|
Lähettäjä: A
Päivämäärä: 25.7.26 00:08:03
Olen laittanut henkilölle kahden vuoden aikana kolme kaveripyyntöä. Hän ei ole hyväksynyt minua kaveriksi, Olen aina poistanut lopulta pyynnön ja tehnyt uuden. Samaan aikaan hänen kaverimääränsä on kasvanut.
Myönnän, että tämä satuttaa. Hån on nimittäin hevosalan yrittäjä, jonka kanssa olen tekemisissä useimpina päivinä viikossa, ja vien hänelle vuosittain rahaa hyvin paljon…
Hän ohittaa minut toistuvasti muutoinkin. Ei oma-aloitteisesti juttele kuin enintään ”keräätkö kakat”. Jos puhun jotain, on yleensä kuin ei kuulisi, ja kiinnittää huomion ”lempiasiakkaisiin”.
Ikävintä on, että lapseni näkevät tilanteen ja ihmettelevät. Sanovat jopa, että meidän kannattaa vaihtaa tallia, koska hän ei vaikuta välittävän minusta.
En tarkoita suoraan että tuo olisi tallinvaihdon syy. Se vaan on tavallaan se ”viimeinen niitti”, koska muut hän hyväksyy. En halua tunkea kenenkään talliin, jos se on vaivaannuttavaa.
Ja hån on henkilö, joka ei halua tällaisista keskustella. Joten kysyäkään ei voi.
Mitä mieltä? Voiko tuo olla vielä selitettävissä vahingoksi? Ja ei, hänen ei tarvitse olla ystäväni, Mutta porukasta hän on hyväksynyt kaikki muut…
|