Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä olet tehnyt eilen ja tänään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.26 20:46:27

On ollut ainakin täällä kesän ekat kunnolliset hellepäivät.
Olen itse tehnyt puutarhatöitä, syönyt paljon jäätelöä (normaalisti en lainkaan), lukenut ulkona ja kerännyt aamuisin yrttejä talveksi. Mukavaa kesätekemistä. Kattoo jos tänään menisi vielä uimaan. Epäilen tosin että merivesi on kylmää kun ei ole ollut kovin lämmin kesä.

Re: Mitä olet tehnyt eilen ja tänään

Päivämäärä:   17.7.26 20:51:23

Olin retkellä koiran kanssa, just tultiin kotiin. Nukuttiin pari yötä autossa ja reissattiin muutamat retkeilyreitit. Koira pääsi välillä uimaan niin jaksoi hyvin. Ihania paikkoja löydettiin ja oli kivoja kohtaamisia muiden retkeilijöiden kanssa :)

En tykkää helteestä, osui kyllä lomaviikko ärsyttävään kohtaan kelien puolesta. Syksymmällä onneksi lisää lomia, josko silloin olisi viileämpää. Mutta ihan onnistunut reissu oli kuitenkin.

Lähettäjä: Luy 
Päivämäärä:   17.7.26 20:52:45

Pessyt mattoja, lenkkeillyt, syönyt jäätelöä, vähän perannut kukkapenkkiä, lukenut, käynyt uimassa.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   17.7.26 20:55:17

Aamulla käytiin kaupassa, muutoin pysytty visusti sisällä ja verhot kiinni. Ulos sitten viikonloppuna ja ensi viikolla kun lämpötilat järkevöityy.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   17.7.26 21:34:58

Eilen kävin kavereiden kanssa uimarannalla ja tänään toisen kaverin luona kylässä. Heillä on uima-allas ja siinä uiskentelin kaverin toisen tyttären kanssa.

Viikonloppuna ei ole oikeastaan mitään suunnitelmia. Myrskyn tuloa odottelen. En juuri tykkää helteistä.

Päivämäärä:   17.7.26 21:42:21

Töitä

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   17.7.26 22:19:16

Mä olin eilen sepelvaltimoiden varjoainekuvauksessa heti aamulla, ja koko päivä meni levätessä. Nukuin 3 päikkärit enkä jaksanut mitään muuta tehdä koko päivänä, mutta illalla jaksoin sentään tehdä vajaan 40min jumpat.

Tänään olin tallilla, sitten uimassa ja sitten ravintolassa ystävän kanssa <3 Ja olen aaaaivan naatti. En tiedä vaikuttiko kropassa vielä eilisen tutkimuksen lääkkeet vai mitä, mutta tänään tuntui tosi kovasti tuo helle. Vaikea hengittää. Toki raudanpuute tekee sitä myös. Ilmastointikone päällä vaihtelevasti, lihakset menee jumiin jos tuntikausia oon sen vieressä. Nyt on pakko vielä pistää hetkeks kun on niin paahtavaa. Eilen pistin aina koneen jäähdyttään olkkarin kun menin sänkyyn nukkuun ja sitten kone pois kun tulin takas sohvalle. Tässä vieressä tulee suorastaan kylmä nopeasti, mut makkaria tuo ei riitä viilentään (eikä mahdu makkariin tuo kone).

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   17.7.26 22:32:47

Eilen hain ystäväni koirat ja tulin mökille. Syötiin, pelattiin lautapelejä, luin kirjan loppuun, kävin saunomassa ja kirjoitin vähän artikkeliani.

Tänään olen ottanut lunkisti riippumatossa, heitellyt virvelillä, kantanut vesiä, kastellut kasvimaata, käynyt koirien kanssa kävelemässä, kirjoittanut artikkelia ja lukenut uutta kirjaa sekä jatkanut kirjoittamista. Näin päästäisen, vaskitsan ja merikotkia. Kohta syödään salaattia ja varmaan saunaakin lämmitetään.

Aina ei tarvitse suorittaa, sen puolen hoidin jo alkuviikosta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.