|
Lähettäjä: s
Päivämäärä: 28.7.26 19:39:28
Olen vähän samassa tilanteessa. Oltiin noin vuosi yhdessä. Erosta on nyt vähän yli viikko ja pelkään että romahdan kun mies tulee hakemaan tavaransa pois. Ero tapahtui minun päätöksestäni, mies olisi halunnut miettiä vielä.
Kun mietin tulevaisuutta, en jaksa uskoa että löydän enää toista samanlaista suhdetta jos vain niitä hyviä puolia ajatellaan. Tässä on ihan käytännön ongelmiakin sen takia, koska asun pienellä paikkakunnalla ja täällä on todella vähän potentiaalisia miehiä. Pelkään autolla ajamista ja minulla on kissa, joka tarvitsee lääkityksen kahdesti päivässä, joten mistään kauempaa en voi miestä ajatella.
Nyt on muuten alkamassa uusi elämänvaihe (joku astrologiajuttu). Jotkut ovet sulkeutuvat jotta toiset voivat avautua. On siis uusien mahdollisuuksien aika koittamassa. Voi olla, että se on pelkkää huuhaata, mutta ainakin minuun se luo toivoa paremmasta.
Se miten erosta pääsee yli, on itsellänikin vielä hakusessa. Huomasin kuitenkin jo suhteen aikana, että oma elämäni pyöri liikaa miehen ympärillä. Koin paljon riittämättömyyden tunteita. Nyt olen yrittänyt keskittyä itseeni, kävin tänään kampaajalla ja olen miettinyt, mitä kaikkea minun pitää ostaa ennen syksyä. Pienin askelin mennään ja päivä kerrallaan kohti uusia juttuja.
Tsemppiä!
|