Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko S. Lopakka oikea henkilö?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.7.26 21:49:10

Vai onko kyseessä keksitty nimi kuten esim. Matti Meikäläinen.

Re: Onko S. Lopakka oikea henkilö?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   19.7.26 21:51:02

Kyllä Sanna on ihanoikea henkilö, postannut kuvansakin tänne joskus. Hänellä on kaksoissisko,joka myös satunnaisesti täällä kirjoittelee.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.7.26 21:58:27

*sivupersoona

Vähän niinkuin Ällö ja zäkä.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   19.7.26 22:03:53

- , Zäkö asuu maalla, sillä on lapsia ja minulla ei. Zäkä kirjoitteli täällä vuosikausia ennen sinua, samoin Sanna. Sinullahan niitä sivupersoonia tuntuu olevan, kun kovinkin nokkelana lainailet milloin kenenkin nimimerkkiä ymmärtämättä, että kukaan ei niitä todesta ota. En ole koskaan nähnytsinulta yhtä virkettä pidempää tekstiä, kenties et pysty sellaista tuottamaan.

Mitä muuten kuuluu sinne incelkoloon? Onko pizzat ja kaljat jo juotu tältä päivää? Vai pitääkö mexicana tilata kotiin, kun et krapulaltasi muuhun pysty? Terkkuja sinne Varissuolle.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 22:05:10

Mikä H-E-L-V-E-T-T-I siinä on että minusta PITÄÄ tehdä VÄHÄN VÄLIÄ joku S-A-A-T-A-N-A-N topa ??

Kyllä, olen ihan aito ja oikea ihminen. Minulla ei ole sivupersoonaa, ei kehitysvammaisuutta, eikä päänupissa mitään vikaa. Olen täysijärkinen aikuinen ihminen, niin henkisesti, kuin fyysisestikin. Osaan käyttäytyä asiallisesti sekä kirjoittaa asiallisesti, jos minua ei nimitellä, haukuta tai levitellä perättömiä valheita, eikä intetä. Ja jos aletaan nimittelemään, haukkumaan, levittelemään perättömiä valheita tai inttämään, aivan varmasti saat epäasiallista käytöstä takaisin.

Onko teillä oikeasti noin @!#$ PAHA OLLA? Vai mikä @!#$ teitä vaivaa? Antakaa minun nyt jumalauta jo olla!

Hankkikaa tämmöiseen käytökseenne AMMATTI APUA! EI ole tämmöinen normaalia!

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   19.7.26 22:06:59

Mä ihan oikeasti sanon, että antakaa Sannan olla rauhassa. Kuten myös ällön. Miksi te oletettavasti aikuiset ihmiset kiusaatte ja maalitatte samoja nimimerkkejä vuodesta toiseen?

Päivämäärä:   19.7.26 22:10:22

Ei ooe oikea. Nettiå varten luotu sekopää, joka kaivetaan esiin, kun tarvitaan lisää trafiikkia.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   19.7.26 22:14:14

No ei ole oikea! Kuka ei ole niin sekaisin että kirjottaisi tänne omalla nimellään? :D

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   19.7.26 22:20:27

V, kyllä Sanna on ihan oikea henkilö. Löytyy facestakin ja kaikki kerrottu täsmää.

Soisin kyllä, että jättäisitte sen Sannan rääpimisen. Eiköhän hänellä ole ihan riittävästi muutakin muelen päällä ilman, että tarvitsee tahallaan häntä kiusata jatkuvasti. En ota kantaa Sannan diagnooseihin sun muuhun, mutta miettikää nyt omalle kohdalle, miltä tuntuu, kun päivästä toiseen rääpitään ja kaivetaan jotain 15 vuotta sitten kirjoitettuja nettitekstejä esille. Ei ole kovin tervettä sellainen.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 22:21:16

Ai en ole oikea? Jaa no en ole sitten. Sekopää nyt en todellakaan ole. Ja mitäpä se kenellekkään kuuluu kirjoitanko tänne omalla nimelläni vaiko en. Kirjoitan omalla nimelläni jos haluan. Se on minun asiani ei teidän. No minkälaista todistusta aloittaja tai joku muu haluaa? Voin tehdä sellaisen viimeisen kerran. Olen siis jo kertaalleen tehnyt mutta voin tehdä sen nyt viimeisen kerran. Sen jälkeen jokainen uskoo mitä haluaa.

