|
Lähettäjä: Kana
Päivämäärä: 22.7.26 01:30:08
tilaus meni siten myös päin perset.tä.
Ajatusvirheestä alkoi, eli pakkasin rullakosta kolmeneljäsosan verran vääränväristä tuotetta. Asiakas oli tilannut tummansinistä, niin pakkasin vihreää. Tämä Olisi ollut pahoista pahin, jos en olisi huomannut. Huomasin ja korjasin, mutta korjaamisesssakin tuli sitten virheitä.
Kun tajusin tämän virheen, tuntui pelkkää huminaa päässä ja hiki valui kehosta syke korvissa hakaten. Yritin keräillä itseäni, mutta ongelma on vaikeus säilyttää maltti jos tulee yksi virhe. Tulee dominoefekti, eli sitten olen niin paniikissa virheestä ja jään jumiin siihen että tein virheen ja siinä käy niin, etten saa maadoitettua itseäni takaisin rauhan tilaan. Tiedän, että tuli laskuvirheitä siihen tilaukseen siis kappalemäärissä tämän 1.sössimisen jälkeen.
Kaiken lisäksi, lähettämishetkellä muistin, että kaikki X materiaalia olevat asiakas haluaa aina samaan rullakkoon pakattuna. Se lukee lomakkaalla. Minä en ajoissa tätä muistanut. Se oli myöhäistä kun muistin.
Nyt menee päin hel vet tiä. Miten jatkan elämää tästä eteen päin?
Pakkaustiimin pomo ystävällisesti tyhjensi sen väärän värisen kokoamani rullakon, takaisin hyllyyn. Kun ilmoitin hänelle mitä munasin ja että kun saan tilauksen valmiiksi, hoidan hutirullakon tyhjäyksen. Ei hermostunut lainkaan eikä kyse ole pelosta että joku huutaisi. Minun hermoni ovat riekaileina
|