Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eroon vuokraajasta

Lähettäjä: Väsähdän 
Päivämäärä:   23.7.26 18:02:16

Elikkäs miten saisi kohteliaasti "savustettua" hevosen nykyisen vuokraajan pois? Aluksi homma toimi ja oli ihan kiva vuokraaja, nyt kuitenkin olen useammalta yhteiseltä tutulta kuullut miten mollaa talliani ja valehtelee suunnilleen pyörittävänsä koko tallia. Normaalisti tämä olisi piece of cake, mutta kys ihmisellä on pahoja mt-ongelmia (uhriutuu ja kiukuttelee) ja hän on somessa aktiivinen. En jaksaisi sen suurempaa draamaa. Onko vastaavia kokemuksia?
Olen viime aikoina kehittänyt menoja, joten meille ei ole voinut tulla. Olisiko helpompi jatkaa näin kai joskus löytyy toinen talli minne ripustautuu

Re: Eroon vuokraajasta

Lähettäjä: Biisoni 
Päivämäärä:   23.7.26 18:06:51

Tämä oli hyvä aloitus. Nyt ainakin kourallinen vuokraajia on varmoja, että aloitus koskee juuri heitä :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.7.26 18:09:06

Olen päättänyt, että tämä vuokraaminen loppuu nyt tämän kuukauden loppuun.
Oli kiva tehdä yhteistyötä, mutta en tarvitse sinua enää vuokraamaan hevostani.

Lähettäjä: Ymmällään 
Päivämäärä:   23.7.26 18:11:48

Hahaa kylläpä kuulostaa tuo vuokraaja tutulta. Tommonen meilläkin oli

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   23.7.26 18:14:02

"Hei, en jatkossa tarvitse hevoselleni Mullelle vuokraajaa. Kiitos kuluneesta ajasta, terveisin Väsähdän".

Ei kai sitä kummempaa ilmoitusta tarvitse tai perustella mitenkään.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   23.7.26 18:16:27

Syy on niin hyvä ja selkeä että sen voi sanoa sekopäällekin. Suoraan ja niin ettei jää mitään takaportteja. Sanoisin myös tuon että yksikin valhe vielä someen niin sinä avaat myös taustoja sinne.

Lähettäjä: Väsähdän 
Päivämäärä:   23.7.26 18:32:11

Minua vaan niin ahdistaa, että alkaa kauhea somekiusaaminen ja mustamaalaaminen. Edellisestä tallista missä kävi puhuu aivan kamalia perättömiä juttuja, näistä kuullut nyt jälkikäteen

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   23.7.26 18:35:18

Väsähdän, puhuu tai on puhumatta. Normaalit ihmiset osaavat suodattaa tällaiset puheet. Asiallisesti voit kertoa, ettei tarvetta vuokralaiselle ole ja kiittää menneistä ajoista. Mitään selityksiä sinun ei ole tarpeen antaa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   23.7.26 18:38:06

No mt ongelmaisen some-eläimen kanssa sellainen pitkäaikainen "savustaminen" ulos nyt ainakin saa ne puheet ja somet laulamaan ! Ja siinä tapauksessa osin vähän aiheestakin, olethan syyllistynyt moiseen savustamiseen.. kaikille osapuolille paras ja tilanteeseen nopein ratkaisu on tosiaan katkaista koko vuokrasuhde ja siihen ei tarvitse mitään selityksiä ja voi kiittää kauniisti, toivottaa tsemppiä tulevaan jne. Ainakin olet itse ollut asiallinen ja sinun asiallista viestintääsi voi sitten siellä somessa jaella jos haluaa..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.