies tulee takaisin luokseni niin saan tehdä juuri niin kuin haluan ! Lisänä : Perustelusi !

. : Minuako tarkoitit ? Perustelusi jos tarkoitit !

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 18:18:55

Lisätään : Kummassakin tapauksessa minun ei tarvitse ottaa miestä asuntooni vastentahtoani !

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 22:33:48

Haluaisin saada vastauksia

Päivämäärä:   31.7.26 22:41:47

Ootko Sanna ihan kunnossa?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   31.7.26 22:45:28

Olen. Oletko viiva itse?

Päivämäärä:   1.8.26 10:17:50

Tuosta kommentista "olen harmaavarpunen" tuli mieleen, että moni mies myös tykkää hirveästi siitä että nainen on luonteeltaan vaatimaton, eikä tuo itseään voimakkaasti esiin. Oma mieheni joskus ilmaisi, että tykkäsi minussa alussa siitä että olin niin ujo/varautuneen oloinen - ominaisuus jota olen aina itsessäni inhonnut. Mutta kai se miehen jossain alkukantaisissa ajattelutavoissa on hyvä merkki, eipä ole nainen heti juoksemassa toisen miehen kainaloon!

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   1.8.26 12:03:32

Liian hyvä on aina liian hyvä. Kyllä niitä vikoja alkaa löytymään ihan joka suhteessa. Oma suhtautuminen on ainoa, johon voit vaikuttaa. Ole onnellinen niin kauan kuin olet ja päätät jo nyt selvitä, jotenkin, jos käy huonosti.

Päivämäärä:   2.8.26 22:59:37

Ensi viikolla lupauduin yökylään, ja tein selväksi, että en anna. Ja se kuulemma täysin ok. Tosin saattaa olla, että pyörrän päätökseni :D

Ollaan nyt viikko tässä viestitelty ja olen hyvin ihastunut, mutta hitostako minä tiedän, vaikka tuollaisen supliikin ja menestyvän miehen luona olisi joka yö eri nainen..
En usko väkivaltaan ainakaan nyt ensitreffeillä, mutta mistäpä sitä ikinä etukäteen tietää kuka on sitten parisuhteessa se naisiaan pieksevä narsisti ja kuka ei.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   2.8.26 23:24:40

Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 31.7.26 18:14:35

Topakka : Kuinka niin ? En ole tehnyt kummassakaan tapauksessa mitään väärää ! Jos en halua että joku mies tulee luokseni kylään saan tehdä juuri niin kuin haluan ! Tai jos en halua että se humalassa oleva mies tulee takaisin luokseni niin saan tehdä juuri niin kuin haluan ! Lisänä : Perustelusi !

. : Minuako tarkoitit ? Perustelusi jos tarkoitit !

Odotan edelleenkin näihin vastauksia ! Joten Topakka ja . vastatkaa !

Päivämäärä:   2.8.26 23:45:49

Minä taas teen kaikkeni ollakseni harmaa varpunen, vaikka olen itsevarma ja näkyvässä työssä ja kaikki ns tuntevat minut. En meikkaa kuin ns pakollisiin tilanteisiin ja pukeudun neutraalisti ja livistän heti keskipisteestä, kun saan tilaisuuden. Inhoan kuningattaria ja se olisi ihan pahinta, mitä voisi olla.

Päivämäärä:   2.8.26 23:51:35

Lähettäjä.

Päivämäärä29.7.26 16:25:42

Edelleen haluaisin tietää, miten teidän tutustumisenne alkoi.

"Mies on minua huomattavasti varakkaampi,"

Mistä lähteestä tämä tieto on?

^Mistä olet jo miehen varakkuudenkin saanut selville?

Päivämäärä:   3.8.26 01:17:40

... tapaamisen jo kerroinkin.
Varallisuuden päättelin, siinä voin olla väärässä tietysti. Hyvin peittää kyllä, jos olisikin köyhä. Harva köyhä tosin merenrantatontteja tosta noin vain ostelee..

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 01:28:40

Tätä ei minulta kysytty, mutta vastaan silti :

Tapasin nykyisen twoo.com-deittisovelluksesta.

