|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 26.7.26 21:47:00
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 26.7.26 21:34:56
Kuinka monta koiraa olitkaan tappanut? 3?
Vastaus : Niin. Omistin yhteensä 5 koiraa. Tapoin ne kaikki. Katsos kun tällainen hullu ja sekopää sekä julma ihminen kun olen.
Valhe : En ole tappanut yhtäkään ainutta koiraa. Enkä ole hullu, en sekopää, enkä julma ihminen.
Totuus : Olen omistanut 5 koiraa.
Koira numero 1. sekarotuinen koira (punainen irlanninsetteri - saksanpaimenkoira mix). Tästä voin todistaa.
Koira numero 2. sekarotuinen koira (karjalankarhukoira - labradorinnoutaja mix). Tästä en voi todistaa.
Koira numero 3. puhdasrotuinen näyttelylinjainen saksanpaimenkoira. Tästä voin todistaa.
Koira numero 4. sekarotuinen (saksanpaimenkoira - tiibetinmastiffi - suomenajokoira - suomenpystykorva mix). Tästä voin todistaa.
Koira numero 5. puhdasrotuinen näyttelylinjainen saksanpaimenkoira. Tästä voin todistaa.
En ole tiennytkään, että jos koira kuolee yllättäen pois, että sen olisi omistaja tappanut. Tai jos joutuu koiran lopettamaan, että sen olisi omistaja tappanut.
Mutta oleta mitä haluat. Ei kiinnosta. Ainoa mihin otan kantaa, on näiden sekopäisten paskan levitteleminen.
Montako koiraa / eläintä itse olet tappanut? 100?
|