Päivämäärä:   19.7.26 22:22:09

Mikset rekisteröi nimimerkkiäsi kuten siskosi?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   19.7.26 22:23:43

-, mikset ylisviiva mene juomaan alkoholia ja runkkaamaan pleikkarisi kanssa? Vai loppuiko rahat kesken?

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   19.7.26 22:34:01

Ei pidä lähteä härnäämiseen mukaan, Sanna. Aina kun pillastuu niin se on suurinta hupia noille härnääjille. Ihan turha alkaa siilinä huutamaan näille.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 22:37:20

Huoh : ei kenenkään tarvitse tahalleen härnätä. Jokainen tietää että olen kiivas luonteeltani. Joten lopettakaa nämä minusta koskevat topat ja antakaa minun olla. Ei tämmöinen ole tervepästen hommaa. Joku ongelma niiden päänupissa on pakko olla kun tämmöistä tekevät.

Päivämäärä:   19.7.26 22:40:01

Niin – vika on 100% muissa.

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   19.7.26 22:40:05

Ja taas mennään.

Päivämäärä:   19.7.26 22:42:07

Ota mallia siskostasi – ole kuin hän.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   19.7.26 22:44:50

Kuitenkin, se on vain yksi, ja aina se sama, joka täällä huutaa isoilla kirjaimilla, vaikka vika on kaikissa muissa.

Myönnän eläväni sen verran normaalien normaalisti käyttäytyvien ihmisten kuplassa, että uskomattomalta tuntuu, mutta se, että joku näkisi vaivaa keksiäkseen tällaisen henkilön, tuntuu vielä uskomattomammalta.

Lähettäjä: voi huoh 
Päivämäärä:   19.7.26 22:45:51

Se joka toista haukkuu on itse. Samaa ihmettelen, mikä idea kiusata ylipäätään ketään? Vai onko täällä niitä vapaan kasvatuksen saaneita? Eikö vanhemmat ole kertoneet miten maailma toimii ja lapsesta kasva hyvin käyttäytyvä AIKUINEN ihminen?

Lähettäjä: tiedän 
Päivämäärä:   19.7.26 22:47:54

On oikea henkilö, asunut aikanaan Kempeleessä.

Lähettäjä: skitsonyh 
Päivämäärä:   19.7.26 22:49:31

Tuli vaan mieleen että jakomielitauti voi oireilla sivupersoonana, eli hän luo päässään monta persoonaa joilla on omat tarinansa, luonteensa yms ja purkaa ne sitten tänne. Huom! En väitä ketään mielisairaaksi, se on psykiatrin tehtävä, mutta kunhan mietin ihan vaan yleisellä tasolla.

Päivämäärä:   19.7.26 22:53:34

Jos on itse kiivas, niin kyllä se sinunkin vastuullasi on kasvaa henkisesti, ei pelkästään typerien härnääjien.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 22:55:26

Kyllä. Vika on muissa. Miten se vika voi olla minussa jos kirjoitan johonkin topaan asiallisesti mutta silti saan paskaa niskaani? Esimerkiksi joku aika sitten kirjoitin ihan asiallisesti avioliiton plussat ja miinukset topaan. Mitä sain? Sain paskaa niskaani. Muka kirjoitin väärään topaan ja puhuin itse paskaa. En kirjoittanut väärään topaan enkä puhunut paskaa. Kerroin vain oman mielipiteeni. Joten vika ei siis ollut minussa. Tämä - :lle

