Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko Subwayn leivät isontuneet vai täytemäärä

Lähettäjä: vähentynyt? 
Päivämäärä:   26.7.26 21:41:29

Käyn harvoin subwayssa ja nyt kävin pitkästä aikaa. Mahdollisesti ekaa kertaa tänä vuonna. Pettymys oli suuri kun aloin syömään ja niitä täytteitä hädin tuskin maistoi. Ulkopuolelle ei ees huomannut että siellä täytettä olisi ollut kun leipä mahtuu hyvin kiinni. Onko me patonkien koot jotenkin sontunut vai täytteiden määrä vähentynyt entisestään?

Re: Onko Subwayn leivät isontuneet vai täytemäärä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.26 21:42:19

Unohdit flirttailla leipäkoneelle.

Lähettäjä: Liina 
Päivämäärä:   26.7.26 21:44:44

Taitaa vaihdella aika paljon ravintoloidenkin välillä, ainakin mitä olen miehen kokemuksia kuunnellut. Mun mies nimittäin suht usein ostaa subin itselleen (aina sen saman) ja kaupungin toisen paikan leivissä on täytteitä aina reilusti, mutta toisen paikan leivissä usein huomattavasti vähemmän, just noin kun kuvailit.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.7.26 21:45:44

Riippuu, mitä tilasit. Kävin muistaakseni keväällä edellisen kerran, sitä ennen ehkä muutama vuosi sitten. Samalta vaikutti. Ei kulinaarista ilotulitusta, mutta vie nälän kiireessä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.7.26 21:47:51

Ihan samanlaisia ovat. Tänä vuonna kokeiltu kahdesti pakon edessä, edellisestä kerrasta vierähtikin miltei 3 v, sen verran ikävän ruokamyrkytyksen sain ja tästä ilmoitettuani asiaa ei otettu mitenkään vakavasti.

Päivämäärä:   26.7.26 21:47:55

Liina, okei eli ravintola/tekijä kohtaista ilmeisesti. Yleensä tuolla ollut täytteitä reilusti. Mutta täytyy joku kerta kokeilla varmaan toi toinen subway ennen kun päätän luopua niistä.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   26.7.26 21:52:17

Jos ei valitse kaikkia kasviksia ja jättää vaikka puolet ottamatta, niin miksei niitä ottamiaan saisi tuplaten kysyessään?

Päivämäärä:   26.7.26 21:54:23

Ällö, tilaan aina saman ja aiemmin on ollut huomattavasti enemmän täytettä kuin nyt. En mä niin tyhmä ole että ihmettelisin jos olisin aiemmin tilannut kaikki kasvikset ja nyt vaikka vain valinnut kolme.

Päivämäärä:   26.7.26 21:55:27

Eikö Ällön pitäisi entisenä leipäkoneena tietää?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   26.7.26 22:02:15

- ikävä tuottaa pettymys, en ole työskennellyt tuolla koskaan. Tämä oli omaa arveluani.

Päivämäärä:   26.7.26 22:04:33

Miksi sitten pädit?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   26.7.26 22:05:32

- koska ainakin itse olen saanut pyytämällä esim tuplaten kurkkua.

Päivämäärä:   26.7.26 22:06:12

Saahan niiltä jos flirttailee.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.7.26 22:12:30

Ällö, kalliimpaa täytettä ei voi laittaa tuplaten poisjätetyn, halvan täytteen tilalle. Halpoja toki laitetaan yleensä sen verran enemmän, että leipä tulee täyteen, vaikka asiakas ottaisi vain pari täytettä.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   26.7.26 22:16:56

*, mikä niistä kasviksista on se kalliimpi täyte? Esim jos en halua oliiveja, maissia ja paprikaa, saanko tuplasti tomaattia ja salaattia?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.7.26 22:59:07

Kasvisten hinnat vaihtelevat kausittain.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   27.7.26 00:24:23

Mä otan Subissa yleensä salaatin ja sen koko vaihtelee kyllä tosi paljon paikasta riippuen.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   27.7.26 10:10:32

Eikö niillä ole kanatuotteet jostain saastaisesta kehitysmaasta? Ja työntekijät samoin?
Tämä ja likaisen oloiset tilat sai itseni jättämään subit väliin. Ei paljon huvita sairastua eikä olla tekemisissä eläinrääkkäyksen kanssa
Sittemmin olen siirtynyt kasvisravintoon eli enää om terveys esteenä etten käy tuberkuloosi-punatauti riskin ruokaloissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.