Kolme muuta (jotka ei nyt tähän liity mitenkään, koska eivät olleet liian hyvä mies ollakseen totta) miestä löysin : ensimmäinen mtv3 chat kanava (s.899) ja ihme kun muistan tämän vieläkin, toinen sinkkutreffit.fi-sivustolta ja kolmas yhteisen kaverin kautta. Ensimmäinen : parisuhde 1v 7kk, kihlat 1v 7kk ja avoliitto 1v 6kk, toinen : parisuhde 5pvää vaille 6kk ja kolmas : 7kk.

Nykyinen : parisuhde 14v (ja jatkuu edelleen), avoliitto 14v (ja jatkuu edelleen) ja kihlat 14v (ja jatkuu edelleen).

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.8.26 03:31:25

"Harva köyhä tosin merenrantatontteja tosta noin vain ostelee.."

Oletko nähnyt dokumentit tontin ostosta ja todellisista omistussuhteista? Vai perustuuko tämä vain miehen kertomaan?

Päivämäärä:   3.8.26 07:28:33

? Voi huooh, en ole tietenkään nähnyt. Eikä hän ole kertonut varoistaan yhtään mitään. Voi hän tietysti olla myös leveästi elävä tyhjätasku, jolla nyt vaan sattuu olemaan hyvin menestyvä yritys.

Päivämäärä:   3.8.26 07:36:06

Oletko varma, että sinulla ap edes on kunnollinen itsetunto, kun jo kättelyssä pidät itseäsi jotenkin alempiarvoisena kuin tuota miestä? Ikään kuin mies olisi jokin ylimys?

Se mies ei ole ihmistä kummempi. Ota se jos haluat, jos et halua, et ota.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   3.8.26 08:43:12

Jos mies pelkäisi maineensa puolesta, ei hän laittelisi asiakkaalle mitään viestiä. Itse en odottaisi tuosta mitään vuosisadan rakkaustarinaa, kuten en mistään muustakaan jutusta, jossa ei vielä tunneta toista.

Se, mikä mulla särähtää korvaan, on se että olette ilmeisesti puhuneet aika paljon seksistä ja se on nimenomaan se, mihin mies on viitannut sut tahtovansa. On ihan ok haluta lähinnä vain seksiä ja sanoa se. Siinä tapauksessa kuitenkin kannattaa olla vielä tässä kohtaa miettimättä hääkelloja. Ja sen vuoksihan tämän aloituksen laitoinkin? Tajuat sen itsekin, mutta haluat meiltä nyt varmistusta siitä, että tästä voi kehkeytyä muutakin.

Ja tietenkin voi kehkeytyä mutta kukaan ei voi sitä luvata. Erityisesti kun ette ole samalla viivalla ulkoisesti ja taloudellisesti, etkä ole myöskään kuvannut kuinka hyvin teillä kolahtaa henkisellä tasolla.

Ainoa mitä kerroit, on että elämässään menestynyt mies laittoi viestiä että kelpaisit sänkyä lämmittämään. Siitä ei tosiaan voi päätellä vielä muuta kuin juurikin sen.

Muista ettei sulle ole luvattu mitään eikä hän ole sulle mitään velkaa. Älä lähde juttuun mukaan, jos kaikki muu paitsi hääkellot rikkoo sydämesi. Se on kuitenkin hyvin pieni mahdollisuus vaikka tietenkin olemassa.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   3.8.26 09:57:57

Eikö mies halunnut tavata sinua julkisesti vai miksi suostuit heti menemään hänen kotiin?
Kuulostaa siltä että haluaa tavata salassa.

Lisäksi mietin muutenkin että vaikuttaa epäammattimaiselta, jos mies vahvasti piirittää asiakkaitaan somessa.
Mieti miten kokisit hänen käytöksensä, jos hän ei olisi mielestäsi komea? Olisiko suorat seksipyynnöt silloin ahdistelun puolella? Varsinkin, kun sanoit että hän on ollut ”kovin aloitteellinen”. Tuo voisi olla jo jonkun mielestä rajan ylitys, kun etsitään asiakkaiden profiileja somessa ja pistetään yv seksi mielessä.

Lähettäjä: Tiistai 
Päivämäärä:   3.8.26 10:17:08

Jotkut tykkää siitä, että saa potentiaalin kukoistamaan. Ota ilo irti! Ei tarvi naimisiin mennä.

