Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laiskottelua lomalla

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   24.7.26 20:57:36

Jäin koukkuun Downton Abbeyyn ja katsellut sarjaa viime päivät. Pitääkö katua vai onko tällainen sallittua?

Re: Laiskottelua lomalla

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   24.7.26 20:59:25

Sallittua??
Ei, lomalla pitää suorittaa joka ikinen päivä tarkkojen, jo talvella lukkoon lyötyjen aikatalujen mukaan.

Mitäpä luulet? Sä vietät lomasi just niin kun itse haluat. Täällä kyllä samaa vikaa, tosin sarja on Stargate.. =D Mutta mä en koe siitä yhtään huonoa omaatuntoa.

Lähettäjä: nauti vaan 
Päivämäärä:   24.7.26 21:00:37

Täysin sallittua! Ihan relax kuule vaan, ei mitään syytä katua :)

Lähettäjä: Puppeli 
Päivämäärä:   24.7.26 21:05:06

Kuulostaa täydelliseltä lomalta.

Lähettäjä: Joku muu 
Päivämäärä:   24.7.26 21:14:43

Kyllä se jossain vaiheessa kyllästyttää ja rupeaa tekemään mieli toimintaan.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.7.26 21:30:49

Downton Abbey on ihana, nauti! Muista sitä katsoessa nauttia teetä ja skonsseja.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   24.7.26 21:30:51

Meikä ei tee niin yhtään mitään muuta kuin kuuntelee musaa, somettaa ja katselee sarjoja toistakymmentä appia sormenpäiden alla 24/7/365 vailla mitään ap:n katumisia ja sallitujen mietteitä. Henry Lau laulaa Spotifyssä juuri "If I could get over you I would ..." , "Radio", "SummerSky" ja "Hypnotized" kun etsin iltapalaa jääkaapista ja sitten taas katsomaan Song Wei Longia Love For You:ssa Vikillä. Olin äsken muualla katsomassa jotain tämän päivän jaksoja. Sitten kun en jaksa Love For Youta tälle päivää enempää, taas etsimään yöksi hoteimmat uudet BL jaksot sieltä sun täältä, esim Bittersweet Love ja Deep In:in perjantaijaksot jotka nekin löytyvät kätsästi Vikistä (myös). Toisaalta ajattelin katsella uusiksi taas kerran klassikon eli WeAre. Saa taas nauraa katketakseen. Pitää tsekata mistä tällä kertaa, en muista mikä vuorossa. Katson lemppareita aina eri apista kiertäen ympäri jotta tuen lempijuttuja joka paikassa mistä ne näkee. Huomenna illalla tulee hotti Payback, iki-ihana Peach and Me (hullunhauskaa takuuvarmaa PondPhuwin tyyliä) sekä aivan aah-ooh The Edge of Horizon sekä kaikki joka päivä ilmestyvät ja taas Bittersweet Love ja Deep In:in lauantaijaksot.

Somessa välillä tsekkaamassa ryhmät, tykkäilemässä omien eri fanipiirieni jutuista ja postailemassa vähän.

Ja ei, mä en tee niin mitään muuta ...

Katso sinä Ap ihan rauhassa mitä huvittaa. Se on sun elämä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.