Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Venäjänsininen kissa

Lähettäjä: maikki 
Päivämäärä:   26.7.26 13:19:00

Aiemmin ollut maatiaisia mutta nyt haluaisin rotukissan ja ihastunut ko rotuun, miellyttää ulkonäkö, en halua pitkäkarvaista kissaa ja luonnekuvaus, ovat lähellä viihtyviä ja aktiivisia eivät kuitenkaan hyper sellaisia kuten bengalit tai itämaiset. Onko sennuilla kokemuksia tästä rodusta?

Re: Venäjänsininen kissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.26 13:20:21

Nyt ei osteta mitään venäläistä.

Lähettäjä: me like 
Päivämäärä:   26.7.26 13:51:37

En tiedä muuta kuin että jestas että ovat kauniita! Ne smaragdin vihreät silmät!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.26 14:12:48

Mistäs Maikki sait idean juuri tähän kissaan?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.7.26 14:14:29

Eikö tää ole se kissanruokamainoksessa sheba yms ollut kaunis rotu ?

Lähettäjä: Lara 
Päivämäärä:   26.7.26 15:11:06

Tosi kauniita kissoja. Ja älykkäitä, jokainen päättäköön itse onko älykkyys hyvä vai huono ominaisuus lemmikkikissalle. Eräs kasvattaja kertoi, että venäjänsiniset oppivat avaamaan kaapit, laatikot, aivan kaiken ja hoksaavat muutenkin ehkä jopa enemmän kuin perus lemmikkikissan tarvitsisi hoksata.

Meidän perheessä harkitaan kissaa, mutta olen ajatellut että joku pörröinen, sylissä ja lasten kanssa viihtyvä olisi hyvä. Ihmisystävällisyys ja syli/seurakissan ominaisuudet ovat meille tärkeimmät asiat. Meillä kissan ei tarvitse olla erityisen älykäs, emme aio opettaa sille mitään temppuja eikä meillä lemmikkiarjessa tarvita muutenkaan suurta nokkeluutta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.