Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä olette tehneet kumppanin mieliksi?

Lähettäjä: Haluton 
Päivämäärä:   26.7.26 16:35:12

Seksissä?

Re: Mitä olette tehneet kumppanin mieliksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.26 17:01:45

Ilmaisiksi teen vain asioita joita itse haluan, muusta sitten pitää maksaa tavalla tai toisella.

Päivämäärä:   26.7.26 17:16:07

Teininä ekassa suhteessa olin niin läheisriippuvainen että suostuin ihan hirveisiin asioihin seksin aikana. Pelkäsin että poikaystävä jättää ja että jään ihan yksin. Ja olin silloin niin huonoitsetuntoinen ja liian pieni pärjätäkseni yksin. Käytännössä minua raiskattiin arjessa.

Siitä jäi sellaiset traumat että nyt yhä 25v myöhemmin ne tapahtumat pyörii mielessä ohimennen joka päivä.

En ole suostunut seksissä mihinkään enää sen koommin mitä en itse ihan täysillä halua. En harrasta seksiä ikinä ellen todella halua. Jos minua edes kosketaan väärään kohtaan, sanon heti että lopeta ja sen lopettamisen pitää tapahtua heti.

Älä suostu seksissä "miehen mieliksi" koskaan ikinä milloinkaan mihinkään.

Älä koskaan, älä koskaan, älä koskaan, älä koskaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.26 17:22:08

>lahna pimeässä lauantaina

Päivämäärä:   26.7.26 17:52:21

Kyllä, kun teet vaan kumppanin mieliksi kaiken, olet vaan lahna pimeässä lauantaina.

Ei kannata. Kannattaa olla haaveitten kala ja sätkivä otus jokaisen viikon jokaisena päivänä kirkkaassa päivänvalossa.

Päivämäärä:   26.7.26 18:27:24

Tommoset pisteet on just semmosia mitkä antaa kerran vuodessa. Harva haluaa tuollaista naista. Kostaa vanhoja traumoja viattomille miehille.

Päivämäärä:   26.7.26 18:28:35

Piste tosin antaa vain naisille.

Lähettäjä: A- 
Päivämäärä:   26.7.26 19:09:44

Otan suihin, ja mies nuolee minua. Kiihottavaa ja ihanaa vaikka ei ole kummankaan lempipuuhaa. Mies saa minut tulemaan taivaallisesti nuolemalla, ja itse nielaisen mällit nopeasti. Ja tyytyväisiä ollaan :)

Päivämäärä:   26.7.26 19:19:30

Entä anaali?

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   26.7.26 20:08:48

Otan suihin silloin kun en halua seksiä pidempään aikaan kuten menkat tai raskaus tms. Ja toisena suostun seksiin vaikkei juuri huvittaisi. Itse pärjäisin ilman seksiä montakin viikkoa ja ymmärrän että parisuhteeseen kuuluu kuitenkin seksi joten ainakin kerran viikossa pyrin asian hoitamaan

Päivämäärä:   26.7.26 20:19:41

"Tommoset pisteet on just semmosia mitkä antaa kerran vuodessa. Harva haluaa tuollaista naista. Kostaa vanhoja traumoja viattomille miehille."

En tiedä kummasta pisteestä puhut, itse kyllä haluan seksiä päivittäin aamuin illoin. Tykkään ottaa suihin ja anaaliin, mutta jos mies kaipaisi esim. jotain roolileikkejä ja hepeniä, niin saisi kyllä kaivaa kuvettaan. Eritejuttuja en tekis edes rahasta.

