Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Siivoojat, minkälaista työaikaa

Lähettäjä: teette? 
Päivämäärä:   22.7.26 19:26:07

Itse joudun aloittamaan klo 6 (näin tuntuu olevan työpaikkailmoitusten perusteella miltei kaikkialla?). Viideltä herääminen on kamalaa ja ihmiset ovat paikalla melkein jokaisessa kohteessa, mikä häiritsee siivousta.
Haluan siivota illalla tyhjiä tiloja, mutta tämä ei työnantajalle mitenkään käy. Siivoan siis liiketiloja, toimistoja, myymälää ym.
Siivoaako joku iltaisin ja minkälaisia kohteita?

Re: Siivoojat, minkälaista työaikaa

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   22.7.26 19:29:13

Eivät varmaan halua maksa sitä pientä iltalisää? Kuulostaapa kurjalta. Olisiko jokin muu ala parempi, esimerkiksi henkilökohtaiseksi avustajksi pääsee helposti.

Päivämäärä:   22.7.26 19:31:23

"Eivät varmaan halua maksa sitä pientä iltalisää? Kuulostaapa kurjalta. Olisiko jokin muu ala parempi, esimerkiksi henkilökohtaiseksi avustajksi pääsee helposti."

Itsekin epäilen syyksi juuri tätä. Ja yölisä loppuu klo 6, niin siksi varmaan aloitus klo 6 eikä 5...
Tutkin muita vaihtoehtoja aktiivisesti, mutta tällä mennään toistaiseksi.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   22.7.26 19:32:21

Jotenkin tuntuis et moneen paikkaan joku 8/9 - 16/17 olis ihan yhtä toimiva kuin tuo että alotetaan klo 06. Tai ehkä niin että alotettais klo 17? En ihan ymmärrä miks pitää siivota alkaen klo 06 :D

Päivämäärä:   22.7.26 19:35:02

"Jotenkin tuntuis et moneen paikkaan joku 8/9 - 16/17 olis ihan yhtä toimiva kuin tuo että alotetaan klo 06. Tai ehkä niin että alotettais klo 17? En ihan ymmärrä miks pitää siivota alkaen klo 06 :D"

No niinpä... Tässä on ilmeisesti syynä se, että ehtii sen yhden paikan tehdä, ennen kuin ihmiset saapuvat.. Tosi hyödyllistä. Olen muutenkin huomannut, että ihmiset tulevat varsinkin näin kesällä toimistoihin tosi aikaisin, ensimmäiset jo klo 7.

Lähettäjä: Halla 
Päivämäärä:   22.7.26 19:39:23

Itse ennen siivosin iltaa, vuoro oli18-22. Mutta sain onneksi vaihdettua aamuun (aika moni oli halukas vaihtamaan iltaan, aamuherätykset ei tunnu olevan yleisesti kovin suosittuja). iltatyö oli sen verran hankala muun elämän, harrastamisen + toisen työn kannalta. Ja itse vihaan muutenkin illalla työskentelyä, mielummin painan hommia vaikka yöllä tai aamusta aikaisin.
Aamuvuoro alkaa meilläkin kuudelta, vaikka itse paljon mielummin aamuvirkkuna menisin jo viideltä töihin (ei saa aloittaa ennen kuutta, koska luonnollisesti ei haluta maksaa lisiä). Kohteessa missä työskentelen on ihmisiä paikalla aina ympäri vuorokauden, mutta aamulla huomattavasti rauhallisempaa kuin illalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.