|
Lähettäjä: Mitä seuraavaksi
Päivämäärä: 18.7.26 00:23:12
Mä oon seurannut miten ihmiset alkaneet laittaa mustikan poiminta ilmoituksia, että saa varata. Siitä innostuneena sain tänään poimittua 2 ämpärillistä mustikkaa, vietin metsässä koko vapaapäiväni! Olin niin ylpeä ja aattelin laittaa ne heti myyntiin että saan rahaa kerta niillä hirveä kysyntä.
Perkkasin ne huolella ja ämpärit jäi 4cm vajaaksi. Punnitsin ne kuitenkin ja sain 5,9-6,2 kiloa ja katsoin että 6kg myydään yleensä 50€/sanko.
Sitten menin laittamaan ne myyntiin saatesanoilla
"myydään ämpärillinen, 6kg puhdistettua mustikkaa, 50€" ja kuvat ämpäreistä.
Se ilmoitus oli PUOLI TUNTIA ja kommenttikenttä oli täyttynyt kommenteista miten mun ämpäri on hyvä että puolillaan eikä todellakaan voi painaa 6kg. Sain myös KAKSI yv viestiä itkunauruhymiöin varustettuna, miten valehtelen mustikan määrästä ja miten kehtaan myydä vajaita ämpäreitä. Puhumattakaan naurureaktioista. En todellakaan ollut varautunut tällaiseen vastaan ottoon ja siis tuli itku, meni niin ihon alle kun olis ollu enemmän ku tervetullut se raha niistä.
Alkoi hävettää ihan sairaasti ja poistin ilmoitukset.
Noh, mutta! Löysimpä kuitenkin pulloja kuuden euron edestä ja satuin ilta-aleen ja siellä oli vaikka ja mitä -60%.
Onko kellään mitään hyviä ja edullisia mustikkareseptejä?
Syödään sit mustikkaa itse seuraavat viikot, en kertakaikkiaan kehtaa laittaa enää mitään myyntiin. Tarvis varmaan uuden puntarinkin, jos se kerta noin paljon valehtelee.
|