Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Keräileekö sennut värejä hevoselle?

Lähettäjä: moma 
Päivämäärä:   19.7.26 18:31:00

Niin, pitääkö kaikkien varusteiden olla sävy sävyyn ja mitä väriä?

Re: Keräileekö sennut värejä hevoselle?

Lähettäjä: Nuttura 
Päivämäärä:   19.7.26 18:44:00

Juu :D Olen tarkka estetiikasta, joten myös hevosen varusteiden pitää olla tietyn värisiä ja sopia yhteen (+ omien varusteiden ja vaatteiden sopia aina hevosen varusteiden kanssa yhteen). Mun hevoseni värikoodiin kuuluu beige, ruskea, kermanvalkoinen, musta ja messinki / himmeä kulta.
Ja olen kyllä hevostelun lisäksi tarkka väreistä myös muussa elämässä, ihan salikamoista, koticollegeista ja yökkäristä sisustukseen. Minulle kauneus ja omaa silmää miellyttävä värimaailma ympärilläni tuo aidosti paljon iloa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.7.26 18:56:57

Kuulostaapa ankeelta Nutturan värimaailma. Vähän niinkuin hevosmaailman sad beige mom :D

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.7.26 19:34:09

Värimaailma voi omadta mielestä olla kaunis mutta toisen mielestä ruma. Makuasia mistä kukin tykkää.

Lähettäjä: Nuttura 
Päivämäärä:   19.7.26 19:55:14

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 19.7.26 18:56:57

Kuulostaapa ankeelta Nutturan värimaailma. Vähän niinkuin hevosmaailman sad beige mom :D

Haha, ai että kiitos hyvistä nauruista !! Aion ottaa tämän uudeksi lempinimekseni :D
Olen varmaan jonkun mielestä vähän ankea ulkoisesti, mutta ulkokuoren sisällä sentään on vielä säihkettä jäljellä. (onneksi, koska olen kuitenkin ”vasta” 30v, en vielä tässä iässä suostu antautumaan sisäisestikin ankeaksi ja surulliseksi XD)

Lähettäjä: Dcu 
Päivämäärä:   19.7.26 20:13:35

Käytän värejä, joista tykkään kuten omissa vaatteissanikin, ja niinpä ne sopivat hyvin yhteen. Yleensä sinistä ja vihreää eri sävyissä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.7.26 20:43:36

Joo, kaikki on metsänvihreää, jos voi valita. Näyttää punarautiaalla niin kivalta ja on oma lempivärini.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   19.7.26 23:19:57

Mulla oli omalla hepallani kaikki vaaleansinistä tai turkoosia, nahkavarusteet mustia. Ja hopeisilla soljilla. Nyt ei ole omaa heppaa, mutta omat vaatteet (myös tallivaatteet) on samoissa väreissä edelleen :D Just löytyi heppamessuilta keväällä kypärä-saapaskassi vaaleansinisenä. Koska käyn kahdella tallilla, niin nyt niitä on kaks :D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   19.7.26 23:31:16

Mikä väri olisi kivoin mustalle hepalle? :)

Päivämäärä:   20.7.26 01:31:21

Ei ole enää hevosta, mutta silloin kun oli niin keräsin vaaleanpunaisia tavaroita. Nykyään olisi huomattavasti helpompaa, silloin 15-20v sitten oli värejä huomattavasti heikommin saatavilla eikä verkkokauppojakaan niin paljoa. Nykyään olisi niin helppo hankkia lähes mitä tahansa tavaroita melkein missä tahansa värissä.

Niin ja ylläpitohevoselle ostin vaaleanvioletteja varusteita. Se vasta olikin vaikeaa, kun kyseessä oli iso hevonen ja kaikki violetit ja muut kivan väriset varusteet olivat lähinnä poneille.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   20.7.26 01:38:00

OT: meidän koiralla on ruskea ja sininen/turkoosi.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   20.7.26 02:45:33

Ymmärrän hyvin tietyn värin suosimisen, jokainenhan ostaa lopulta sitä, mistä itse pitää. Sitä en ymmärrä, että toisten valintoja pitää tulla ilkkumaan. Nutturan värit ovat varmasti hänelle mieluisia.

Päivämäärä:   20.7.26 02:50:21

>vähän niinkuin hevosmaailman sad beige mom

XD

Päivämäärä:   20.7.26 03:46:05

Ällö itse on jokaisessa ruokaan liittyvässä keskustelussa heti ensimmäisenä aevostelemassa muiden mieltymyksiä...

Lähettäjä: Aikku 
Päivämäärä:   20.7.26 10:34:01

Mustalle käy ihan kaikki :)

Lähettäjä: Tiivitaavi 
Päivämäärä:   20.7.26 11:05:32

Mun hevonen on kouluratsastajien suosimalla tallilla ja täällä joukossa Nuttura olisi jo vallan räikeä värimaailmaltaan, kun pukee hevoselleenja itselleen muuta kuin tummansinistä ja mustaa XD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.