Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Meikäläiset alkaneet kerjäämään..

Lähettäjä: Uusiilmiö 
Päivämäärä:   24.7.26 21:27:44

On vastenmielistä, että sisäsuomessa esim.tuolla Vorssan suunnnalla kerjätään ja pummataan avoimesta ja painostavasti. Pitäs nyt immeisen päästä kaupoille ilman "hoi hoi anna sitä ja tätä", pikkulikatkin sittaris..tähänkö on tultu? Sanokaa vanhemmat ja vanjimmat, että ei pyydellä ventovierailta rahaa ja pysäytellä niitä. Samaa oon kokenu Hesas, teineihin levinnyt kerjääminen, iha valkolaisiin. Se ei oo mitenkä suomalaista. Pois se!

Re: Meikäläiset alkaneet kerjäämään..

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   24.7.26 21:34:09

Ihan kantisvalkoiset spurgut ja muut laitapuolenkulkijat ovat pummanneet kaupungilla rahaa aina, niinkauan kuin minä muistan. Ei ole mikään uusi ilmiö, eikä mihinkään 'levinnyt'

Lähettäjä: Teenageritloppuuny 
Päivämäärä:   24.7.26 21:41:28

Teinien kerjäämiseen somes ja kauppakeskuksis puututtava! Sittari esim.on näitä nuoria vartijoita, olenkin aina miettinyt, että mitä nää vartija-koulutukset on. Kokemus on, että niitä voi usuttaa kenen tahansa perään..ei hyviä kokemuksia.

Rapuissahan oli ennen vanhois kerrostalois: kerjääminen kielletty! Siis taloyhtiöissä. Uusvanhailmiö.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.26 22:00:10

Oon syntynyt 70- luvulla ja kyllä muistan ihan kakarasta lähtien nähneeni aina silloin tällöin suomalaisia kerjääjiä, yleensä jonkin sortin päihdeongelmaisen oloisia.

Et ei nyt mikään uus ilmiö.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.