Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko FB-kaveripyyntö jäädä huomaamatta

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   25.7.26 00:08:03

Olen laittanut henkilölle kahden vuoden aikana kolme kaveripyyntöä. Hän ei ole hyväksynyt minua kaveriksi, Olen aina poistanut lopulta pyynnön ja tehnyt uuden. Samaan aikaan hänen kaverimääränsä on kasvanut.

Myönnän, että tämä satuttaa. Hån on nimittäin hevosalan yrittäjä, jonka kanssa olen tekemisissä useimpina päivinä viikossa, ja vien hänelle vuosittain rahaa hyvin paljon…

Hän ohittaa minut toistuvasti muutoinkin. Ei oma-aloitteisesti juttele kuin enintään ”keräätkö kakat”. Jos puhun jotain, on yleensä kuin ei kuulisi, ja kiinnittää huomion ”lempiasiakkaisiin”.

Ikävintä on, että lapseni näkevät tilanteen ja ihmettelevät. Sanovat jopa, että meidän kannattaa vaihtaa tallia, koska hän ei vaikuta välittävän minusta.

En tarkoita suoraan että tuo olisi tallinvaihdon syy. Se vaan on tavallaan se ”viimeinen niitti”, koska muut hän hyväksyy. En halua tunkea kenenkään talliin, jos se on vaivaannuttavaa.

Ja hån on henkilö, joka ei halua tällaisista keskustella. Joten kysyäkään ei voi.

Mitä mieltä? Voiko tuo olla vielä selitettävissä vahingoksi? Ja ei, hänen ei tarvitse olla ystäväni, Mutta porukasta hän on hyväksynyt kaikki muut…

Re: Voiko FB-kaveripyyntö jäädä huomaamatta

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   25.7.26 00:12:11

Ihan vaan otsikon kysymykseen, ei voi. Ainakaan monta.

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   25.7.26 00:13:08

Kyllä se vähän siltä vaikuttaa ettei halua vaan hyväksyä. Tai sitten luulee sun laittavan vahingossa niitä kun poistat ja laitat aina uuden.

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   25.7.26 00:22:27

Oletko joku juonittelija, juoruiletko hänestä jotain ikävää, valheita? Narsistinen kiusaaja? Tai ”väärien ihmisten kaveri” hänen näkökannastaan…

Tuo on nimittäin tarkoituksellista. Ja joku syyhän sille on.

Vaihdatte tallia

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   25.7.26 00:31:25

Ei, en ole koskaan kenestäkään puhunut valheita. Enkä ole hänestä puhunut koskaan mitään huonoa. Päinvastoin. Enkä ole narsisti tai muukaan juonittelija.

Mutta lähtökohta on huono, koska minusta on levitelty valheita / kiusattu ja se oli myös syy tallin vaihtoon, jonka kerroin avoimesti. Mutta on jäänyt epäselväksi mitä hän uskoo ja mitä ei. Ainakin siitä kiusaajasta / valheiden keksijästä tykkää ja somekäytös ja muu käytös ollut ihan erilaista kuin minua kohtaan.

Lähettäjä: elsie 
Päivämäärä:   25.7.26 00:47:25

No hän on selkeesti valinnutuskoa sitä kiusaajaa, tai muuten vaan päättänyt olettaa susta jotain.

Henkkoht en veisi rahoja tuollaselle yrittäjälle. Lapset vaistoo enemmän kuin luuleekaan ja kärsii

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.