|
Lähettäjä: Panini
Päivämäärä: 20.7.26 09:30:49
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 20.7.26 00:41:27
Kerran se vain kirpaisee.
-----------------
Ylisviiva selkeästi on kuitenkin miespuolinen, kun meinaa noin;)
-------------
"Ei sen kuulu sattua yhtään enempää kuin myöhemmilläkään kerroilla. Jos sattuu, ei ole tarpeeksi kiihottunut ja silloin lopetetaan se homma siihen."
Tästä en tiedä kuka viiva mutta ihan pskapuhetta. Kannattaa varautua siihen, että ainakin vähän sattuu.
1. Opettele itsesi ihan ensin. Aina paras jos saat itse jo itsellesi orkun, tiedät mikä se on. Mies ei nimittäin sitä yleensä sellaiselle osaa tehdä joka ei itse tiedä mikä se on. Niin kova panomies harva on. Kannattaa myös käyttää itse siellä alapäässä jotain k*llin tapaista ja kokoista, että saa tuntumaa siihenkin. Neitsyyden voi fyysisesti saada pois päiväjärjestyksestä niinkin ja silloinhan ei panemiset tunnu enää sen osalta. Eli opettelet itsesi ja että tiedät mikä on kiihottumista ja mitä siitä fyysisesti seuraa ( alapään kostuminen jne ). Kuivaan toosaan on turha tunkea mitään.
2. Toistan hyvin sanottua " kun kiinnostus voittaa pelon ". Ensimmäiseen kertaan on turha ladata mitään ihme odotuksia.
3. Vaikka alku siis usein on lähinnä tuntuman havittelua, kumppanin valinta on tärkeä. Ei mitään vilkkusilmäistä roadmania josta ei tiedä kuvaako se aktin ja levittää nettiin.
4. Ehkäisy sekä raskauden että kuppatautien varalta. Jos alat syömään pillereitä jo ennen ekaa kertaa, olethan erittäin tietoinen että ne saattavat viedä halut ja tehdä muutenkin hulluksi. Tähän auttaa nyt juuri se oman kehon ja sen toiminnan tunteminen. E-pillereihin on kaatunut monta seksielämää. Mutta parempi sekin kuin ei-toivottu raskaus.
5. Selvin päin, kumpikin.
Suurin ongelma monelle on oman kehon häpeily, mutta siitäkin voi päästä eroon. Ei ole epänormaalia alkuun kainostella sitä sun tätä. Kumppanin pitää olla tietoinen että olet ensimmäistä kertaa hommassa.
Helppo on kyllä neuvoa jos ajattelee että se vastapuoli olisi nyt mahdollisimman " täydellinen ". Koska ei sitä silti voi tietää itse tilanteessa. Siltä varuilta ottaisin neutraalin asenteen ja jos kaikki menee vaan jotenkin pieleen ja naurettavasti, ei kannata ottaa itseensä - en tarkoita tilannetta joka kääntyy oikeasti ahdistavaksi ja jopa väkivaltaan. Se voi olla sähläämistä, mikään ei tunnu miltään jne. Mutta siitä se lähtee.
|