Päivämäärä:   3.8.26 11:07:21

Lopakka, mikset sano suoraan miehille että "ei"? Et ole ovela vaan todella tympeä tyyppi, onneksi ei tartte olla tuollaisten kanssa tekemisissä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 12:38:56

Topakka, Miksi olisi pitänyt sanoa?

Ensimmäisen miehen kohdalla, jonka siellä kaupan pihalla näin, oli tunne, että haluan jutella hänen kanssaan minun luonani. Mutta kun lähdin kävelemään koirieni kanssa kotia kohti, tuli tunne, etten häntä kotiani halua. Olisiko minun pitänyt tempaista sen miehen auton voi auki ja sanoa sille, että hei, en haluakaan sinua kotiini? Ehkä sinä tai joku muu olisi niin tehnyt, mutta minä en. Ja kyllä minusta tuollainen oli ovela teko (mitä siis tein).

Toisen miehen kohdalla, joka humalassa luokseni tuli, oli ensin tunne, että kiva kun tuli käymään luonani, mutta sitten tuli tunne, että jos hän haluaa A seksiä ja minä kieltäydyn, niin hän voi raiskata minut (tätä en olisi missään nimessä halunnut, en siis sitä seksiä, enkä sitä raiskausta) tai B hän sammuu sohvalle taikka sänkyyni. Siksi päätin, että kun mies menee tupakalle, en häntä enää asuntooni päästä. Mielestäni tämäkin oli ovela teko.

Ja sinä varmasti olisit ollut tyytyväinen, jos joku mies olisi minut raiskannut.

Ja sitten sanon samaa sinulle, eli onneksi ei tartte olla tuollaisen kanssa tekemisissä.

Ps : Mikään tympeä tyyppi en todellakaan ole. Itse sinä tässä se tympiä olet.

Päivämäärä:   3.8.26 13:18:45

"Topakka, Miksi olisi pitänyt sanoa?"

No onhan tuo nyt outoa käytöstä. Mielensä saa kyllä muuttaa, mutta on asiallista sanoa se toiselle osapuolelle eikä jättää ihmisiä jonnekin roikkumaan ja ihmettelemään, mitä hittoa nyt tapahtui.

Päivämäärä:   3.8.26 13:22:16

Nnn, Mistä tiedät, että se on miehen yritys. Jokainen voi sanoa, että omistaa yrityksen, vaikka todellisuudessa tekaistua. Tarkista Kaupparekisteristä tämä. Ole varovainen.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 14:01:55

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.8.26 13:18:45

"No onhan tuo nyt outoa käytöstä. Mielensä saa kyllä muuttaa, mutta on asiallista sanoa se toiselle osapuolelle eikä jättää ihmisiä jonnekin roikkumaan ja ihmettelemään, mitä hittoa nyt tapahtui."

Ei muuten ole. Olen minä ja teen mitä haluan ja that's it.

Lähettäjä: Wsf 
Päivämäärä:   3.8.26 14:36:18

Kyllä on älyttömän tyhmä, jos kutsuu täysin tuntemattoman miehen kotiinsa. Ensimmäiset parit treffit aina julkiselle paikalle.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.8.26 14:38:40

Eli kaikki tieto miehen mahdollisesta menestyksestä perustuu vain hänen omaan kertomaansa. Näin juuri arvelinkin.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 15:01:18

Minä ilmeisesti lukeudun sitten siihen tyhmään, koska olen tavannut neljä eri miestä muualla, kuin julkisella paikalla.

En tuntenut ketään noista neljästä miehestä, kun kutsuin ne omaan kotiini.

Silti kaikkien kanssa sujui loistavasti ja ne johti parisuhteisiin, joista kaksi ihan avoliittoon ja kihloihin. Ja tietenkin eri aikaan.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   3.8.26 16:00:23

LähettäjäTiistai

Päivämäärä3.8.26 10:17:08

Jotkut tykkää siitä, että saa potentiaalin kukoistamaan. Ota ilo irti! Ei tarvi naimisiin mennä.

