|
Lähettäjä: Aloittaja
Päivämäärä: 18.7.26 10:43:39
Kyselen nyt täältäkin onko kellään vastaavaa kokemusta. Olen 35 v ja saanut kaksi lasta. Viimeisen raskauden jälkeen syönyt minipillereitä ja ne ovat vieneet kuukautiset pois. Minejä olen syönyt putkeen 7 vuotta.
Minulla alkoi pari vuotta sitten alavatsa kipuilu, mutta viimeisen vuoden aikana menneet mahdottomiksi. Kipuihin kuuluu myös, että peräaukon alue kramppaa ja on tosi kovaa sietämätöntä kipua. Aluksi pistin lannealueen lihasten jännityksen piikkiin. Luin netistä, että aiheuttavat juuri tuota peräaukon alueen kipua. Tätä kipua minulla ollut tenistä asti satunnaisesti, mutta puhutaan kerran vuodessa kokemuksesta.
Olen nyt puoli vuotta seurannut kipuaaltoja ja ne tulevat aina kun liuska vaihtuu eli kun liuskassa on pari pilleriä jäljellä tulee noita alavatsa kipuja ja sitten kun olen siirtynyt uuteen laattaan tulee viikon ajan noita kovia kramppeja joissa peräsuolikin kramppaa.
Minejä syön runsaiden, epäsäännöllisten sekä kivuliaiden menkkojen vuoksi. Papassa kävin kuukausi sitten ikäseulonnassa ja kaikki ok. Minipillereitä reseptin uusin syksyllä ja aion ottaa puheeksi nämä kivut.
Onko kellään vastaavasta kokemusta? Minulla tosiaan ei tule mitään vuotoa kipujen kanssa, mutta selkeästi kivut menee syklissä. Nyt ovat viimeisen vuoden aikana pahentuneet.
|