|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 24.7.26 13:21:26
Miksi jäisit sinne asumaan, jos sinulla ei ole siellä ketään, kenen luo mennä ja viettää sitä aikaa muutenkin, kuin kotona olemalla?
Itse muutin erään miehen kanssa n. 700km päähän. Minulla ei ollut siellä ketään tai mitään, muuta kuin työt päiväkodissa. Oli 4 koiraa. Pääsin käymään yhden ainoan kerran erään tuttavani luona, mutta se jäi siihen yhteen kertaan (matka sinne n. 20km). Eipä ollut millä sinnekään asti kulkea. Ja ei, en ala tuollaista matkaa polkupyörällä kulkemaan, vaikka moni sen varmasti tekeekin. Ja muita sinne ei kulkenut ja taksikin melko kallista.
Avoero tuli. Samalla hetkellä myin yhden koirista pois (liian vahtiviettinen / haukkukerkkä tms..). Yksi koirista jäi PETOLLISESTI tälle miehelle. 2 lähti mukaan. Työtkin piti lopettaa kesken kaiken. Muutto takaisin sille paikkakunnalle, jossa asuin.
Jos avoeroa ei olisi tullut miehen puolelta, olisin itse jättänyt miehen ja muuttanut pois.
Miksi muutin ?
- Halusin kokeilla asua kauempana. Mies tuntui silloin vielä olevan "tosissaan" kanssani. Jos olisin oikeasti tiennyt tämän, niin en olisi muuttanut tuonne asumaan. Paikkakunta : Nukari.
|