Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muutin miehen perässä kauas ja en haluakaan

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   24.7.26 13:01:46

Olla koko aika yksin. On minulla oma harrastus ja lapset toki täällä, mutta ei ketään jonka kanssa tehdä mitään. Pitäisi vaan viihtyä kotona siivoamassa ja surettaa sellainen elämä. Siivoushäly päässä kotona on ihan jatkuvaa.

Re: Muutin miehen perässä kauas ja en haluakaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.7.26 13:03:46

Kissa pöydälle.

Päivämäärä:   24.7.26 13:06:07

Mitä se auttaa? Tykkään kuitenkin paikkakunnasta ja lapsille tämä on kiva, joten en haluaisi erota ja muuttaa takaisinkinkaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.26 13:06:17

Mitä jos yrittäisit etsiä niitä ihmisiä joiden kanssa voit tehdä jotain? Tee edes niiden lasten kanssa asioita kodin ulkopuolella. Ja siitä siivouksesta voi ajatukset ihan tietoisesti siirtää muihin aiheisiin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.7.26 13:08:54

No mitäpä se mahtaisi auttaa miettiä perheeseen vaikuttavaa ongelmaa perheen toisen aikuisen kanssa?

Päivämäärä:   24.7.26 13:09:59

En oikein ymmärrä miksi se uusien kavereiden hankkiminen onkin ollut niin kamalan vaikeaa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   24.7.26 13:21:22

Mene mukaan vaikka johonkin yhdistystoimintaan. Jospa sitä kautta löytyisi uusia kavereita.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   24.7.26 13:21:26

Miksi jäisit sinne asumaan, jos sinulla ei ole siellä ketään, kenen luo mennä ja viettää sitä aikaa muutenkin, kuin kotona olemalla?

Itse muutin erään miehen kanssa n. 700km päähän. Minulla ei ollut siellä ketään tai mitään, muuta kuin työt päiväkodissa. Oli 4 koiraa. Pääsin käymään yhden ainoan kerran erään tuttavani luona, mutta se jäi siihen yhteen kertaan (matka sinne n. 20km). Eipä ollut millä sinnekään asti kulkea. Ja ei, en ala tuollaista matkaa polkupyörällä kulkemaan, vaikka moni sen varmasti tekeekin. Ja muita sinne ei kulkenut ja taksikin melko kallista.

Avoero tuli. Samalla hetkellä myin yhden koirista pois (liian vahtiviettinen / haukkukerkkä tms..). Yksi koirista jäi PETOLLISESTI tälle miehelle. 2 lähti mukaan. Työtkin piti lopettaa kesken kaiken. Muutto takaisin sille paikkakunnalle, jossa asuin.

Jos avoeroa ei olisi tullut miehen puolelta, olisin itse jättänyt miehen ja muuttanut pois.

Miksi muutin ?
- Halusin kokeilla asua kauempana. Mies tuntui silloin vielä olevan "tosissaan" kanssani. Jos olisin oikeasti tiennyt tämän, niin en olisi muuttanut tuonne asumaan. Paikkakunta : Nukari.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   24.7.26 13:53:27

Tein saman virheen. Muutin miehen lähelle asumaan. Olin löytänyt ihanan miehen kun pääsin irti väkivaltaisesta suhteesta/avioliitosta. Töitä sain heti ja muutamia ystäviä. Tunsin silti ktseni tosi yksinäiseksi viikolla ei tehty mitään yhdessä miehen kanssa. Päiväkahvit juotiin ja sain siivota. Onneksi ruli järki päähän ja muutin takasin mistä lähdin. Lapsia ei ollut joten helppo oli lähteä. Ilen nyt tyyyväinen eiämääni ja nautin joka päuvästä. On ystäviä ja suku lähellä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.