Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liian iso

Lähettäjä: ;+( 
Päivämäärä:   24.7.26 09:51:12

Oletteko törmänneet miehiin, joilla on kertakaikkiaan niin iso, että seksi tuntuu aina kivuliaalta? Ei meinaa auttaa mikään, joten mikä auttaisi? Mies kuitenkin tulee koko mitalta sisään vaikka sattuu, tosin olen huono sanomaan asiasta, niin ei varmaan ymmärrä täysin että satuttaa.

Re: Liian iso

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   24.7.26 10:09:43

Eihän se mies voi mitenkään tietää, ellet saa suutasi auki! En käsitä, miten ihmiset voivat aiheuttaa itselleen noin paljon hallaa. Jos voi panna, niin voi puhuakin.

Lähettäjä: White 
Päivämäärä:   24.7.26 10:30:46

Olen kerran. Ja koko homma jäi siksi vain yrityksen tasolle. En vaan pystynyt eikä siinä kyllä mieskään halunnut enää, kun hän huomasi että minuun sattuu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.26 10:32:43

Oli. Laitoin miehen vaihtoon, kun ei seksistä tullut mitään.

Päivämäärä:   24.7.26 10:53:53

Voi hyvä luoja, heti kun seuraavan kerran sattuu niin yksinkertaisesti huudat vaan "ai s**tana sattuu, lopeta!"

Mutta ei tuosta mitään tule pidemmän päälle, jos oot pieni niin oot pieni. Ei hiiret ja norsut voi paneskella, hiiri hajoaa.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   5.8.26 10:37:13

Myös kookkaan käyttely vaatii taitoa vaikka jotku ilmeisesti luulee muuta.. Harjoittelu tekee mestarin ;)

Lähettäjä: Tiuhti 
Päivämäärä:   5.8.26 10:47:20

On kyllä aika urpo mieheksi, jos ei toista osaa sen vertaa lukea, että näkisi olevan kivuliasta. Mutta olisi sinun myös ehdottoman tärkeää alkaa ilmaista asia selvemmin. Kiroilla ei tarvitse mutta selvästi sanoa että näin ei voi tehdä.

Minulla on muutaman vuoden seurustelukokemus miehen kanssa, joka oli liian iso. Tosin ongelma ei ollut niin paha ettei yhdyntä olisi onnistunut, mutta olihan asennot aika rajoitettuja. Paras oli kun olin itse päällä ja pystyi pitämään hallinnan itsellään. Takaapäin ei ollut puhettakaan, sattui liikaa. Kyllä siihen tottui mutta en ollut pahoillani kun seuraavalla kumppanilla oli keskikokoinen varustus.

Lähettäjä: Hahaa! 
Päivämäärä:   5.8.26 17:38:44

Ei mies mitään tajua jollei sille sano! Ehkä sitten jos irvistelet, niin saattaa kysyä mikä on.

Suu auki ihminen! Mä en käsitä tuota että pystytään vaatteet heittämään pois toisen edessä, laittamaan haarat auki mutta suuvärkkiä ei sitten millään. Ja se suuvärkki auki niin että tulee asia ulos eikä vaan mälli sisään.

Päivämäärä:   5.8.26 17:40:26

Olen, enkä aio enää suostua yhdyntään sellaisen kanssa. Jos se on miehelle dealbreaker niin sitten emme vaan ole yhteensopivia.

Lähettäjä: Teme 
Päivämäärä:   5.8.26 19:17:10

. , tuo kannattaa selvittää jo aikaisessa vaiheessa, mahdollisesti jo ensitapaamisella.

Lähettäjä: Iko 
Päivämäärä:   5.8.26 19:34:10

Itse asiassa kaksi kertaa on tullut vastaan. Ärsyttää, kun muuten miehet olisivat olleet ihan kelpo kumppaneita.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.26 19:46:49

Kyllä – olen itsekin sellainen.

Päivämäärä:   5.8.26 20:12:44

En nussi kaltaisiasi rummoja.