Niinpä niin. Tämä t :lle

En ota mallia siskostani. Enkä ole kuin hän. Vaikka kaksosia olemmekin. Ja se miksi siskoni ei käyttäydy kuin minä johtuu tasan siitä että te ette härnää sitä. Sen takia hänen ei tarvitse ärähtää kenellekkään. Se miksi minä ärähdän täällä on se että te vuosi vuodelta härnäätte minua. Minä en ole sellainen ihminen joka antaa asioiden olla. Varsinkaan kun siinä esintyy nimittelemistä / haukkumista / perättömien asioiden levittelemistä / minusta koskevien topien tekemistä. Tämä - :lle

Käytän isoja kirjaimia silloin kun haluan korostaa jotain lausetta tai sanoja. Ja kukaan ei ole keksinyt mitään. Tämä Sanna Lopakka eli minä on ihan aito ja oikea ihminen. Kuten jo kysyin tuossa aiemmin niin millä te haluatte että todistan teille olevani aito ja oikea ihminen? Olen sen tehnyt täällä joitakin vuosia sitten kerran. Voin tehdä sen vielä kerran. Sen jälkeen uskokaa mitä uskotte. Tämä S :lle

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 22:58:26

Kyllä. Olen asunut aikanaan Kempeleessä. Tämä tiedän nimimerkille

Älä mieti yleisellä tasolla sillä olet täysin väärässä. Ja vastaan silti etten ole mikään jakomielitautinen ja en luo päässäni mitään persoonia tai vastaavaa. Tämä skitsonyh :lle

Kyllä olen kiivas. Kyllä olen kasvanut henkisesti jo ajat sitten. Tämä huoh :lle

Päivämäärä:   19.7.26 23:04:30

Et ole kasvanut. Et olisi täällä muuten tuhlaamassa aikaasi itsesi puolustamiseen.

Päivämäärä:   19.7.26 23:12:48

Eikä kouluissa enää opeteta lähdekritiikkiä? "Tämänniminen henkilö löytyy facebookista, hänen on siis pakko olla sama, joka kirjoittaa ht.nettiin." "Tämä kirjoittaja kertoo, että hänellä on sisko. Sisko on siis olemassa ja kirjoittaa ht.nettiin.". Onko litään mikä teille ei mene läpi??

Päivämäärä:   19.7.26 23:14:02

Pitäisi Ällön kirjastomummona tietää paremmin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.7.26 23:15:17

Selvä, oli miten oli, tällä kokoonpanolla on sekava meininki.

Päivämäärä:   19.7.26 23:15:34

Tervetuloa hötöön.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   19.7.26 23:20:58

"Eikä kouluissa enää opeteta lähdekritiikkiä? "Tämänniminen henkilö löytyy facebookista, hänen on siis pakko olla sama, joka kirjoittaa ht.nettiin." "Tämä kirjoittaja kertoo, että hänellä on sisko. Sisko on siis olemassa ja kirjoittaa ht.nettiin.". Onko litään mikä teille ei mene läpi??"

Sanna on vuosikausia, jopa yli 15 v kirjoitellut hyvinkin tunnisteytavasti, julkaissut kuviaan yms. Pitää olla aika pitkä pinna, jos sellaista olisi huvikseen tehnyt ja käyttänyt toisen nimeä ja tiliä. Kyllä Sanna on ihan oikea henkilö.

Päivämäärä:   19.7.26 23:22:24

Mutta entä Jonna?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 23:31:52

Ja sinäkö olet? Huomaatko että intät nyt kokoajan? Ja tämä on se mikä myös pistää minua vituttamaan. Joten älä märise siinä kun vittuilen sinulle tai jollekin toiselle. Ja olen kasvanut. Ja vietän aikaani missä haluan. Pitäisikö sinun lapsi mennä jo nukkumaan? Lasten nukkumameno aika alkoi jo tunti sitten (21.00). Sinulle huoh

Lähettäjä: hupsista 
Päivämäärä:   19.7.26 23:32:49

Entäs jos Sanna ja Jonna ovat kyllä oikeat siskokset, mutta Jonna ei suinkaan ole kirjoittanut tänne. Vaan Sanna esiintyi/esiintyy siskonaan.