^Tämä! Anna palaa vaan jos seksiä tekee mieli, ei se järvi soutamalla kulu. Elämästä kannattaa nauttia - ja seksitilaisuuksiin tarttua.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   3.8.26 16:47:04

Minä olin juna-asemalla kuumeessa, räjähtäneen näköisenä ja kaikinpuolin kamalassa kunnossa. Nykyinen mies juoksi ohi junalleen, palasi takaisin kysymään numeroa ja sen saatuaan juoksi junaan. Ja hän on mun mielestä universumin komein mies. Kaikin puolin. Ja niinpä vain tuo on tuossa ollut kolme vuotta jo.
Minä oon aika tavallinen, hän taas kiinnittää huomiota missä vain meneekään

Päivämäärä:   3.8.26 17:18:28

Sanna ei nuku tarpeeksi.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 17:26:09

Miten minun nukkumiseni nyt mihinkään liittyy?

Ja kyllä nukun tarpeeksi.

Sinulle topakka

Päivämäärä:   3.8.26 19:21:04

""No onhan tuo nyt outoa käytöstä. Mielensä saa kyllä muuttaa, mutta on asiallista sanoa se toiselle osapuolelle eikä jättää ihmisiä jonnekin roikkumaan ja ihmettelemään, mitä hittoa nyt tapahtui."

Ei muuten ole. Olen minä ja teen mitä haluan ja that's it."

Joo, niin varmaan teetkin, ja siitä vain. Mutta outoa se on silti, vaikka se sinulle olisikin ihan normikäytöstä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 19:39:51

No sitten se on outoa. Minusta se ei vain ole outoa.

Vielä oudompaa on se, että kävelen koirieni kanssa juna-asemalle, kun pitäisi tavata mies, mutta ketään miestä ei sitten koskaan tullutkaan. Eli kävelin koirieni kanssa 4km matkan juna-asemalle. Erään miehen piti tulla sinne. Kun saavuin perille, ketään ei siellä näkynyt. Odotin ainakin 30min, ennen kuin lähdin takaisin kotiini. Kun kotona ollessani laitoin miehelle viestiä, niin hän kertoi, ettei ollut koskaan tullutkaan paikan päälle.

Joten ennemmin pidän tämmöistä outona, kuin tuota mitä minä tein.

Mies siis antoi ymmärtää, että on kiinnostunut, mutta ei sitten koskaan ollutkaan.

Ja turha laittaa, että ihan oikein minulle. Ei muuten ole.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 21:28:47

Mielenkiintoista on huomata, kuinka moni täällä olijoista pitää outona, että nainen tai oikeastaan minä, olen tehnyt miehille "temppuja", mutta he eivät pidä sitä outona, että mies pyytää tapaamaan itseään ja kun saavutaan paikalle, niin miestä ei näy mailla, eikä halmeilla. Myöhemmin kertoo, ettei ollut koskaan kiinnostunutkaan, eikä koskaan aikomusta edes tulla paikan päälle. Minusta sellainen on vielä oudompaa, kuin se, että A kävelin kahden koirani kanssa ripeästi rappukäytävään ja laitoin puhelimen äänettömälle tai B en halunnut, että se humalainen mies raiskaa minut ja näin ollen en päästänyt sitä uudestaan asuntooni. No oppia ikä kaikki. Näissäkin molemmissa tapauksissa moni nainen olisi ilmeisesti tehnyt sitten toisella tavalla. Meitä naisia on monenlaisia. Toiset kehtaa tempaista tuntemattoman miehen auton oven auki ja tokaista etten olekaan kiinnostunut taikka sanoa sille humalaiselle miehelle ei kiitos seksiin pelkäämättä, että tämä raiskaa sinut. Minä en kehdannut tempaista sen miehen auton ovea auki ja sanoa, ettei sittenkään kiinnosta. Enkä halunnut tulla raiskatuksi, joten päätin olla päästämättä miestä uudestaan asuntooni.

Päivämäärä:   3.8.26 21:55:40

? Perustuu siihen mitä google kertoo, mies ei ole mitään kertonut, mutta hyvä trollausyritys sinulta.

Enkä koe tarvetta tavata julkisella paikalla, kun ollaan "tavattu" aiemmin jo monta tuntia, tosin ei kahdestaan. Ei siis ole ihan tuikituntematon. Ei vaikuta mikään hullu olevan, tosin ihmettelen kyllä miten voi olla vapaalla jalalla. Tai sitten vaan pyörittää useampaa naista samaan aikaan..