Päivämäärä:   5.8.26 20:13:06

Teme, en kyllä ensitapaamisella aio puhua peniksistä :) Se tulee esille kun on sen aika.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   5.8.26 20:45:22

Ylisviiva ei nussi pastaa. Sepä hienoa. Vissiin kaikkea muuta yrittäisikin, jos saisi. Paha vaan, invamopolla ei saa ketään kiinni, ja kuolleetkiin herää sen verran, että lähtee veks.

Lähettäjä: auttaa se että 
Päivämäärä:   5.8.26 21:12:06

Älä ole huono sanomaan asiasta, vaan sano asiasta.

Lähettäjä: MT 
Päivämäärä:   5.8.26 23:51:37

Sama kuin pisteellä, jätin miehen.

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   6.8.26 00:21:11

Olen. Mies yritti parhaansa, lämmitteli huolella ja oli varovainen. Juttu kaatui ihan muuhun kuin sänkypuuhiin. Nyt on mies, joka vähän häpeili kun on mielestään pieni. Mutta mulle on täydellinen! <3 Varsinkin kun komea, seksikäs ja huomaavainen. <3

Lähettäjä: .€. 
Päivämäärä:   6.8.26 00:22:34

Kerran oli baarilöytö jolla oli niin iso että ekan työnnön jälkeen totedin että sori ei onnistu

Päivämäärä:   6.8.26 00:23:24

Kokeilitteko anaalia?

Päivämäärä:   6.8.26 00:50:38

Kaikki viestit härötetty!!!

Päivämäärä:   6.8.26 00:51:33

Härötä ittes tukari.

Päivämäärä:   6.8.26 07:06:00

Parilla seksikumppanilla oli iso, ja olivat huonoimpia kokemuksia ikinä. Ei se koko muuten haitannut, mutta kuvittelivat, että se iso mela riittää sinällään. Kunhan sillä muutaman kerran sohaisee, nainen on haltioissaan.

Päivämäärä:   6.8.26 08:20:22

En tykkää isomunaisista miehistä sen takia että kuvittelevat itsestään liikoja ja luulevat olevansa luojan lahjoja naisille ja että mitään muuta ei tarvita sen lisäksi, kuten älykkyyttä tai mukavaa luonnetta.

Pienimunaiset ovat ystävällisempiä, hauskempia, fiksumpia ja kykeneväisempiä kehittämään itseään ja persoonaansa.

Lähettäjä: Rynkytirynkyti 
Päivämäärä:   6.8.26 11:39:21

"Sattuu, sattuu!"-------mies:"mahtuu, mahtuu."

:))

Lähettäjä: Puhdetyö 
Päivämäärä:   6.8.26 18:00:34

Siitä vaan ompelemaan sopivan kokoista topattua donitsia varteen jos pituudesta ahistaa. Paksumpaa donitsia kehiin jos vielä pohjaa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   8.8.26 08:39:02

Ota suuhun sitten.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.8.26 09:24:57

Joo liian paksuihin tullut törmättyä, mennyt vaihtoon. Mä olen tosi pieni ja hentoinen, jostain syystä isot miehet aina kimpussa.

Lähettäjä: Kettu 
Päivämäärä:   10.8.26 11:35:18

Onhan kookas kiva katsella? Seksikkäämpi, jos minulta kysytään.

Päivämäärä:   10.8.26 11:39:37

Itselle on tärkeämpää käytännöllisyys kuin ulkonäkö, mutta tietysti kukin tyylillään.

Lähettäjä: binder 
Päivämäärä:   10.8.26 11:44:07

Pitäisikö keksiä joku deittiappi, jossa messuhallit ja jättimelat voisivat kohdata toisensa, ja jättää meidät tavalliset ihmiset rauhaan?

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   10.8.26 13:15:47

binder :D :D juuri näin!

Päivämäärä:   10.8.26 13:37:06

Ylisviiva ei nussi pastaa. Sepä hienoa. Vissiin kaikkea muuta yrittäisikin, jos saisi. Paha vaan, invamopolla ei saa ketään kiinni, ja kuolleetkiin herää sen verran, että lähtee veks.