Lähettäjä: Vuoroin :) 
Päivämäärä:   26.7.26 20:27:48

Lastit otan suuhun kyllä, vaikka ei se herkkua ole. Mutta ehdottomasti voin sen miehelleni tehdä :)

Hän tekee paljon asioita myös vuokseni :) Pikkujuttuja kokonaisuudessa, jotka vaikuttaa paljon koko suhteessa :)

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   26.7.26 20:32:12

Olen suostunut koko seksielämäni ajan penetraatioseksiin vaikka se ei varsinaisesti minulle anna mitään tai tunnu kummemmin miltään. Olen myös toistuvasti suostunut seksiin jossa mies tyydyttää itsensä minun kehollani ja sitten seksi loppuu. Luulenpa että tämä on aika yleistä heterosuhteissa.

Kun viimein hankin laitteen millä itsekin saan orgasmin tilanteessa kuin tilanteessa, aloin kyseenalaistaa perinteisen seksin kaavaa elämässäni. Tästedes huolehdimme molemmat omista orgasmeistamme ja mies huolehtikoot komeista jos enää koskaan haluaa yhdyntää.

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   26.7.26 20:33:12

Komeista = kumeista

Lähettäjä: Hyi 
Päivämäärä:   26.7.26 20:44:17

Surullista luettavaa. Nuorena epävarma tuli suostuttua asioihin joita en halua. Onneksi kasvatin itsetunnon enkä sen jälkeen ole suostunut mihinkään mitä en halua. Puolisoni arvostaa minua eikä todellakaan vaadi minua tekemään mitään sellaista mitä en halua tehdä vaan hyväksyy esim. Sen, jos seksi ei kiinnosta tai syystä x ei voi pidempään aikaan harrastaa seksiä.

Juu ja miehet jotka pakottaa naisen ottamaan suihin raskauden seksittömyyden yms. Vuoksi on ihan oikeasti kuvottavia. Itse en ikinä hyväksyisi kumppanilta tuollaista käytöstä.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   26.7.26 20:54:38

Joskus alkuhuumassa otin välillä mällit suuhun, mutta en enää. Ei vaan pysty ottamaan suuhun saati nielemään sitä lämmintä limaa, yyh. Samoin mies nuoli minua alkuhuuman aikana, mutta ei enää. En kuulemma maistu oikein hyvältä. Ehkä alkuhuumassa kiima oli niin suuri että se sai molemmat tekemään sellaistakin, mikä ei lopulta tuntunutkaan ihan hyvältä. Onhan se harmi ettei mies enää nuole, koska hän oli siinä aivan hiton hyvä. Mutta meillä kummankaan ei tarvitse tehdä sellaista, mistä ei tykkää.

Päivämäärä:   26.7.26 20:59:08

Ehkä se nuolisi jos ottaisit mällit suuhun/peppuun?

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   26.7.26 21:43:58

Nuorena tuli suostuttua kaikkeen, nykyään aika rauhallista.

Päivämäärä:   26.7.26 21:54:42

"Entä anaali?"

Homojen ja pienimunaisten hommaa.

Lähettäjä: Banjo 
Päivämäärä:   27.7.26 00:20:37

Teen monia asioita kumppanin mieliksi ja minusta se kuuluu parisuhteeseen. Mutta sen tulee tapahtua omasta vapaasta tahdosta. Ei sen vuoksi että toinen vaatii, eikä koskaan omia rajoja rikkoen. Ja sen on oltava molemmin puolista. Eli että toinen on valmis myös tekemään asioita sinua miellyttääkseen.

Minusta on ihan ok pukeutua miestä miellyttävällä tavalla, vaikka itse tykkään eri tyyppistä seksiasuista. Voin myös joskus ottaa suihin, vaikkei se minua mitenkään sytytä. Mutta minulle ei saa missään tilanteessa tuottaa kipua, enkä harrasta anaalia, missään tilanteessa. Mieheni taas minua miellyttääkseen ottaa välillä leikkeihimne mukaan leluja, vaikka ne eivät puolestaan häntä sytytä jne.

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   27.7.26 01:09:05

Ai että miehen mieliksi tekisin jotakin?? HAHAHAHA!!! Oliko muita päivän hyviä vitsejä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.