Päivämäärä:   3.8.26 21:59:54

Sanna, onpa tosi ihme ettei mies tullutkaan sovitusti.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 22:11:57

topakka, ja millähän perusteella? toivottavasti itselläsi ei ole miestä! ja jos on niin ihmettelen miten sellainen on kaltaiseesi haksahtanut! no toisaalta en minä sitä miestä olisi loppupeleissä edes halunnut tavata. päähän vain otti tuollainen typeryys. ja onneksi siitä on 16 vuotta aikaa. sen jälkeen on miehet tulleet ihan paikan päälle minua oikeasti tapaamaan. olen ollut parisuhteessa neljän eri miehen kanssa joista kaksi johti avoliittoon ja kihloihinkin asti. joten en ole märehtinyt tuota asiaa 16 vuoteen. ainoa miksi tätä lähdin kertomaan, niin on se, että osasin olla ovela (omasta mielestäni) sekä sen että kuinka typeriä miehetkin ovat olleet ja tehneet "temppuja". ps : tämä mies jonka piti tulla sinne juna-asemalle, niin ei ollut edes kuvaani nähnyt. joten toisaalta ei hän edes tiennyt minkä näköinen olen.

Päivämäärä:   3.8.26 22:51:09

" että osasin olla ovela (omasta mielestäni) sekä sen että kuinka typeriä miehetkin ovat olleet ja tehneet "temppuja"."

Sinä feidaat, niin olet ovela.
Mies feidaa, niin se on typerä.

Etkö näe tässä mitään ristiriitaa?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.8.26 22:57:20

En näe. Miksi pitäisi? Ei toisaalta kiinnosta onko vaiko ei. On. Tai sitten ei.

Päivämäärä:   3.8.26 23:21:25

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 29.7.26 11:52:51

" ottaisi mut mielellään viereensä nukkumaan.. On ollut hyvinkin aloitteellinen tässä."

Mutta se, että tarkoitus tuodaan noin avoimesti heti esiin, kyllä tarkoittaa. Eli mies ottaisi ap:n vain sängynlämmittäjäksi, ei ole mitään suhdetta hakemassa."

Jos mies ehdottaa tuota niin kyllä kiertäisin kaukaa. Mutta jos mies antaa aikaa lähemmin tutustua yleisillä paikoilla, eli ollaan kavereita monta kuukautta, niin silloin hän on tosi ihastunut.

Päivämäärä:   4.8.26 00:06:38

Mies haluaisi aloittajan sängynlämmittäjäkseen!

Lähettäjä: peruskaava 
Päivämäärä:   4.8.26 00:25:31

No niinhän tuo on ihan suoraan sanonut jo. Eikä todennäköisesti aloittajasta sitten mitään muuta haluakaan. Aloittaja sitten vaan päättää, että ottaako tuommoisen panopuu-diilin vai ei. Elämä on valintoja.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   4.8.26 01:22:48

"ottaisi mut mielellään viereensä nukkumaan"

Tämä lause ei aina tarkoita sitä, että mies haluaa seksiä. Nykyinen sulhaseni sanoi minulle nettideittipalvelussa sekä puhelimessa puhuessamme, että ottaisi minut mielellään viereensä nukkumaan. Kun tapasimme, ei mies mitään seksiä ollut vailla. Ennen nukkumaan laittamistamme sanoi kuitenkin, että voi hän sohvallakin nukkua, jos en halua häntä vierelleni päästää. Sanoin että tottakai haluan hänen nukkuvan vieressäni sängyllä. Otin tämmöisen miehen elämääni. Hyvä päätös on ollut.

Päivämäärä:   4.8.26 07:53:16

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011212035.html

Päivämäärä:   4.8.26 12:58:59

Tuo "britti" ei ole britti vaan jokin lähi-idän olento. Kai sen nyt järki sanoo ettei noiden kanssa leikitä.

Päivämäärä:   5.8.26 13:15:47

Täällä vietetty nyt yksi yö, sänkyyn juu kaaduttiin, on ollut mukavaa muutenkin. Ei mitenkään vaaralliselta vaikuta, mutta selkeästi erilaisia traumoja ja pakkomielteitä. Ei olla puhuttu jatkosta vielä, mutta tuskin itsekään haluan mitään vakavampaa suhdetta tämän kanssa hänen henkisten ongelmiensa takia. Minusta ei ole terapeutiksi.
Eli oli liian hyvää ollakseen totta:(

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   5.8.26 14:08:45

Sanna Lopakka, 19 viestiä tähän ketjuun. Olisiko aika hengähtää hetki?

