Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies lähettänyt viestin toiselle naiselle

Lähettäjä: Tellu 
Päivämäärä:   20.7.26 20:21:41

Siinä luki että ehkä joskus nähdään vielä matkoilla, ja sydämiä perään. Mitä pitäs ajatella? Olenkohan tullut petetyksi?

Re: Mies lähettänyt viestin toiselle naiselle

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   20.7.26 20:24:17

Ihan läpällä, kavereina vaan. Hehheh. Olet mustis kyttääjä ja ties mitä.

Ihanko tosissasi kysyt?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   20.7.26 20:27:49

Kissa pöydälle ja pettäjämies ulos

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.7.26 20:29:32

Missäs mies on viime aikoina ollut ?

No olet tullut, ainakin henkisesti.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.7.26 20:29:49

Kumpi niistä näytti sen viestin sinulle?

Päivämäärä:   20.7.26 20:49:16

Näin sen vahingossa kun jäänyt viestit auki ja mies pyysi tuomaan puhelimensa. En kertonut nähneeni.

Päivämäärä:   20.7.26 20:53:06

Puolison viestien lukeminen ilman lupaa on Suomen laissa rangaistava teko. Toisen puhelimen, sähköpostin tai sosiaalisen median viestien salainen tutkiminen täyttää viestintäsalaisuuden loukkaamisen tunnusmerkistön, josta voidaan tuomita sakkoa tai vankeutta. Ainoa laillinen tapa lukea toisen viestejä on hänen antamansa suostumus.

Päivämäärä:   20.7.26 20:54:23

Mutta jos se on sun nenäs edessä auki ja satut vaan lukemaan sen. Tarkoitus ei ollut, enkä lukenut muita viestejä.

Päivämäärä:   20.7.26 20:56:37

Tarkoitus ei ollut, niinpä niin.

Lähettäjä: Jape 
Päivämäärä:   20.7.26 21:00:49

Toivottavasti mies antaakin lapikasta tuollaiselle lain rikkojalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.26 21:07:32

Kysy kuka tämä viestin saaja on. Siinähän se selviää. Ei tarvitse pelata mitään kissa ja hiiri peliä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.7.26 21:14:50

Ootko tosisssas? Kyllähän sä sen tiedät jo.

Lähettäjä: Voih 
Päivämäärä:   20.7.26 21:16:48

Miltä tuntuu ratsata ja kyylätä toisen puhelin?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.7.26 22:14:51

"En kertonut nähneeni."

Miksi et?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   20.7.26 22:29:21

Noniin kanssa kirjoittelijat, EI se aloittaja mitään lakia rikkonut ! Jos puhelin on auki ja huomaat ohimennen, että joltain naiselta on tullut viesti, niin EI se silloin mitään lakia riko !

Asia on eri, jos aloittaja olisi ottanut puolisonsa puhelimen käteen ja erikseen sieltä alkanut selailla viestejä !

Näin ei kuitenkaan tapahtunut, vaan aloittaja siis näki viestin vahingossa ! Silloin EI ole kyse laen rikkomisesta !

Aloittaja : et saa sitä koskaan tietää, jos et kysy puolisoltasi suoraan. Voihan toki olla, että puolisosi valehtelee vastatakseen sinulle. Tai sitten kertoo totuuden.