Siis apua ;DDD

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   10.8.26 16:28:23

🤣

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   10.8.26 16:32:47

Jostain syystä nää jättimelat ettii aina sellasia pieniä ja hentoja naisia tai nuoria tytteleitä, et varmaan sattuu. Ehkä haluavatkin satuttaa?

Lähettäjä: ........... 
Päivämäärä:   10.8.26 20:22:46

Kerran olen seurustellut isomunaisen kanssa, eikä koskaan enää! Sattuu aivan liikaa. Usein pienimunaiset ovat sitä paitsi huomaavaisia ja helliä. Nykyisellä pienehkö enkä pois vaihtaisi!

Päivämäärä:   10.8.26 20:54:04

Isokokoinen ja taitava lienee paras? En mainosta mutta mainitsen.

Lähettäjä: Mimi 
Päivämäärä:   10.8.26 21:09:20

Isokokoinen ei hyvä vaikka olis taitava. Sopivan kokoinen paras . Ja jos vielä taitava niin parempaa ei voi olla .

Lähettäjä: Eieiei 
Päivämäärä:   11.8.26 20:30:39

Pienehkö on paras. Iso epäkäytännöllinen ja sattuu.

Lähettäjä: Bambi 
Päivämäärä:   11.8.26 20:34:49

Lähettäjäkerma
Päivämäärä10.8.26 20:54:04

Isokokoinen ja taitava lienee paras? En mainosta mutta mainitsen.

Ei minun mielestä ainakaan, koska se isokokoinen vaan sattuu oli sen omistaja kuinka taitava tahansa. Normaalin kokoinen paras, tai mieluummin vaikka pienempi kuin isompi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.8.26 20:53:07

Olen.

Pitää puhua! On asentoja joissa ei mene pohjaan asti. Niitä pitää etsiä ja kokeilla.

Päivämäärä:   11.8.26 21:02:31

Mitä väliä meneekö pohjaan jos liian paksu parru sattuu ?

Lähettäjä: Heppailija 
Päivämäärä:   11.8.26 23:14:20

Tykkään pienemmästä, jota mies osaa käyttää. Voi sitä nautinnon määrää, voih!

Lähettäjä: never-good 
Päivämäärä:   12.8.26 00:33:34

Liian iso ei hyvä, liian pieni ei sekään hyvä. Täytyy kyllä sanoa että ei käy kateeksi miehiä, melko kapea on se sektori mille pitää pystyä asettumaan sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Päivämäärä:   12.8.26 05:51:31

"Liian iso ei hyvä, liian pieni ei sekään hyvä. Täytyy kyllä sanoa että ei käy kateeksi miehiä, melko kapea on se sektori mille pitää pystyä asettumaan sekä fyysisesti että psyykkisesti"

No kaikki ei käy kaikille, yhteensopivuudestahan tässä on kyse. Omalla kohdalla ei liian isoja, tai edes isoja, ole tullut vastaan kattavallakaan otannalla. En osaa sellaista edes kuvitella, koska seksissä ainoa nautinnon lähde on nimenomaan venytyksen tunne. Pienellä en tee yhtään mitään.

Lähettäjä: Päinvastoin 
Päivämäärä:   12.8.26 08:57:50

Lähettäjä: never-good
Päivämäärä: 12.8.26 00:33:34

Liian iso ei hyvä, liian pieni ei sekään hyvä. Täytyy kyllä sanoa että ei käy kateeksi miehiä, melko kapea on se sektori mille pitää pystyä asettumaan sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Eikö tämä ennemmin nimenomaan kerro siitä, että se sektori on laaja laidasta laitaan, koska ihan kaikenkokoisille ja kaikenlaisille löytyy tykkääjänsä. Toisille sopii paremmin toisenlaiset ja toisille toiset, kaikki ei vaan sovi kaikille.

Päivämäärä:   12.8.26 18:28:46

Heppailija , täällä!!