Päivämäärä:   5.8.26 14:28:52

Nnn kiitos vastauksestasi.
Ihmettelen vain sitä,

Päivämäärä: 5.8.26 13:15:47 "mutta selkeästi erilaisia traumoja ja pakkomielteitä. Ei olla puhuttu jatkosta vielä, mutta tuskin itsekään haluan mitään vakavampaa suhdetta tämän kanssa hänen henkisten ongelmiensa takia. Minusta ei ole terapeutiksi."

Erilaisia traumoja on meillä jokaisella ja kerro mitä henkisiä ongelmia hänellä on. Jos kertoisit, olisin kiitollinen ja vastasin voiko noihin "aukaista silmät".

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   5.8.26 14:42:09

Lähettäjä: juuli
Päivämäärä: 5.8.26 14:08:45

Sanna Lopakka, 19 viestiä tähän ketjuun. Olisiko aika hengähtää hetki?

Vastaus : Ihan 18 viestiä olen tähän topaan kirjoittanut. Tämä on nyt 19:sta. Ja mitäpä tuo sinulle kuuluu monestikko kirjoitan mm tähän topaan ja monestikko en? Ja ei, en hengähdä. Hengähdä ihan yksinäs.

Lähettäjä: mtv 
Päivämäärä:   5.8.26 16:48:54

Sanna lopakan kaltaisille narsisteille.Se jolla onni on sen kätkeköön.Oppinut tässä elämässä, että mitä enemmän huudellaan, sitä paskemmin se onnellisuus päättyy.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   5.8.26 17:21:05

Millä oikeudella sinä jakelet minulle tuollaisen diagnoosin? Oletko lääkäri? Tunnetko minut?

Vastaan itse sinulle : Sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta jaella minulle tuollaista diagnoosia! Sinä et ole mikään lääkäri! Ja sinä et tunne minua!

Joten ole sinä vaikeasti kehitysvammainen vain hiljaa!

En ole siis mikään narsisti!

Ja olisi kiva tietää että mitä tarkoitat mitä enemmän huudellaan sitä paskemmin se onnellisuus päättyy?

Ja tämä sinulle mtv

Lähettäjä: Edam 
Päivämäärä:   5.8.26 17:37:18

Sanna,perusta oma ketju jossa voit kertoa juttuja? Älä pilaa toisen ketjua kirjoittamalla siihen 20 viestiä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.8.26 17:40:14

"Sanna,perusta oma ketju jossa voit kertoa juttuja? Älä pilaa toisen ketjua kirjoittamalla siihen 20 viestiä."

Tekee tätä joka ketjussa ja hukkuu ne aiheeseen liittyvät viestit Sannan riehumiseen.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   5.8.26 17:55:29

Edam : En perusta. Ja mitään juttuja en kerro. Ihan kuule vastasi tähän viestiketjuun. Miksi? Siksi koska tämä kiinnosti minua. Jos minulle aikoo jotain viestiä tänne kirjoittaa on myöskin velvollisuus se perustella. Jos ei voi perustella kirjoittamaansa niin sitten ei voi myöskään kirjoittaa minulle mitään. Ja en ole pilannut tätä keskustelua. Älä / älkää itse pilatko tätä keskustelua kirjoittamalla minulle viestiä ilman perusteluita. Niin yksin kertaista se on. Ja perusta itse se oma ketju äläkä märise siinä.

--- : Älä puhu paskaa ja syytä minua. Kirjoitin tähänkin keskusteluun asiallisesti. Sen jälkeen minulle alettiin kirjoittamaan viestejä ilman perusteluita. Joten älkää itse riehuko täällä.

Päivämäärä:   6.8.26 16:21:18

Minäkin totean, että ihmisen persoonaan kohdistunut arvostelu on ala-arvoista. Sanna Lopakka on tänne kirjoittanut omia näkemyksiään, kuten tekee jokainen. Ja ihan asiallisia ovat olleet.