Se toinen persoona Sannasta. Rauhallisempi, ei kiivastuva. Ei niin voimakkaasti esillä, koska Sannalle vaikeampi hahmo.

Päivämäärä:   19.7.26 23:33:53

Ei voi mitenkään pitää paikkaansa. T. Ällö

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 23:46:32

En jaksa inttää VAMMAISILLE mutta VASTAAN VIIMEISEN KERRAN :

Sanna Lopakka ja hänen kaksoissiskonsa [rose] on TÄYSIN kaksi eri henkilöä

Sanna Lopakka kirjoittaa nimellä Sanna Lopakka ja hänen kaksoissiskonsa [rose] nimimerkillä

EN siis koskaan ole kirjoittanut tänne kaksoissiskoni nimimerkillä eli [rose]:lla

OSAAN kirjoittaa RAUHALLISESTI jos tarve sitä vaatii mutta teidän kanssanne se on sula mahdottomuus

Ja mikään "hahmo" EI ole minulle vaikeaa

Päivämäärä:   19.7.26 23:48:15

Paljon tekstiä – vähän todisteita.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   19.7.26 23:55:57

Mitä haluat että todistan? Tai miten?

Lähettäjä[rose] 
Päivämäärä:   20.7.26 00:04:23

Päivämäärä:   19.7.26 23:22:24

Mutta entä Jonna?

Mitä minusta?

Lähettäjä: hupsista 
Päivämäärä:   19.7.26 23:32:49

Entäs jos Sanna ja Jonna ovat kyllä oikeat siskokset, mutta Jonna ei suinkaan ole kirjoittanut tänne. Vaan Sanna esiintyi/esiintyy siskonaan.

Se toinen persoona Sannasta. Rauhallisempi, ei kiivastuva. Ei niin voimakkaasti esillä, koska Sannalle vaikeampi hahmo.

Lähes kaikki viestit ovat minun kirjoittamia. Ylisviiva on ainoa, joka on tahallaan kirjoittanu nimimerkilläni aikaisemmin pari viestiä yhteen topaan

Päivämäärä:   20.7.26 00:16:51

"Entäs jos Sanna ja Jonna ovat kyllä oikeat siskokset, mutta Jonna ei suinkaan ole kirjoittanut tänne. Vaan Sanna esiintyi/esiintyy siskonaan."
Oli oikeita henkilöitä kuinka monta tahansa niin mikään ei todista, että yksikään niistä kirjoittaisi tänne. Tai edes, että kirjoittajia olisi enemmän kuin yksi.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   20.7.26 00:22:03

Olen sanonut jo kantani

Ne jotka uskoo, että Sanna Lopakka ja [rose] on kaksi täysin eri henkilöä niin uskoo

Ne jotka eivät usko, että Sanna Lopakka ja [rose] on kaksi täysin eri henkilöä niin ei usko

Lähettäjä: named 
Päivämäärä:   20.7.26 00:25:04

Kirjojen kirjoittajia on yleensä monta kerralla. Sitten vaan laitetaan koko porukalle kirjaan peitenimi.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   20.7.26 00:31:55

"Kirjojen kirjoittajia on yleensä monta kerralla. Sitten vaan laitetaan koko porukalle kirjaan peitenimi."

Varmasti näin, jos lukee jotain sekundasarjaa tyyliä Soturikissat tai Neiti etsivä.

Päivämäärä:   20.7.26 00:35:23

Vähän niin kuin se että Anne Frankin päiväkirjan kirjoitti Otto Frank.

Päivämäärä:   20.7.26 00:36:24

Kummasti Sanna ja Jonna ovat täällä aina samaan aikaan.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   20.7.26 00:36:38

- , höpsistä.

