Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaan burgerin ketju!

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   19.7.26 02:31:12

Missä olet syönyt elämäsi parhaan burgerin? Mikä teki siitä parhaan? Parhaat täytteet? Oletko suunnitellut lempiburgerisi reseptiä tai pohtinut hienommin "signature burgeria"? Millainen se on?

Re: Parhaan burgerin ketju!

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   19.7.26 02:35:44

Nyt on pakko myöntää, ettei yksikään burgeri ole ollut niin ylivoimainen, että olisi erityisesti jäänyt mieleen. Briteissä on tullut vastaan aika hyviä, mutta ei ole jäänyt mieleen sen kummemmin. Hampurilainen on kuitenkin aina hampurilainen, eikä sitä voi muokata loputtomiin.

Päivämäärä:   19.7.26 02:48:13

Mä olen nyt vähän eri mieltä koskien tuota muokkaamisvaraa. Oon nähny jossain ökyreseptin missä oli mm ankanmaksaa, mutta oliko siinä järkeä on ehkä eri juttu. Tän vuoden äänestyksessä vain sijalle 16 jäänyt mesta, Kivisalmen Kievari, (keskellä korpea esim. Grill Roomiin verrattuna) käyttää yhdessä reseptissään lakkahilloa ja se hamppari oli kyllä hyvä! Tai elämäni paras tähän asti. Pihvissä erinomainen maillard molemmin puolin, mutta silti mehevä well done...

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.7.26 02:55:05

Parhaat burgerit tekee mun mies, mun tekemiin sämpylöihin, hirvenlihapihvit, chilimajo, cheddar, rehut.
Ja pihvit paistetaan sekä sämpylät lämmitetään grillissä.

Ihan ok burgerin olen saanut myös ravintola Hella ja Huoneessa Tampereella.

Päivämäärä:   19.7.26 02:55:30

Eihän sen oo pakko olla nautaa ja cheddaria? Pääsiäsburgerissa pitäis olla karitsaa ja minttuhyytelöä. Ja ton lakkahillon innoittamana mietin poroa siihen pihviin. Poro vaatii kuitenkin taitoa ettei pihvistä tuu kuivaa. Vuohenjuusto johonkin komponenttiin(?)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.