Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tehokas rikka-imuri eläintalouteen

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   28.7.26 09:15:14

Onko kenelläkään suositella hyvää ja tehokasta rikkaimuria? Meillä on hyvä ja tehokas imuri kunnon siivoukseen, mutta koska kaneja talossa, niin niiden vessalaatikon ympärille nyt vaan aina lentää purua ja se on harjalla hankala matosta siivota. Joka päivä ei jaksaisi imuroida, kun alue on pieni. Niinpä ajattelin rikkaimuria tähän pieneen alueeseen, mutta hirveän huonosti löytyy kokemuksia tehokkuudesta. Onko täällä kenelläkään kokenusta? Tehojen pitäisi riittää keräämään purut matosta, sekä myös karvat jota kaneista lähtee. Mielellään johdoton. Akun keston ei tarvitse olla kummoinen välttämättä, mutta kiva olisi jos ei tarvitsisi joka päivä ladata.

Re: Tehokas rikka-imuri eläintalouteen

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   28.7.26 11:18:30

En ole vielä Dysonin voittanutta tavannut. Ne vaan toimii vuodesta toiseen ilman, että imuteho heikkenee. Minulla on tällä hetkellä V9 ja V12. Molemmat oikein hyviä. Toki kalliimmassa enemmän ominaisuuksia ja osia.

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   28.7.26 14:05:59

Noi molemmat on kuitenkin varsi-imureita, ja haen rikka-imuria. En halua varrellista kohloa viemään tilaa kun kunnon imuri jo löytyy.

Eli onko suosituksia niistä rikka-imureista?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.7.26 14:29:42

Mulla on myös Dyson varsi-imuri seinätelineessä. Pakkohan siinä ei oo sitä vartta pitää paikallaan, suulakkeen saa myös lyhyeen varteen tai suoraan imuriin kiinni, jolloin toimii rikkaimurina. Eli itse ehdotan myös Dysonia ja lataustelineellä sopivaan paikkaan käden ulottuville.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   28.7.26 16:11:50

Dysoni toimii rikkaimurina ja varsi-imurina. Ja pysyy vielä kivasti seinätelineessä tai lattiatelineessä ilman pitkää vartta. Aikaisemmin myytiin myös jotain mallia ilman vartta pelkkänä rikkainurina. Suosittelen kyllä ottamaan sen varren mukaan, niin pian huomaat, että et tarvitse tavallista imuria enää ollenkaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.