|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 26.7.26 14:38:49
Minä en halua pitää mitään yhteyttä exiini. Tai oikeastaan yhteen exään pidin, joku aika sitten, kun se tietää tietokoneista enemmän, kuin minä tai mieheni.
Ensimmäinen exäni : oli "kiinnostunut" minusta. Halusi alkaa seurustelemaan kanssani. Halusi mennä kihloihin kanssani. Halusi muuttaa yhteen kanssani. Kaikki meni suhkot hyvin, kunnes tuli muutto toiselle puolelle Suomea, n. 600km päähän. Sen jälkeen kaikki muuttui. Tai ei ihan heti, vaan pikkuhiljalleen. Mies löysi toisen naisen, jonka oli tuntenut ennen minua. Jätti minut yllättäen. Kun erosimme, mies meni saman tien kihloihin tämän naisen kanssa ja muutaman kk päästä naimisiin. Miksi siis haluaisin olla tällaisen miehen kanssa tekemisissä? Ja kysymys nyt ei ollut kenellekkään, vaan ihan yleisesti laitoin sen tähän. Oli siis löytänyt työajallaan jostain chatistä naisen.
Toinen exäni : oli "kiinnostunut" minusta. Halusi alkaa seurustelemaan kanssani. Pian kuitenkin kävi ilmi, että hän halusikin viettää kaiken vapaa-aikansa yksin baareissa ja tanssilavoilla käyden. Teki töitä. Siksi vapaa-aikaa. Mies päätti suhteemme. Miksi siis haluaisin olla tällaisen miehen kanssa tekemisissä?
Kolmas exäni : oli "kiinnostunut" minusta. Halusi alkaa seurustelemaan kanssani. Tiesin, että mies pelaa tietokonepeliä, mutta en tiennyt, että hänellä on tietokonepeliriippuvuus. Oli aluksi työtön. Aika meni ensin minun kanssani ollessa. Kunnes pian tietokonepeli vei meidän yhteistä aikaa todella paljon. Mies pääsi töihin. Sen jälkeen puolet ajasta meni töiden tekoon ja loppuaika meni tietokoneella pelaamiseen. Enpä jaksanut tällaista katsella kauaa, joten jätin miehen. Miksi siis haluaisin olla tällaisen miehen kanssa tekemisissä? Tosin olimme eräässä paikassa kavereita muutaman vuoden. Emme pitäneet mitään yhteyttä. Ainoa jolloin otin yhteyttä oli, kun tarvitsin neuvoa tietokoneeni kanssa. Sen jälkeen ei olla pidetty enää yhteyttä ja poistinkin kavereista. Olisi toki pitänyt poistaa jo aikoja sitten, mutta niin se vain jäi roikkumaan kaverilistalle.
Näistä ei ole ollut mitään vaikutusta nykyiseen suhteeseeni. Nykyinen ymmärtänyt kaiken. Eikä ole ollut koskaan mustasukkainen heistä.
Nykyiselläni on myöskin exiä. Ja en ole yhdestäkään mustasukkainen. Miksi pitäisi olla? Tiedän, ettei nykyinen alkaisi koskaan enää heidän kanssaan, eikä heillä ole mitään mahdollisuuksiakaan tämän miehen suhteen. Nykyisellä on ex-vaimo, jonka kanssa kolme lasta. Ovat satunnaisesti tekemisissä toistensa kanssa lasten takia. Ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Ex-vaimolla uusi mies (ollut useita vuosia sitten) ja nykyisellä uusi suhde kanssani (ollaan oltu yhdessä jo 14 vuotta).
|