Päivämäärä:   12.8.26 18:32:52

>kerro että sinulla on pieni

XD

Lähettäjä: Kerri 
Päivämäärä:   12.8.26 19:23:16

Miehet ovat kateellisia hehtomunaisille, mutta ihan turhaan, sillä ei sellainen jättiparru muuta kuin karkoita naiset.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   12.8.26 19:24:15

Hehtomuna :D :D :D

Päivämäärä:   12.8.26 19:24:16

Miksi te sitten nussitte neekereitä?

Päivämäärä:   12.8.26 19:41:53

Mee pervoilemaan muualle viiva.

Lähettäjä: Make 
Päivämäärä:   3.9.26 11:19:52

Toisaalta usein kuulee juttua että nainen haluaa isoa? Vai onko se vaan niin että joku pitää isosta ja joku pienestä ja se selviää vaan kokeilemalla...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.9.26 11:44:38

Ylisviivalla tekee tummaa melaa mieli

Päivämäärä:   3.9.26 14:41:39

Kerran oli tällanen tapailukumppani, hän oli kyl varovainen mutta ei jeesus se sattu silti joka kerta. Onneksi suhteessa ilmeni muita ongelmia kun asuttiin kaukana toisista eikä kumpikaan voinut sillon siirtää elämäänsä muualle eikä sit lähdetty etäsuhteeseen niin homma loppu. Se vaan oli liian iso enkä voinut nauttia vaikka kuinka varovaisia oltiin.

Lähettäjä: Tuskin 
Päivämäärä:   3.9.26 18:16:14

Kyllä se reikä venyyn vehkeelle kuin vehkeelle.

Päivämäärä:   3.9.26 20:11:06

Miesten mielikuvitusta ja urbaanilegendaa et naiset haluaa isoa. Jotkut haluaa ja suurin osa ei todellakaan halua. Ja nää hehtokalut luulee et sillä jättimelalla lykkiminen riittää naiselle eivätkä ymmärrä naisen anatomiasta tai orgasmista mitään tai edes erota onko nainen kiihottunut vai ei.
Joten, pitäkää mulkkunne. Minä tilaan womanizerin ja saan sen mitä haluan.

Päivämäärä:   3.9.26 20:13:24

Edes mamut ei huoli pistettä?

Päivämäärä:   3.9.26 21:51:25

Eipä ne mamut huoli ylisviivaakaan, ei edes thainaiset.

Päivämäärä:   4.9.26 01:05:00

Tykkään isoista mutra yhdellä oli liian iso.... Cokis pullo tulee mieleen.

Päivämäärä:   8.9.26 08:25:10

Kerran olen kokeillut ja ei tarvitse kokeilla toista kertaa!
Seksissä eikä miehessä ollut mitään vikaa mutta liian iso ei ole hyvä! Ei kuitenkaan sattunut.
Mies oli kaikinpuolin huomaavainen ja hellä sekä sormetti ja nuoli, muna vaan täytti ihan äärimmilleen. Ja suihinotto oli itselle epämukavaa kun niin iso!
Tämä oli ihan puhtaasti kokeilun halusta harrastettua seksiä :'D

Parasta seksiä olen saanut mieheltä jolla keskikokoinen tai vähän pienempi penis!
Ex-mies oli loistava panemaan.
Eikä nykyinen kyllä yhtään häpeä sille :)

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   8.9.26 08:41:44

On tullut vastaan. Mies oli herrasmies ja homma toimi, mutta oli se silti turhan työlästä. Kai käytätte liukuvoidetta?

Lähettäjä: ö: 
Päivämäärä:   8.9.26 09:15:14

Mun eksällä. Niin paksu ettei sormet ylettäneet ympäri ja ihan liian pitkäkin, kyllähän siihen tottui vuosien mittaan mutta kipeetä se aina teki.
Lisäksi mies ei ollut mitenkään taitava eikä vissiin veri kiertänyt tarpeeksi ettei tahtonut pysyä toimintakuntoisena. Karseita virtsatieinfektioita aiheutti ja oon äärettömän tyytyväinen ihan tavalliseen nykyään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.