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   7.8.26 10:59:24

Sanna Lopakka: Sun kohdallasi olisin tuon humalaisen miehen kohdalla voinut toimia ihan samoin. Olettaen tietysti, ettet tiennyt hänen olevan humalassa ennen kuin hän oli jo luonasi.
Ekan kohdalla olit ikävä ja kuspäinen. Olisit voinut pihalla reilusti sanoa, että muutit mielesi etkä haluakaan häntä luoksesi.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 11:31:29

Maria : No sitten olin ikävä ja kuspäinen. Minä olen minä ja teen mitä haluan. Ja miksi minä en saisi kohdella koskaan miehiä ikävästi ja kuspäisesti mutta miehet saa kohdella minua ikävästi ja kuspäisesti? Haluatko lisää esimerkkejä? Niitä kyllä piisaa. Tai en kysy että haluatko vaan laitan.

Löysin erään miehen yhdeltä sivustolta. Tapasimme kasvokkain. Aloimme seurustelemaan. Menimme VITSILLÄ kihloihin (olin saanut eräältä sukulaiselta syntymäpäivälahjaksi hänen tekemänsä sormuksen) ja sanoin ohimennen miehelle VITSILLÄ että tässä olisi minulle kihlasormus mistä saataisiin sinulle? Sen jälkeen soi minun puhelin ja olin tutun kanssa puhelimessa kun samaan aikaan autossa istuessamme mies ajoi kultajousen pihaan ja kävelimme sinne kultajousi liikkeeseen ja puhuessani yhä puhelimeen mies oli valinnut meille kihlasormukset. Puhelun lopetettuani minun piti vain kokeilla sormusta sormeen ja hyväksyä se ja niin siihen samana päivänä kaiverrettiin nimet ja päivämäärät. Jonkin ajan päästä muutimme yhteen. Kaikki meni hyvin kunnes tuli muutto Nurmijärven Nukariin. Mies oli luvannut ettei jätä minua heti kun sinne muutamme. Mies ei ihan heti jättänytkään mutta noin 5kk muutomme jälkeen mies sitten jätti minut koska oli löytänyt toisen naisen.

Oliko tämä mies sinun mielestäsi ikävä ja kuspäinen? Minusta oli.

SINKKU 1v

Sitten löysin uuden miehen. Aloimme seurustelemaan. Kerkesimme seurustella 7kk kun mies ilmoittaa haluavansa viettää kaiken vapaa-aikansa ja muutoinkin aikaansa YKSIN baareissa ja tanssilavoilla käyden.

Oliko tämä mies sinun mielestäsi ikävä ja kuspäinen? Minusta oli.

SINKKU 1kk

Sitten löysin uuden miehen. Aloimme seurustelemaan. Yritin kosia miestä. Mies suuttui siitä. Olisi itse halunnut kosia minua jos oltaisiin menty miehen puolelta kihloihin. Kerkesimme seurustella 6kk kunnes MINUN oli pakko jättää mies koska tällä tietokonepeliriippuvuus.

Oliko tämä mies sinun mielestäsi ikävä ja kuspäinen? Minusta oli. Koska halusi ennemmin tehdä töitä (saa tehdä ja ymmärrän sen) ja pelata (ei en ymmärrä kun sitä pitää pelata 6-7h päivässä ja joka ikinen päivä (arkisin) ja viikonloppuisin tyyliin 24/7).

SINKKU 7pvää

Kunnes löysin uude miehen.

Joten jos KERRAN elämässäni teen jotain tuollaista ja olin vielä MELKO NUORI niin en aukoisi päätä ja vttuilisi ja sanoisi toisen olevan ikävä ja kuspää.

Ja minua ei kiinnostanut tempaista sen miehen auton ovea auki ja tokaista ettei sittenkään kiinnosta heippa. Vaan ennemmin tein mitä tein. That's it.

Ja ei en tiennyt että se mies oli humalassa joka luokseni tuli.

Meistä jokainen on erilainen. Toiset uskaltaa tempaista tuntemattoman miehen auton oven ja ilmoittaa ettei sittenkään kiinnosta. Toiset taas eivät sitä uskalla tehdä. Joten on äärettömän typerää alkaa vttuilemaan siitä.

En minäkään täällä vttuile jos joku kertoo tehneensä jotain syystä x taikka y.

Päivämäärä:   7.8.26 11:37:15

Voisiko ylläpito antaa potilalle bannit tälle foorumille?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   7.8.26 12:02:49

"selkeästi erilaisia traumoja ja pakkomielteitä"
Joo, tuo riittää. Juokse.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.