Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huvittaa taas torin ostaja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.26 16:16:06

Muun käyttämätöntä mutta kauan seissyttä yhtä tavaraa puoleen hintaan. Vongutaan takuuta... Vingutaan alennusta kun nyt jo puoleen hintaan verrattuna kaupasta ostettuun. Sitten alkaa tulla viestejä että hällä on pienempi ja toimii hyvin, siis mitä vit tua taas. Ei voi vähempää kiinnostaa, olen myymässä tätä yhtä ja ainutta pois, en pidä mitään vi tun harrastuskerhoa jossa jaan ilmaiseksi itse ostamaani tavaraa.

Re: Huvittaa taas torin ostaja

Lähettäjä: Jhg 
Päivämäärä:   17.7.26 16:23:50

Ymmärrän kyllä idean, että kukaan ei halua ostaa ei-toimivaa vempelettä. Varsinkaan jos hintaa on yhtään enempää. Toki kukaan yksityishenkilö tuskin antaa mitään takuuta esim. Postitettavalle tavaralle. Käytännössä jäljelle jää että myyjä ilmoittaa että ostaja tulee paikanpäälle ja testaa haluamallaan tavalla toimivuuden (valvotusti) ennen ostopäätöstä. Tämän jälkeen perävalotakuu.

Jos ei ostajaa nämä ehdot miellytä, etsii toisen lähempää vaikka että pääsee katsomaan ihan itse.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.26 16:33:41

Olen tarjonut tätä vaihtoehtoa että saa tulla katsomaan ja todeta toimivuuden, vaan ei.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.7.26 16:46:25

Siis kannattaa suosiolla vaan jättää huomiotta kaikki ihme kyselijät. Tosiostajat vaan ostaa ilman säätöä. Kaikenlaiset kyselijät on renkaanpotkijoita

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.7.26 16:51:40

>myydään vähän käytetty pillu

Lähettäjä: Pihvi 
Päivämäärä:   17.7.26 16:59:05

Tälle viikolle osunut pari ärsyttävää toritapausta. Ensimmäinen kyseli, voinko tuoda ja kun sanoin etten, alkoi tenttaamaan millä bussilla ja miten hän pääsisi omasta osoitteestaan meille hakemaan. Mistä minä tiedän kun en käytä busseja ja ihan yhtä hyvin hän voi ne netistä katsoa kuin minäkin. Toinen haukkui minut lyttyyn, kun en ottanut ylimääräisiä kuvia ja aivan ihmeellisiä mittoja hänelle, kukaan ei kuulemma tämmöiseltä osta mitään eikä turhaan tule katsomaan ja ostamaan. No eipä ole mikään pakko ostaa. Kaupaksi tavara kuitenkin meni.

Lähettäjä: Pisu 
Päivämäärä:   17.7.26 17:08:28

Itse vastasin tänä kesänä n kolmeenkymmeneen kyselyyn myisinkö satasen jutun viidelläkympillä tai jotain muuta. Vastasin jokaiseen viestiin lyhyesti ja ystävällisesti hinnan olevan ilmoitettu ja en alkanut esim. mittaamaan mitään ilmoituksessa jo tarkempaa mittaa. Ei ollut mitenkään nopsasti tehtävissä, kun tavara ei ollut mulla nykyisessa asunnossani.

Lopputulos oli se, että myin satasella ostajalle, joka piti tavastani käydä kauppaa ja hän haki tavaran sovitusti. Tämäkin ensin ehdotti alempaa hintaa, en lähtenyt siihen halpuutukseen mukaan.

En stressaantunut tai ärsyyntynyt mistään, koska mun ei ollut pakko sitä myydä. Tuli just näitä kommetteja, että uudet nyt tarjouksessa hintaan y tai et yleinen hintataso näissä 2nd-hand x. Ei sillä ollut mulle väliä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.