Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saatko orgas*eja kumppanin kanssa? Naisille

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   19.7.26 01:40:48

Toivon tähän asiallista keskustelua, ei mitään käteenvetofantasiointia!

Mä olen saanut ensimmäisen kerran o:n yhdynnässä jo 15-vuotiaana, ja se on mulle periaatteessa itsestäänselvyys, jos fiilis on oikea. Tiedän olevani tässä asiassa tosi onnekas. Minä en kuitenkaan saa muuten kuin yhdynnässä, siis kumppanin kanssa. En kai rentoudu tarpeeksi, tai jotain. Nuorena "onnistuin" vain ratsastamalla, mutta nykyään myös lähäri ja uusimpana niin sanottu flamingo on alkanut tuoda autuuden.

Mä epäilen, ettei kovin moni mies harrastaisi kumppaninsa kanssa seksiä, jos ei pääsisi laukeamaan. Siksi kiinnostaakin, moniko nainen on sellainen, ettei se O vaan koskaan tule, ja harrastavatko he seksiä säännöllisesti siitä huolimatta.

Te, jotka saatte O:n : jaksatteko jatkaa vielä sen jälkeen? Mä saan yleensä tosi nopeesti, ja sen jälkeen vaan toivon, että mies on äkkiä valmis. :D

Re: Saatko orgas*eja kumppanin kanssa? Naisille

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   19.7.26 01:46:36

Mä olen kohta 5kymppinen, enkä ole ikinä saanut orgasmia kumppanin kanssa. Mä uskon, että tää on ihan vaan mun (ylä)päästä kiinni, mut näin on. Monet naiset ei saa ikinä kumppanin kanssa. Se on vaan tosiasia, ja toivon, ettei ole miesten vika! =) Eikä olekaan, se on meillä naisilla osalla pään sisäinen ongelma, ja se on haastava hoidettava.

Lähettäjä: Minna 
Päivämäärä:   19.7.26 01:54:11

+40v ja en saa, enkä oikeastaan yksinkään.
Harrastetaan kuitenkin seksiä 2-4x/viikko.

Lähettäjä: runkkutopa 
Päivämäärä:   19.7.26 01:57:28

Jahas limainen setämies on näköjään kehittynyt sitten viime näkemän; kuvittelee jo kirjoittavansa naisnäkökulmasta. Ei jatkoon.

Lähettäjä: M. 
Päivämäärä:   19.7.26 02:07:04

Saan joka kerta ainakin kerran. En suostuisi pantavaksi jos en saisi koskaan orgasmia. Mulle se on itsestäänselvyys, että myös naiselle kuuluu nautinto

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   19.7.26 02:07:43

"Mä epäilen, ettei kovin moni mies harrastaisi kumppaninsa kanssa seksiä, jos ei pääsisi laukeamaan."
Tämä!
Mutta naiset onkin opetettu miellyttämään .
Antamaan.
Sivuuttamaan itsensä.
Joo ei mitåån kunhan mies nauttii niin se riittää mulle. Joopa joo.

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   19.7.26 02:18:55

No en ole limainen setämies, enkä halua tästä limaista keskustelua.

Kolmesta kysymykseen vastanneesta kertoo, ettei saa orgasmia kumppanin kanssa. Olen kyllä harmissani teidän puolesta! Eihän se O tietenkään ainut tärkeä asia seksissä ole, mutta kyllä se kanssakäyminen paljon enemmän kiinnostaa, kun tietää, että "palkinto" odottaa :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.7.26 03:01:00

Kaksi kertaa olen saanut yhden exän kanssa mutta en yhdynnässä. Muiden kanssa en ole saanut. Ei haittaa itseä, soolona onnistuu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.