Minullakin on käynyt saman tyyppisesti, kuin aloittajalla : silloinen avopuolisoni (nykyisin siis exä) oli tullut töistä kotia ja oli antanut minulle luvan pelata hänen puhelimellaan pelejä. Kun olin poistumasta pelivalikosta, niin miehelle oli tullut tekstiviesti. En avannut viestiä, mutta siinä luki, että olen sama nainen. Herätin miehen ja kysyin viestistä. Mies vastasi, ettei tiennyt keneltä viesti oli, eikä se häntä kiinnostanut. Sanoin, että soitan lähettäjälle. Miestä ei sekään kiinnostanut. Puhelimeen vastasi nainen. Selitin, että olin pelannut mieheni puhelimella ja kun olin poistumassa pelivalikosta, näin ohi mennen viestin, jossa luki, että olen sama nainen. Puhelimessa ollut nainen vahvisti viestin. Kun lopetimme puhelun, ilmoitin tästä miehelle, joka edelleenkin väitti, ettei tiennyt, kuka viestin lähettäjä oli, eikä se häntä kiinnostanut. Soitin uudemman kerran tälle viestin lähettäjälle ja kerroin mitä mies oli minulle kertonut. Nainen kertoi puhelimessa, että he olivat olleet jossain chatissä ja siellä jutelleet keskenään jne.. Tämän puhelun jälkeen, kerroin asiasta uudestaan miehelle, niin mies oli samanlainen, kuin edelliselläkin kerralla, lisänä vain, että mies päätti suhteemme (sisältäen kihlat ja avoliiton). Hieman myöhemmin sain kuulla tältä naiselta, että mies oli valehdellut hänelle, olleensa sinkku, eikä tiennyt, että mies olisi suhteessa (mies siis kertonut, että on eronnut ja exänsä tavarat ovat vielä hänen luonaan). Tästä ei mennyt kauaa, kun sain tietää, että he ovat menneet kihloihin heti, kun olin muuttanut sieltä pois, maistraatissa naimisiin ja kirkosta hakeneet siunauksen sekä heille oli syntynyt yhteinen lapsi. Olimme naisen kanssa jonkun aikaa kavereita, koska tämä mies ja nainen oli vienyt minulta koiran PETOLLISESTI ja sain naisen kautta kuulla koiran kuulumisia. Eli en minäkään rikkonut mitään lakia, kun vahingossa näin viestin.

Ja muut voivat olla ihan mitä mieltä haluavat, sillä minua se ei kiinnosta milläänlailla, eikä hetkauta millään lailla. Itse tiedän kuitenkin parhaiten rikoinko jotain lakia, vaiko en.

Ps : Loppupeleissä luin koko viestin ja hyvä niin. Näin minulle selvisi loppupeleissä ennen eroa minkälainen k-u-s-i-p-ä-ä tämä mies on ollut minua kohtaan. HUOM siis luin viestin hetken ennen eroa.

Lähettäjä: Kolpakko 
Päivämäärä:   20.7.26 22:33:16

Lopeta Lopakka lässyttäminen.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   20.7.26 22:56:19

Älä sinä Kolpakko päkätä siinä ja mittään en edes lässytä
Puhun ihan täyttä totta

Lähettäjä: Ph 
Päivämäärä:   20.7.26 23:20:07

Oliko miehen puhelimeen ne viestit jääneet auki vahingossa vai "vahingossa"? Eli oisko siinä mitään perää, että sun ehkä olikin toivottavaa nähdä se?

Lähettäjä: Muru 
Päivämäärä:   21.7.26 01:31:45

Ei niitä syrämiä huvikseen laitella.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   21.7.26 03:05:07

Mikset anna pillua, turha ruikuttaa...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.26 11:24:32

Tapa se on tuokin saada nainen hoitamaan eroamisen vaiva.

Päivämäärä:   21.7.26 11:31:35

Sitä en tiedä oli vahingossa vai "vahingossa", nainen on miehen työkaveri.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.7.26 11:39:04

Mitä aloittaja suunnittelet? Mieheltä et aio ilmeisesti kysyä. Luotatko että työkaveri kertoisi totuuden jos kysyt häneltä? Vai aiotko jatkaa kuten ennenkin? Vai pakkaatko kamasi kaikessa hiljaisuudessa ja muutat pois?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.7.26 12:47:18

Niin onko se mies ollut jollain työmatkalla lähiaikoina ? Siitä voi edes vähän päätellä onko tällainen "matkaromanssi" jo toteutunut vai vasta toiveissa. Henkisesti raja toki ylitetty jo kun viestit tuolla tasolla.

Lähettäjä: Svetlana 
Päivämäärä:   21.7.26 12:52:49

Olen viettänyt yön ukkosi kanssa. Ei se nyt kummoinen rakastaja ole, mutta yritti se kovasti ainakin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.