Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.26 00:56:43

Siis muusta kuin että se sanoo sen suoraan.

Re: Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.26 01:02:36

Ei välttämättä mistään. Mutta helpointa on, jos nainen esimerkiksi ei harrasta jotain outoja pelejä, kuten ole ilkeä niille, joista pitää. Tai mykisty. Tai katoa.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   26.7.26 01:10:20

Luultavasti ei mistään, ellei suoraan kysy. Ja sittenkin vastaus voi olla jotain, joka on totta tai ei.

Eikai sitä muu kerro, kun aika. Jos viettää aikaa sun kanssa ja on hauskaa yhdessä, lähtee mielellään sun kanssa jonnekin tai muuten tapaa sinua mielellään, on yleensä merkki siitä, että on kiinnostunut.

Naiset on kummia olentoja. Ja sanon tän itsekin naisena.

Päivämäärä:   26.7.26 01:47:06

Laittaa usein viestiä turhaankin, vastaa lähes heti aina, hakeutuu aina seuraan, vitsailee fyysisellä kosketuksella tms usein. Hymyilee todella paljon ja voimakkaasti ja jos vähän ujompi niin ei välttämättä uskalla katsoa hirveästi silmiin vaan katsoo tosi paljon pois päin.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   26.7.26 02:08:21

Ei oikein mistään. Merkit siitä että on kiinnostunut ja siitä, että on yksinkertaisesti kiva, mukava ja kohtelias tyyppi ovat valitettavan samat.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.7.26 02:38:20

"Merkit siitä että on kiinnostunut ja siitä, että on yksinkertaisesti kiva, mukava ja kohtelias tyyppi ovat valitettavan samat."

Yksi ero näissä on; katse. Sen vain kivan, mukavan ja kohteliaan tyypin kanssa keskustellessa naisen katse liikkuu rennosti kohteesta toiseen. Mutta jos nainen on kiinnostunut, niin katse tahtoo joko juuttua miehen silmiin tai vältellä silmiin katsomista.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   26.7.26 10:52:11

Katse sen kertoo. Jos on kiinnostunut -> ei saa silmiään irti.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   26.7.26 11:25:43

"Yksi ero näissä on; katse. Sen vain kivan, mukavan ja kohteliaan tyypin kanssa keskustellessa naisen katse liikkuu rennosti kohteesta toiseen. Mutta jos nainen on kiinnostunut, niin katse tahtoo joko juuttua miehen silmiin tai vältellä silmiin katsomista."

Tapaan kyllä kuunnella ja katsoa työkavereitani ja asiakkaitani heidän selostaessaan jotakin varsin tarkaan. Hienoa, jos joku lukee sen näinkin väärin. Se on osa työtäni. Tosin en välttele katsetta, ja sanoisin, että tämä on ihan puppaa. Yksikään työkaverini tai asiakkaani ei kiinnosta pätkäkään. Asiakkaiden kohdalla olen kyllä vuosikymmenet osannut esittää kiinnostunutta ja se riittää.

Päivämäärä:   26.7.26 12:40:02

>yksikään työkaverini tai asiakkaani ei kiinnosta pätkäkään

Olet selkeästi oikealla alalla.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.7.26 12:54:37

Feikkaan myös sängyssä.

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   26.7.26 21:08:17

Minä ainakin olen superhuono huomaamaan mitään kiinnostuksia, siitä sitä on saanut sitten kärsiä.

Lähettäjä: voi ei 
Päivämäärä:   26.7.26 22:54:47

Naisena on muuten aika kamalaa huomata, että mies on ymmärtänyt täysin väärin sen että katson jutellessa silmiin. Muutaman kerran olen joutunut torjumaan kahviehdotukset ja seuralaiseksi lähtemiset, ja sitten on selvinnyt että toinen on luullut että olen kiinnostunut. Olen kuitenkin onnellisesti naimisissa joten se selitys yleensä on toiminut jo sellaisenaan.

Päivämäärä:   26.7.26 23:43:03

Nainen lähettää lentosuukkoja jotka näkyvät pinkkinä tähtipölynä ilmassa.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   26.7.26 23:50:05

Ylisviivalla jäi autistina konteksti huomioimatta, ei yllätä.

Päivämäärä:   27.7.26 00:04:29

Kyllä se kertoo. Jos ei kerro niin ei ole kiinnostunut.

Lähettäjä: 37 
Päivämäärä:   27.7.26 16:40:08

Ei yhtään mistään. Pyrin olemaan aina mukava. Monta kertaa tulkittu ihan väärin.

Päivämäärä:   27.7.26 16:44:10

Ällö pilkkaa autisteja, aika raukkamaista.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   27.7.26 16:57:04

Siitä että antaa pillua

Lähettäjä: Niiskuneiti 
Päivämäärä:   27.7.26 17:23:06

No itse ainakin laitan viestiä oma-aloitteisesti, vastaan suht pian viesteihin, teen eleitä joista voi päätellä että toisen hyvinvointi kiinnostaa. Ehdotan tapaamisia, kosken paljon, flirttaan. Olen läsnä, kysyn ja olen kiinnostunut toisesta ja hänen asioistaan. Silmiin katsomista ja nauramista en tähän laita, koska ne tosiaan eivät omalla kohdallani ole kyllä tae kiinnostumisesta. Vain perus hyvää sosiaalista kanssakäymistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.