Päivämäärä:   20.7.26 00:38:11

Oliko päivämääräsanna se sillan alla huoraaja? Vsi sisko?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   20.7.26 00:39:24

- , mene oikeasti roskiin ja jää sinne. Jätä se Sanna rauhaan.

Päivämäärä:   20.7.26 00:40:51

>ei erota ylisviivaa muista viivoista

Otteesi alkaa lipsua.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   20.7.26 00:51:06

Kerronpa teille erään asian jota ette voi uskoa todeksi

* Sanna Lopakka ja [rose] on siis täysin kaksi eri ihmistä ja elämme ihan täysin omanlaista elämäämme
* Se että Sanna Lopakka ja [rose] sattuu välillä kirjoittamaan yhtäaikaa on aivan sattumaa
* Minulla Sanna Lopakalla ei ole todellakaan mitään tekemistä [rose] nimimerkin kirjoittamisesta tai kirjoittamatta jättämisestä eli jos [rose] kirjoittaa tänne niin minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa
* En siis käytä mitään muuta nimimerkkiä kuin Sanna Lopakka ja ei en rekisteröi sitä tänne
- Miksi? - Siksi koska en halua ja miksi pitäisi?
* Minut tunnetaan myöskin nimellä päivämääräsanna koska olen tänne aikoinaan kirjoitellut päivämääriä käyttäen
* Totuus on se etten ole huora enkä elä huoraamalla enkä asu missään sillan alla
- Miksi minun pitäisi asua sillan alla taikka huorata?
- Olen hetero
- Asun yhdessä miehen kanssa ihan talossa / asunnossa
- Kun harrastan seksiä mieheni kanssa en ota häneltä maksua
- En harrasta muiden miesten kanssa seksiä minulle siis riittää yksi mies ja se on tuo minun oma rakas sulhaseni

Lisäksi : olen kysynyt monta kertaa että miten todistan teille että olen aito ja oikea ihminen? Ja tähän ei sitten tarvitse sekoittaa [rose] nimimerkkiläistä
- En aio todistaa enää että olemme kaksi eri henkilöä
- Se on teidän oma ongelmanne jos ette sitä usko

Päivämäärä:   20.7.26 00:54:30

Omapahan on ongelmasi – joku voi esiintyä sinuna.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   20.7.26 01:03:55

Onko se auttanut?

Ei.

Ällö on suojannut nimimerkkinsä. Silti moni sitä käyttää kuin vain Ällö itse.

[rose] on suojannut nimimerkkinsä. Silti joku on käyttänyt sitä kuin vain [rose].

Joten ..

Lähettäjä: Purjo 
Päivämäärä:   20.7.26 08:44:45

Ällö=Sanna Lopakka=[rose]?? Onko mahdollista?

Päivämäärä:   20.7.26 08:47:04

Hyvin paljon mahdollista.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.7.26 09:24:13

Ketään ei saisi kiusata tai nostella tikun nokkaan edes nettipalstoilla, mutta missä tämä suuri kiusaaminen tai "paskan heittäminen" ja juuri ja vain yhtä ihmistä kohtaan on ?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.7.26 11:36:18

Kyllä nyt on aiheet vähissä kun pitää tällaisia aloituksia tehdä

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   20.7.26 12:41:38

Ällö + Sanna Lopakka + [rose] = kaikki eri henkilöitä !
Jos et usko niin ei ole minun ongelmani !

Huomaa kyllä että monilla on paha olla kun tämmöistä pitää jatkuvasti tehdä !
Kannattaisiko ihan oikeasti hakea ammattiapua tuollaiseen käytökseen !

^ sinulle Purjo sekä sinulle -

Oletko oikeasti noin sokea ? Lueppa vaikka tämä topa : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10410506&t=10410506

^ sinulle Hmmm.....

Sanoppa älä muuta

^ sinulle *

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.