Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies haluaa pukeutua

Lähettäjä: naiseksi 
Päivämäärä:   19.7.26 10:20:31

Olen seurustellut vuoden verran etäsuhteessa oikein kivan miehen kanssa. Ei olla kovin nuoria enää.

Mies tykkää käyttää yöpaitaani (silkkipitsimekko) ja olisi kiinnostunut kokeilemaan meikkejäkin. Kiihottuu aiheesta. Muuten on kuitenkin aika perinteinen mies.

Onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä, ja mitä pitää huomioida? Itselleni asia on aika neutraali; menettelee kyllä, muttei ole mikään lisäbonus.

Re: Mies haluaa pukeutua

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.7.26 11:12:43

En haluaisi, että käyttää minun vaatteita. Mielummin niin, että mies ostaa itselleen omat mekot ja meikit. Ei olisi este tai haitta, voisin neuvoa esim. Meikkien kanssa. Ylesesti olisi kuotenkin keskustelun paikka, mitä ajatuksia kummallakin on asiasta.

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   19.7.26 11:24:32

No minä en tuollaisen kanssa voisi olla. Sinänsä saa tehdä mitä itse tykkää, ei haittaa mua, mutta en vaan pitäisi tuollaista miestä enää kiinnostava/miehekkäänä/kiihottavana.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   19.7.26 11:26:54

Vaatteita nyt voi lainata puolin ja toisin (paitsi alusvaatteita). Meikit täytyisi olla henkilökohtaiset. Muuten ei ongelmaa, kiva että on sinut itsensä kanssa eikä niin syvällä kaapissa että sitten projisoi ympäristöönsä esim. käyttäytymällä väkivaltaisesti tai muutoin aggressiivisesti.

Päivämäärä:   19.7.26 11:28:10

Antaisin pukeutua.

Kun asiaa alkaa miettiä, niin mieskuva on todella ahdas. Miehen ei ole sopivaa kiinnostua tyypillisistä "naisten asioista" tai ainakin häntä aletaan epäillä herkästi homoseksuaaliksi. Nainen saa paljon vapaammin innostua "miesten jutuista" ilman, että se nähdään outona tai aletaan kyseenalaistaa henkilön seksuaalista suuntautumista.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   19.7.26 11:37:58

Autogynefiili?

Päivämäärä:   19.7.26 11:57:39

Ei haittaisi ollenkaan, kunhan mies hankkii omat vaatteet ja meikit. Jos siis huolehtii hygieniastaan muutenkin. Drag queen meikki likaisella parralla ja hoitamattomalla suulla olisi aika hurja.

Lähettäjä: Kinkku 
Päivämäärä:   19.7.26 12:12:22

"Kun asiaa alkaa miettiä, niin mieskuva on todella ahdas. Miehen ei ole sopivaa kiinnostua tyypillisistä "naisten asioista" tai ainakin häntä aletaan epäillä herkästi homoseksuaaliksi. Nainen saa paljon vapaammin innostua "miesten jutuista" ilman, että se nähdään outona tai aletaan kyseenalaistaa henkilön seksuaalista suuntautumista"

Tämä on valitettavasti ihan todella totta.

Lähettäjä: Huijaus 
Päivämäärä:   19.7.26 12:19:47

Odota vaan, kun mies haluu kolmen kimppaa ja on paljon kiinnostuneempi siitä toisesta miehestä kuin sinusta. Bi-seksuaali tuo on.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.7.26 12:22:06

Transvestiitti ;DD

Lähettäjä: ¨¨ 
Päivämäärä:   19.7.26 13:31:53

Vakavan keskustelun paikka. Noissa voi olla taustalla jotain vanhanaikaisia kuvitelmia naisista tai naisen asemasta: kun mies menee (kuvittelemansa) naisen rooliin, hänestä tulee jotain "vähemmän" kuin mies, jotain alistuvaa ja söpöä, jonka ei tarvitse huolehtia miesten maailman jutuista.

Minulle tuossa olisi jo eron paikka, jos jostain tällaisesta ajattelutavasta olisi edes pieni aavistus. Ei tuo kyllä muutenkaan olisi toivottavaa.

Päivämäärä:   19.7.26 14:17:14

En tiedä mitä tekisin. Tai siis tutkisin asiaa. Etsisin tietoa miksi sitä tehdään. Jos hän kiihottuu asiasta, se liittyy siis jotenkin seksuaalisuuteen. Haluaisin tietää onko siis hetero ollenkaan vai onko kiinnostunut miehistä. On paljon miehiä jotka teeskentelee heteroa koska eivät voi tulla kaapista ja itseä ei kiinnostaisi olla tällainen kulissityttöystävä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.7.26 14:18:07

Sellaiset autogynefiliat sieltä – kohta se alkaa transuuntua.

Lähettäjä: Äö 
Päivämäärä:   19.7.26 15:11:19

Siinähän pukeutuu. Ei haittaisi minua eikä ketään muuta vähääkään. Harrastuksensa ja ilon aiheensa on jokaisella omat.
Jos ei haittaa tai hallitse arkea niin elä ja anna elää.

Tukisin ja kannustaisin puolisoani kaikessa mikä häntä kiinnostaa ja hänelle tuo iloa. Kuten hänkin tekee minulle.

Lähettäjä: åoihiu 
Päivämäärä:   19.7.26 15:24:41

Vähän niinkuin Teemu Ahtee siis. Joka toimii hyvinkin "miehekkäässä" ammatissa lentäjänä.
Mun mielestä se, että kertoi sinulle, on suuri luottamuksen osoitus, koska tässä yhteiskunnassa on yhä todella vaikeaa olla muuta kuin "tavallinen".

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.