|
Lähettäjä: Tahmatukka
Päivämäärä: 20.7.26 16:51:01
Kertokaa mulle, mitä oikein teen väärin? Mulla on lyhyet ja ohuet hiukset, mulla on ollut tosi kuiva hiuspohja ja melko harvoin olen pessyt hiuksia. Siis silleen että kun olen käynyt pesulla, niin saatoin jättää hiukset pesemättä, koska ne kärsivät liiasta pesusta. Oli ehkä n.5 päivän pesuväli.
No sitten ne alkoivat rasvoittua yhtäkkiä jostakin syystä, joten aloin pestä niitä useammin. Nyt en käsitä miten en osaa enää pestä hiuksiani. Vakishampooni katosi markkinoilta, ja tuntuu että kokeilen mitä tahansa uutta, niin en saa huuhdeltua sitä ilman että hiukset jäävät tahmeiksi jostakin kohtaa. Pesin tietenkin aluksi ihan normaaliin tapaan, kunnes aloin ihmetellä miksi hiukset tuntuivat rasvaisilta heti pesun jälkeen.
Kysymys siis nyt kuuluu: miten helkkarin kauan nykyshampoita täytyy jynssätä hiuksista irti pesun jälkeen? Ennen riitti että vaahdotuksen jälkeen huuhtaisi suihkun alla ja sillä selvä. Ja silloin mun hiukset oli vieläpä paksummat ja pitemmät. Miten hitossa voi olla mahdollista että tällainen liulo jää tahmeeksi aina vaikka mitä olen yrittänyt??? Jos yksikin kohta on jäänyt vaille perusteellista viiden minsan raapimista ja kyhnyttämistä veden alla, niin tahmea se on kun hiukset on kuivuneet. Tällaisiako kaikki nykyshampoot on?
Ja nytkin on käytössä jotkin muka- syväpuhdistavat ja hellävaraiset mitkälie hyödyttömät.
|